Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Heya! denne tråd er simpelthen til den grund at snakke Både Bleach Anime og Bleach Manga.

Nogen der Følger mangaen?, nogen der følger animeen?.. Talk in here!

Bare husk 1 ting..
    NO SPOILERS THANK YOU!
    jeg ved godt mangaen er førhen osv. men bryder mig ikke om når det Manga læsende folk taler om Spoilers til folk der kun ser animeen.
    Medmindre det er under samtykke af de Anime folk der nu spørg.

Dermed sagt er det bare med at snakke løs! alright? ^^
  2.  
    Og jeg vil starte med at spørge folket!.

Hvem her har set den nyeste Anime Episode?..

FYI, jeg ser som regelt kun Animeen.. kan bedre lide det end at læse mangaen..
    Ligesom jeg hellere vil se DBZ på fjernsynet end jeg vil læse Mangaen XD
  3.  
    Jeg ser den lige når jeg kommer hjem. Sker der da noget spændende deri? ^^

Forresten er der andre end mig, der har hørt at der skulle komme et helt år med Bleach fillers før de fortsætter med Ichigo vs Tudefjæs? Altså 52 episoder tror jeg nok.
  4.  
    Jeg har ikke set anime serien siden starten på 2. filler arc (eps. 168) og har siden da kun læst manga udgaven ^^
  5.  
    Det tror jeg også du har gjort dig rigtig klogt i, da kvaliteten af Bleach er faldet ekstremt fra netop det punkt af. Men stædig som jeg er vil jeg ikke droppe den ^^
    Bleach var en super serie op til da lige minus Bounto-fillerarken.
  6.  
    Er lige kommet over Bounto. yay me
  7.  
    Jeg anbefaler stadig manga og det gælder bleach, såvel som one piece, naruto og d.gray-man (egentlig gælder det for det meste)
  8.  
    Ja, jeg er så kun kommet til ep 37... wuhuu!? x3
    Synes serien minder meget om Naruto, men selvom den har humor fangede den ikke rigtig min interesse i starten.
    Den er blevet mere spændene efterhånden, og nu synes jeg rigtig godt om serien (selvom afsnittene er meget langtrukne...).

Please tell me: hvem er jeres yndlingcharectere fra Bleach?? :3
  9.  
    Tatsuki har altid været min favorit og den eneste der er kommet tæt på er Starrk, som dog først dukker op meget senere ^^
  10.  
    Jeg er om noget fan af Bleach...har fulgt med siden anime'en startede...pyha...
    Nu om dage holder jeg mig mest til mangaen - hvorfor jeg nok ikke vil blande mig en skrækkeligt masse her, for alt det der er fedt at snakke om er det nyeste (d'oh):x
    Selv om anime'en er i en filler (igen, igen, igen) synes jeg nu den er ret ok. Er personligt nogle afsnit bagud thouXD Glæder mig sgu til at se hvordan Ukitake har tænkt sig at tackle sin Zanpakutou, når han nu ikke vil slås med børn :D

Ynglingschars? hmmm, har altid været solgt på Hitsugaya og Urahara Kisuke...men der er jo mange: Ulquoirra, Kenpachi, Yachiru, Kuchiki Byakuya, Renji, Gin, Kon, Don Kanonji (BWAHAHAHAHA), Jidanbou, Hanatarou, Ururu...kunne blive ved... Seriens kæmpe antal af små og store figurer er efter min mening dens største styrke - selv om jeg er godt træt af Ichigo, så keder jeg mig aldrig for der er altid en fed figur med alligevel;)
  11.  
    Shunsui Kyōraku og Jūshirō Ukitake er mine to favoritter so far. og self Isshin Kurosaki.
  12.  
    Uha der er jo uendeligt mange at vælge imellem. Tror jeg bliver nødt til at gå med Shirosaki, Ogichi (Ichigo's hollow white self).
    Men hvem kan ikke også lide Urahara-san? :p (eller "sandal hat" som min ven kalder ham ^^)
  13.  
    SPOILERS... tak CaMaVan Now I know it's name >.>
  14.  
    Spoiler? Where? O_o
  15.  
    You said it's name!!!!!
  16.  
    Duuh, hvis dét er en spoiler så er der ret mange spoilers i den her tråd :p
  17.  
    Jamen Prime.. du hører aldrig rigtig hans navn :P
    Man finder ud af det gennem snakken såvel som nettet xD

