Ved jeg godt >//< Har læst det i et par år *Eksplosion* Men hvad for nogle titler? Var det på engelsk eller dansk? *.* Jeg øjner en chance i denne kolde, onde, regeringsstyrede, arbejdshærgende verden, der kun tænker på behov og ikke på drømme!
well my freind pretty much fangirled over it so.... yup there were yaoi, no idea if it was english.... (but it's not danish for sure).. og det fylgt omtrendt et halvt bor i dealer rummet (SOM DE SKULLE HAVE BRUGT PÅ CODE GEASS I STEDET .-__-. kunne kun finnde 3'eren .o_o.)..... but there's your answer?
Jeg syntes det var fint med et bord fuld af yaoi! ^.^ (var så også én af dem der købte badgen med <3 Yaoi-hjertet... xD) Bordet havde sikkert været fyldt med Code Geass, hvis det havde været en yaoi-serie, men det er jo bare ærgeligt! xD
Det her var mit første rigtige con by the way. Fantastisk oplevelse! Jeg glæder mig til næste år! ^.^
Kischii > Så vidt jeg husker var der kun yaoi doujinshis til auktionen. Og doujins er for det meste på japansk ;) Wish > Jeg har skrevet ris og ros på Animefans, men det har du vist allerede set? :D
SVSCon var super godt igen i år! Dejligt med alt den plads \^-^/ Mine billeder fra connen kan for resten ses hér!