Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    JEG OPDAGEDE FOR LIDT TID SIDEN AT DKneko's FORNUM
    VAR NEDE JEG ER SIKKER PÅ JEG IKKE ER DEN ENESTE DER HAR OPDAGET DET?
    HMM GAD VIDE HVAD DER ER SKET, OG
    ER SELVFØLGELIG SIKKER PÅ AT DE ARBEJDER PÅ HØJTRYK!!!
    OG HÅBER SELVFØLGELIG AT DET SNART KOMMER TILBAGE..:D

NÅR DU KOMMER IND VIL DU SE EN BESKED LIGSOM DENNE...

Notice: Undefined variable: sourcedir in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54

Warning: require_once() [function.require-once]: open_basedir restriction in effect. File(/QueryString.php) is not within the allowed path(s): (/customers/dkneko/:/tmp/:/usr/share/phpmyadmin/:/usr/share/squirrelmail/) in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54

Warning: require_once(/QueryString.php) [function.require-once]: failed to open stream: Operation not permitted in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/QueryString.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /customers/dkneko/forum/index.php on line 54
  2.  
    Caps much?
    •  
      Kev
    • Oct 7th 2009

Er der en dybere mening med den her tråd? Ja, forummet er nede og det har det også været før.. det er der ikke noget sært ved?
  3.  
    Kev^^ jeg skriver det bare så folk ved det.....
  4.  
    Chobits_kat > Jeg tror lidt folk selv bemærker at forummet er nede når de besøger siden, haha ;D
    Men deres forum er faktisk tit ned imo, så det er ikke noget nyt eller verdens undergang! De kommer op igen i løbet af ingen tid :)
    •  
      sema
    • Oct 7th 2009 edited

Et skud fra hoften så ligner det der et problem deres systemadministrator skal tage sig af. Det er nok rettet inden dagen er omme ^^
  5.  
    det er godt, det er BT den eneste side jeg "chatter" på, ja også anime kita selvfølgelig!
  6.  
    FORUMET ER OPPE IGEN!!!!
  7.  
    Jubii~
    ^^
  8.  
    Er det nu vi ska danse og holde fest?? ^^
  9.  
    FORUM NEDE IGEN!!!!!!!!!!!!!
    •  
      jfs
    • Oct 18th 2009

Ja, lige som Arvid er gået offline igen. Jeg mener der er planer om at flytte til en ny server, den nuværende er tydeligt ikke stabil.
    •  
      Kev
    • Oct 18th 2009 edited

OH MY GOD, Det er stadig nede!

The troll is trolling..
  10.  
    Skal kita så snart skifte domæne til dknekostatus.dk?
  11.  
    hurh hurh
  12.  
    NYT GENKI FORNUM OPPE NU PÅ http://genki.dk/forum/index.php
  13.  
    wut's with the caps? :'o
  14.  
    I'd like to know that as well
    •  
      jfs
    • Dec 4th 2009 edited

Jeg tror vi er officielt relanceret.

Nu hedder det www.dkneko.net -- ja .net og ikke .org. Der er en forklaring på forummet.
  15.  
    Hmm, fancy ^^