Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Ligger inde med 2 styks hellsing bind 3 og vil egentlig meget gerne af med den ene (den fylder X3) tager den med lørdag til træffet. (pris-10kr)
    Der udover fik jeg købt gravitation 1-2 som også gerne vil have afsat...tager også dem med lørdag til træffet (pris 10kr for begge da de er købt på udsalg)

Hvis der er nogen der er interesseret i følgende så er de på tilbud i bog og ide hjørring til 5kr (såvidt jeg husker):
    Samurai deeper kyo 2 (ca 4 tilbage)
    i.n.v.u 3 (1 tilbage)
    Basara 1 og 5 (1 af hver tilbage)
    gravitation 3 (en tilbage)
    Ved ikke om det har interesse, men nu ved i det :3
  2.  
    WHAT?! Jeg har slet ikke været derinde siden de flyttede og nu sælger de manga til nsæten ingen penge?! Er der en SDK 1 til salg derinde?? 8D
  3.  
    Har du ikke været nede og se den nye butik!!! *____* Den er meget pænere end den gamle :3 (det er også hyggeligere at være på arbejde, nu ender man ikke med at stå alene oppe oven på længeren :D)
    niks...ikke så vidt jeg ved :3 det er ovre i den gamle butik (50% yeah!! :3)
    Det er resterne fra da magismo lukkede ned.. ^__^ Ellers så er de første par bind i diverse serier af og til på tilbud hvor man for 1+2 til en bogs pris.. men ved ikke om det er sådan i øjeblikket -___- eller havde åbybbro boghandel på et tidpunkt en bunke af 1. of 2. til 10kr, men ved ikke om de har solgt dem nu... har ikke været der nede siden jeg stoppede på efterskolen ^_^
    Der er også en rejse guide om tokyo til 25-37,5kr alt efter om det skal være den store eller den lille :3
  4.  
    *Savler drømmende med fjernt blik* Rejseguide til Tokyo........ Gid det ikke var søndag i dag T.T
  5.  
    Der er vist åbent i kiosken (den gamle butik) i en uge mere, så du burde kunne nå det :3
  6.  
    Er på efterskole hele ugen og ved ikke om jeg tager til dronninglund og gæster en bror, bliver på skolen eller tager hjem omkring(Vil sindssygt meget på biblioteket XD)