Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Oct 24th 2009 edited

Så er tiden inde til den årlige generalforsamling i foreningen Anime Kita. Det er her vi flokkes til en lille lejlighed i Aalborg for at snakke om året der er gået og bestemme kursen for Kitas fremtid. Så kom og deltag hvis du interesseret i Kita og gerne vil have lidt indflydelse på foreningen.

Generalforsamlingen vil blive afholdt lørdag den 5 december, kl. 12.00. Vi regner med at vi er færdige omkring kl. 16.

Vi gentager successen ved sidste generalforsamling, og sørger for boller og kakao til de fremmødte. Så helt kedelig bliver det ikke!

Indkommende forslag til generalforsamlingen skal være i bestyrelsens hænder mindst 3 uger før generalforsamlingen. Disse kan sendes til bestyrelsens e-mail kontakt@anime-kita.dk. Den endelige dagsorden for generalforsamlingen vil blive offentliggjort på vores hjemmeside 2 uger før.

- Anime Kitas bestyrelse
    •  
      sema
    • Nov 21st 2009 edited

Obs: Dagsorden for generalforsamlingen samt regnskab og ændringer til vedtægterne er lagt op på www.anime-kita.dk.
    •  
      sema
    • Dec 7th 2009 edited

Referatet fra generalforsamlingen bliver lagt op på onsdag.

I mellemtiden er den korte version, alle ændringer til vedtægterne, regnskab, budget og fremtidsplaner er godkendt.

Bestyrelsen er nu som følgende:

• Formand: Casper S. Jensen
    • Næstformard: Rune V. Borrits
    • Kasserer: Kasper Sundmark
    • Menigt medlem 1: Casper Andersen
    • Menigt medlem 2: Kenny Hansen
    Ydermere er Mads Boelsmand Østergaard bestyrelses suppleant.

Revisor og revisor suppleant er som følgende:

• Revisor: Mads Boelsmand Østergaard
    • Revisor suppleant: Lars Rosenville
  1.  
    Arj. Har I nu rettet den stavefejl i vedtægterne som det lykkedes at redde ved generalforsamlingen sidste år?
  2.  
    Yep Der var ingen der stemte imod. Selvom Karma var tææææt ved

og OI Oi

Østergaard med to stk A please!
  3.  
    Skulle bare lige se reaktionerne :P Måske kan jeg godt li stavefelj?
  4.  
    Så skulle du have set især Tsubasa, da stavefejlene blev forsvaret ved sidste generalforsamling. Jeg kan egentlig ikke huske hvordan det lykkedes at skabe opbakning til at beholde dem.
  5.  
    Hehe - Det lyder lidt spøjst :)
    Nonetheless, tak for en hyggelig generalforsamling. Glad for jeg mødte op!
    •  
      sema
    • Dec 9th 2009

•  
      jfs
    • Dec 9th 2009 edited

Nu vil jeg lige være pedantisk, men til en generalforsamling er rollen som dirigent ikke det samme som at være ordstyrer. Jo, dirigenten er også ordstyrer, men dirigentens primære rolle er at sørge for at alting foregår efter protokollen, og at loven og de gældende vedtægter bliver overholdt. Så ordstyrer er ikke synonym for dirigent. (Der står også dirigent i vedtægterne, det er kun i referatet der bliver nævnt en ordstyrer.)

Spørgsmål til bestyrelsens beretning: De 150 medlemmer der er nævnt, er det medlemmer der på tidspunktet for generalforsamlingen var fuldgyldige medlemmer med kontingent betalt, eller en mere løs definition?

Tastefejl i sektion 5.1 første linje, "internt" og ikke "internet".
    Der er mangler nogen få flertals-r i sektion 7 i ordet "stemme(r)".
    •  
      sema
    • Dec 9th 2009

De 150 medlemmer er en total af aktive betalende medlemmer og passive medlemmer. Passive medlemmer er personer der ikke har fornyet deres kontingent efter det er udløbet, de regnes herefter som passive medlemmer i et år.

Så, mere konkret har vi ~100 medlemmer der har betalt kontingent, 50~ passive medlemmer.

Jeg har rettet de nævnte fejl i referatet. Tak ^^