Oki, vi har photshop tråden, Men til træffet så det ud til at der er mange der også tegner i hånden! Så nu skal vi have en tråd til de "traditionelle" medier! :D Så post jeres tegninger alle sammen!! :3 det er altid herligt at se hvad andre kan ryste ud af ærmet :) æhhh. i gues i'm going to start.. (stress! hvorerderentegninghvorerder...*rode rode*)...aheamm CHIBI!! :3 http://anenj.deviantart.com/art/CHIBI-3-140268162
For at tråden forbliver overskuelig tror jeg det vil være smartest at give links til billederne istedet ^^ Hvad med at linke til jeres deviantart- eller tegnebordet-profil hvis I har sådan nogle? Jeg ved min søster har det, og hun tegner rigtig meget manga, og så vil det da klart være det smarteste.
Nice tråd denne her! :3 Så får vi mere at se end bare animerede billeder. Ville gerne lægge noget ind, men har ikke rigtig tegnet fortiden... (just as u all know, så er Photoshop-tråden ikke kun til Photoshop, men bare til computer-animerede billeder i det hele taget. :D)
Nice billeder i har lavet. De er allesammen meget imponerende! Banzaaai!! ^.^
Baka_chan@ Kyaa!!! O_____O dinie portrætter er syge *_* preettyy:3 [url]http://little-sharingan-3.deviantart.com/art/Miss-Ciel-Phantomhive-132202185[/url] den er mega nuser baka_chan :3 Kawaii.... (det har han godt af ;P)
Wow Baka_chan that's amazing!!! Nogle af de sort-hvide ligner jo fotografier! I love 'em!! x3 Farverne er også utroligt flotte og meget tætte. Har du farvelagt på computer, eller har du bare nogle rigtig gode farveblyanter?? :3 Der er også mange Naruto-billeder. Cheers on that!! ^^
Hehe takker for de fine kommentarer. Tainira, farver mest med Copic markers, men når jeg endelig bruger farveblyanter er det Faber Castell og Penol ^w^
Ok^^ Ved du hvordan man ligger billeder ind fra sin computer på Deviantart? Har endnu ikke selv fundet ud af det og er meget forvirret over, hvordan og hvorledes deviantart i grunden fungerer, da jeg ikke har været meget på min bruger derinde fordi jeg ikke kunne smide billeder op..
Baka_chan: wow hvor er den flot! Er farverne virkelig lavet i hånden, for det er godt nok farvet utrolig tæt. :O Kan især godt li' håret og øjnene! ^.^
ChikaraDesu: Meget interessant tegnestil. ^^ Du har lavet rigtig flotte skygger især i nummer 2! ;3
Hehe takker ^w^ ChikaraDesu: den tog ca. 2 aftner med on/off arbejde ^w^
Tainira: yup, det hele er lavet i hånden, grunden til at farverne er så tætte er at jeg bruger Copic Markers til at farvelægge med, det gir' et mere jævnt resultat end farveblyanter ^w^
hih jeg elsker dine tegninger baka_chan :3 lige fra første gang man så dem!! havde slet ikke tænkt over du havde en deviant *.__. silly me* når man er så god så er det jo næsten en selvfølge XD
er ny her og har postet sådan lidt her og der ;) men her er et pic som jeg har lavet med manga studio EX 4.0! (det samme pic jeg bruger som avatar) n'joy
EDIT: addede lige mit nyeste værk, (syns godt den kunne bruge lidt ændringer .. ) laver kropperne senre, syns bare jeg stadig mangler lidt praksis! Inspireret fra Konata fra lucky star.
EDIT: addede lige nogle anime øjne jeg har pudset lidt på. oooo shiny! (p.s den er ikke færdig endnu)
MissPanda@ Nice Crona cosplay!! :D da' plushie is super cute! ^^
AnimeCulture@ Ooow o_o havde slet ikke tænkt på at at bruge Manga studio til andet end at lave manga-sider i ^^ må jeg lige prøve af :D Flot farvelægning by the way xD those eyes are so cute ^^
har lagt planer for min første 12 page manga. der kommer der dog kun farvelægning på forsiden ;) det var mest derfor jeg øvede lidt i det med at farvelægge, men tror sq nok photoshop er bedst til den slags.
Kom i tanke om jeg havde lovet at smide den tegning som jeg lavede til Kita ind her. Har stadig ik' fundet ud af om det er en dreng eller en pige, men det kommer vel på et tidspunkt ^w^ http://i234.photobucket.com/albums/ee14/sharingan330/Kita2010-01.jpg