Hej vi søger cosplay gruppe til SVScon 2010.(VI VIL OPTRÆDE)
vi har nogle ideér om at lave et cosplay om tokyo mew mew pigerne blev opløst også skulle ryou finde nogle nye kandidater til opgaven.... vi kunne godt tænke os at de nye "Tokyo mew mew" bestod af 5 piger fra 5 forskellige anime/manga. jeg skal være Maria fra Vampire Knight...
så vi mangler 4 piger mere til det nye "Tokyo mew mew" team... i må selv bestemme hvilken person i vil være, men husk det skal være en pige... og i må slev bestemme fra hvilken serie... i skal desuden skrive hvem i vil afløse...
i skal bare huske at vi bor i nordjylland, jeg bor i Hornum, og nanett bor i V. Hornum.... vi kunne godt tænke os at de boede i nærheden af os, alså fårsø, aars. de må også gerne bo i ålborg.... så kan vi tage bussen op til jer, eller i kan tage bussen ned til os....
Nanett(Nette.Mus): Ryou.. Tokyo mew mew er bare ryou
Katrine(Chobits_Kat): Chii eller Freya Chobits afløser Minto
Kischii: Haruhi Ouran High School Host Club Afløser Zakuro
PS:Hvis i vil snakke så her er min MSN!!!! Katrine_trine123@hotmail.com
PPS: Vi mangler indtil videre Ichigo og Lettuce's afløser......
Nej nej, jeg laver f.eks min egen kjole.... og jeg skal være maria fra vampire knight... Det skal bare vær en pige....og du må selv vælge figur og fra hvilken serie du vil være fra.... desuden så det tøj du skal have på kunne godt være en kjole man ikke har set før eller en bluse med bukser, hvad som helst..... jeg skal lige vide hvad du hedder og hvor gammel du er.... og hvis du ved hvem du vil være... samt hvem du vil afløse Ichigo, Lettuce, Pudding eller ZakuroXD
Må man godt klæde sig ud som en ikke fra en anden manga, men fra ens egne historier? Jeg er ret vild med nogle kvindelige karakterer fra mine egne historier.. Jeg kan måske skrive nærmere om den/de person/personer, som jeg kunne tænke mig at være, hvis jeg må..? Hvis jeg nu må, må det så gerne være en genderbender? Altså en pige, der klæder sig ud som en dreng(Så bliver det til en pige, der klæder sig ud som en pige, der klæder sig ud som en dreng, ik'?) Og må det gerne være Purin, jeg så bliver??
Det kan godt være at det bare er mig, men ville det ikke skabe alt for meget forvirring hvis nogle "OC"'s begyndte at dukke op?
Ville godt kunne se det sjove i en masse karakterer fra forskellige historier samlet i ét show, men hvis man begynder at slæbe karakterer som ingen kender ind i showet.. Så tror jeg desværre det godt kunne dræbe lidt af det sjove.
Det er netop det jeg tænker på.... Kischii: Jeg beklager men kan du vælge en anden at være i cosplayet.... men derfor kan du godt være hende fra din egen serie når du ikke Cosplayer..... Håber det er i orden, men vil du gerne være med?
Ja da ^^ Hvor, hvornår og hvor langt væk fra Nordjylland? XP
.. Tror jeg kommer som Ororon måske.. Er helt pjattet med jakkesæt, helst i sort, selvom jeg aldrig har haft et på eller har et selv.. Purin, nu som en dyster helvedeskonge, der siger "Ik'?" i hver sætning ca. ... O.O'' Stakkels Chiaki, hvis det var sandt.. -_-''
EDIT!!: Opdagede lige, at det kun skulle være piger.. Måske kommer jeg som Haruhi fra Ouran High School Host Club så.. XD
Så med Ryou og 5 Tokyo Mew Mew piger bliver I altså 6 i alt. Jeg ville bare lige fortælle jer, at vi sidste år til SVScon havde et max. på 5 i hver gruppe. Hvis man gerne ville være flere, skulle man henvende sig per mail. ;)
Ja, hvis jeg må. Så bliver det som Zakuro i stedet for, jeg har svært ved at se Haruhi sige "Ik'?" helt vildt glad, siden hun ikke er så begejstret for sin profession som vært for sit eget køn i OHSHC... XD Jeg har en kjole, som er lang, mørkeblå og med blomster(Dem der er gule cirkler med hvide tynde blade rundt om som jeg ikke kan huske hvad hedder) og ellers en nederdel i gult med lettere utydelige blomster i forskellige farver, også lang..
