Som titlen siger søger konkurrencerådet flere medlemmer.
og hvad går vi så og laver ? ... jo det os der laver konkurrencerne både udvikling af nye, spørgsmål og udførsel til de to årlige Kita Træf. I nogle tilfælde får vi enkeltpersoner til at stå for konkurrencerne eller vi laver dem sammen.
Hvem er det så der står for konkurrencerne pt.
PIP - kontakt til bestyrelsen og tovholder, samt hovedansvarlig (ham der prøver at tæmme Holdquizzen) Zarsu (stået for Gæt og Animer!) Cold Primetarget Silas (stået for Fredagsquizzen) Skaya
Herudover har vi haft Choppermann til at stå for Stepmania og Sema tog sig af Gæt et Cosplay, som der sandsynligvis skal udvikles en ny konkurrence som erstatning for.
Hvorfor søger vi: Vi søger nye medlemmer fordi især Holdquizzen er utrolig svær at lave uden indput fra mange sider, herudover ønsker vi også en diversitet i vores spørgsmål som gør det sjovere for deltagerne til træffene. Jeger også personligt ved at løbe tør for spørgsmål (det forfærdeligt) og vi har brug for ideer til nye konkurrencer eller bare måder at gøre de nuværende bedre og der er nyt blod aldrig dårligt.
Hvem er det så vi søger: vi søger alle aldre du skal bare kunne være seriøs mht. arbejdet i konkurrencerådet. Det vil sige komme til møderne, være med til at lave konkurrencerne og bare generelt kunne lave de arbejdsopgaver man får tildelt. Jeg vil op til det næste træf begynde at håndhæve disse ting noget hårdere end de har været før, dog er det ikke sådan at man absolut skal komme til et møde og selvfølgelig kan man have andet og lave og derfor ikke påtage sig så mange arbejdsopgaver mm. Hvis folk er interesseret så skriv enten her i tråden eller på mail: pip@anime-kita.dk ... foretrækker at få dem på mail så overser jeg i hvert fald ikke nogen :)
Nye medlemmer: Camavan Chobits_kat keki_chan son_camil
Det lyder interessant! :3 og ville gerne væremed, men er ikke ligefrem veteran i kita, og vil nok ikke kunne komme til møderne -___-' måske er der andre der har det på samme måde?...
"veteran i kita"? :o Jeg hørte første gang om Kita for lidt over et halvt år siden. Mit første træf var Kita i foråret, derudover har jeg været til diverse andre private og mindre arrangementer rundt omkring og HAF og SVSCon. Jeg var med til at planlægge Fårup-turen i sommerferien, og siden det sidste Kita træf her i september er jeg både blevet medlem i konkurrence- og chibi-planlægningsrådet. Jeg ved ikke om jeg på noget tidspunk har opnået rangen "Kita veteran", men jeg synes da selv jeg er kommet rimelig godt med på kort tid. Det gælder bare om at tage imod de forskellige tilbud rundt omkring og tage lidt initiativ, så skal man nok komme langt ;) Er transport et problem med dig siden du mener du ikke vil kunne komme til evt. møder? :s
Ja okay :) jeg har det nok også lidt nemt bare at kunne bevæge mig 3m for at komme ind i stuen hvis der skal være møde. nu det ikke så tit vi holder møder ... og det jo mest jo tættere vi kommer på træffene og hvis noget skal koordineres eller diskuteres eller laver folk jo mest det de skal hos dem selv. Møder plejer at ligge på hverdage efter kl 16:30 og normalt dage hvor flest mulige kan.
Det er som sådan heller ikke noget krav hvis man bare er interesseret i at deltage aktiv ... silas fx bor nu i københavn så han kan heller ikke deltage i møderne. Det er bare sådan at det er på møderne vi diskutere ideer og finder ud af hvilke kategorier osv. der skal være i quizzerne og derved opnår man mere indflydelse ved at være til møderne. Det er også derfor jeg gerne ser at folk kommer til dem da vi de seneste gange har siddet de samme 3-4personer og derved sker der jo ikke så meget nyt ;). Det er selvfølgelig en mulighed at sende sine ideer til os også hvis man enten ikke kommer til et møde eller har ideer men ikke er interesseret i at deltage i rådet, det er jo så bare noget svære at "argumentere" for ideerne og påvirke beslutningerne :)
alle som melder sig til sørger jeg for at sema putter på mailing listen ... så ja det er du. næste møde godt spørgsmål, jeg forventer noget i slutningen af oktober tror jeg måske først efter j-pop. men jeg skal nok sende en mail lidt over en uge før :)
Jeg er nok mindre aktiv det næste stykke tid så jeg tjekker nok først mht. spørgsmål eller om folk vil være med i rådet engang i næste uge, hvis folk ikke lige for svar så det derfor :)
T_T er der ikke flere ... nå man kan jo ikke få flere end der melder sig ^^ og det går nok alt sammen. Jeg regner med at poste det første møde snart, men jeg kan allerede sige det bliver i nov, efter jpopcon , en hverdag, kl 16:30 eller 17:00, hos mig.
hvis folk er interesseret er de stadig velkomne til at skrive til mig og keki jeg vidste ikke lige om du skulle skrives på listen, hvis du vil så bare giv lyd :)
mht. fremtidige møder så regner jeg med at vi måske holder et i december (omkring d. 18) det kommer an på hvad vi finder ud af på det møde i nov. ellers bliver det noget med møde i januar (måske uden mig) og ellers hvordan det passer op mod træffet. kan forestille mig vi skal have 4-6møder i foråret alt efter hvor glat tingene kører mht. valg af konkurrencer osv. men det tager vi til den tid.