JEG OPDAGEDE FOR LIDT TID SIDEN AT DKneko's FORNUM VAR NEDE JEG ER SIKKER PÅ JEG IKKE ER DEN ENESTE DER HAR OPDAGET DET? HMM GAD VIDE HVAD DER ER SKET, OG ER SELVFØLGELIG SIKKER PÅ AT DE ARBEJDER PÅ HØJTRYK!!! OG HÅBER SELVFØLGELIG AT DET SNART KOMMER TILBAGE..:D
NÅR DU KOMMER IND VIL DU SE EN BESKED LIGSOM DENNE...
Notice: Undefined variable: sourcedir in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54
Warning: require_once() [function.require-once]: open_basedir restriction in effect. File(/QueryString.php) is not within the allowed path(s): (/customers/dkneko/:/tmp/:/usr/share/phpmyadmin/:/usr/share/squirrelmail/) in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54
Warning: require_once(/QueryString.php) [function.require-once]: failed to open stream: Operation not permitted in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/QueryString.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54
Chobits_kat > Jeg tror lidt folk selv bemærker at forummet er nede når de besøger siden, haha ;D Men deres forum er faktisk tit ned imo, så det er ikke noget nyt eller verdens undergang! De kommer op igen i løbet af ingen tid :)