Hmmm.. Regner selv med at tage med, men det er dog lidt mærkeligt at de holder det på en Torsdag - Lørdag.. Hvor mange fra Aalborg tager med? Jeg regner selv med at køre derned hvis det er, men hvis der er nogen der gerne vil køre med er de meget velkommen... Tror jeg da :P
De andre arrangører og nogle af hjælperne startede allerede i går torsdag med forberedelserne. Jeg er i Heide, Tyskland i praktik. Det er der jeg skulle hjem fra.
well if it was an italy running around with a sealand then it was me :3 oh wait, i actualy think i saw you to o..o XD (con was so awsome you got to say it twice! :3)
Underligt nok var der egentlig ikke ret meget på auktion, og det meste var yaoi-related ^^ Jeg mindes ellers at det var større sidste år mht. auktionen.
Til k4emics comment skal det lige nævnes at jeg hedder Casper/Cama/Karma, og ikke Karmar som minder uhyggelig meget om Carl-Mar :p and @ "en plade Marabou holder sjældent mere end et par timer" ... Dude wtf? :O en plade Marabou holder sjældent mere end et par minutter *fixed