Hjørring, hjørring kommune, nordjylland, danmark, jorden, rummet, mælkevejen, universet, en snekugle med en masse stjerner og mælkeveje i, en lille drengs værelse, på en kommode et sted i en eller anden by i et eller andet overnaturligt samfund, tror jeg.. De fire første er vist rigtige.. O.O
Ja! Dagen efter min storesøsters fødselsdag X3 Men jeg er stadig obs. på at være med.. Hvornår begynder vi at mødes og øve igennem?(Vil anbefale at vi gør det i weekenden, da der nok ikke er så meget tid til det i hverdagen(tror jeg) og fordi jeg går på efterskole X3)
Det ville jeg også, men her er nogle, jeg kan nævne, at jeg ikke kan komme i indtil videre: Den næste weekend, uge 39, er der bliveweekend på efterskolen. Fredag til søndag i uge 47 kan jeg heller ikke uge 4, 5, 9, det ser ligesådan ud i 10-12, 21 tro jeg heller ikke er en mulighed ellers er jeg ikke helt sikker på de andre weekender.. Men i hele juli måned er jeg totalt clear, der er der sommerferie.. Det var et nogenlunde overblik.. tror jeg..
*Skal lige krydse nogle dage af på min kalender, der selvfølgelig skal hænge længst væk fra computeren XD* almindelige weekender)Uge 45, uge 49(tror jeg), uge 50, uge 1(efter årsskiftet), måske uge 2, uge 3, uge 10, uge 11, uge 12(Kan godt være at den ikke bliver aktuel, for om mandagen skal jeg med efterskolen til KBH), uge 15, uge 16, uge 17, uge 18, uge 19, uge 20, uge 22, uge 24, uge 25 (forlængede weekender(dvs. torsdag til søndag)Uge 46, uge 48, uge 6, Ferier: (Juleferie) fra nittende december til tredje januar, (Vinterferie) fra den tyvende februar til den otteogtyvende februar, (Påskeferie) 1. april til 5. april, (sommerferie) fra den tredje Juli.. Undskyld med alle de uger og sådan noget, men så har man da i det mindst lidt styr på det hele..
kunne det ikke være komisk hvis der nu var en dreng der kom med?.. Ligesom Tokyo Mew Mew var der jo ham hjælperen?.. xD Hvis der ikke kommer flere piger, kan jeg nok godt hjælpe, ved bare ikke helt hvem :P
... Må jeg så godt cosplaye Ororon eller Othello fra The Devil Ororon i stedet for? Medmindre WildestDrake vil crossplaye...?!(Har aldrig set et crossplay før......)
Crossplay går også den anden vej :3 ergo cosplayer en pige fx: othello eller ororon vil det også være crossplay,......hvilket som regel (men ikke altid) er en del mindre skræmmende end når drenge skrues ned i et miniskirt XD
(dem som er med i gruppen) i må selv bestemme om i vil være en dreng eller en pige....:D Men WildestDrake , du ville gerne være med, eller er det et måske???:D
Tidligere skulle det kun være pigecosplays, så derfor er jeg forvirret... Men nu kan jeg så godt komme som Othello eller Ororon og overtage Zakuros rolle?(Kan nemt forestille mig Ororon i den... >:)
Så det tid til at afsløre vores første møde, det bliver i Januar:D hvis alle kan i uge 3(weekenden selvfølgelig) 15 januar:D håber alle kan der , hvis ikke så skriv. Vi mødes hos mig første gang på havbrovej 4 9600 års. (tid vil komme senere)
Ved dette møde vil vi skrive vores roller ned, og tænke på en åbning til vores acht, samt snakke ideér, og HUSK at alle ideer er velkommen, om de er sjove, mærkelige, dumme eller nuttet, det spiller ingen rolle.
Kunne godt tænke mig at få svar fra andre som skal være med?! eller om de ikk gider aligevæl? eller om der desuden er nogen som har besluttet sig til at være med >.< ;D
dei chan og WildestDrake jeg kunne godt tænke mig et ja eller nej om i gerne vil være med i denne gruppe? ellers bliver vi nok 2 eller 3 (kommer an på om nanett må?) og dermed må vi enten aflyse og lade vær med være med, eller os lave en ny acht.