Fav chars?, hmm Kenpachi, og Urahara ^^
    Det er mine Fav's :D

Personligt elsker jeg mere animeen end noget andet, bryder mig ikke så meget om at mangaen, ikke på den samme måde som Animeen. Elsker musikken, elsker måden de går gennem storylinen, elsker Figurende, så derfor vil jeg gerne høre deres stemmer, kende deres FARVER! xD
    Tør væde på at nogle manga læsere havde ingen idé om Renji's hårfarve xD (som eks)

Jeg elsker at gå i dybden af karakterende det er størstedelen af grunden til at jeg ser animeen istedet for mangaen.

Selvom jeg forstår de fleste der læser mangaen fordi den er ligepå og hårdt (no damn fillers) xD

Den nuværende filler, i min mening er faktisk lidt fed!, Specialt lige efter den sidste episode, så sidder man helt i stolkanten og er ved at falde frem af spænding til den næste episode xD
    Savnede sådan set den følelse i den rigtige storyline, fik den ikke så meget på det sidste. :P
  18.  
    Nu har de osse lige valgt at cutte in med en filler i anime'en LIGE inden det hele går løs...man får mere eller mindre al optakten (dvs alt det kedelige), så starter filleren...og selv om den er fed - fuldstændigt enig der - så er det efter min mening INTET i forhold til de drejninger det hele tager når de store fights kommer igang i den 'rigtige' storyline...pyh, jeg synes de sidste par uger i mangaen har taget hårdt på min hårfarve, føler mig mere og mere gråhåret...haha...men det bliver fedt at se i anime'en osse...kan snildt følge argumentet med farverne! Da anime'en startede i sin tid, var jeg osse helt solgt på, lyd, bevægelse osv, men jeg synes den er faldet af på det sidenhen...faktisk så meget at jeg var ved at droppe den på et tidspunkt:( Godt man havde lokket andre i Bleach-fordærv, der så kunne trække mig ind i det igen:D
  19.  
    Jeg kan også helt vildt godt li' charecterne i Bleach, specielt fordi man kommer meget i dybden med hver charecters personlighed osv.
    Elsker især Hanatarou og Hitsugaya. De er så nuttede!! x3
    Hitsugaya har samme japanske stemme som Edward fra FMA O.o, men den klæder ham nu meget godt. (Håber ikke jeg spoilede der...)

Jeg er ikke nået til et sted med fillers i Bleach endnu, men ved hvor onde (og alligevel ok spændene) de kan være.
    Har endnu kun oplevet fillers i Naruto, som jeg ellers syntes var meget sjove, men de blev bare så kedelige i længden.
    Der var ingen menning i dem tilsidst...
  20.  
    Bleach er den serie jeg ser frem til at se og læse hver eneste uge. Det er én af de serier, hvor det lykkedes mig at holde af hver eneste character og jeg synes at Kubo Tite er fantastisk til at fortolke personlighederne.
    Der har været utrolig mange op og ned ture, nogen gange kan jeg finde plottet helt hen i vejret og andre gange er det bare for fedt; så jeg ser altid frem til hvad der nu vil ske. Plottet snegler sig afsted, dog synes jeg ikke at det gør så meget for der bliver virkelig lagt fokus på karakterens udvikling og det er rigtig godt. Kubo Tites artwork er dynamisk og flot fortolket som manga og seriens colorspreads og volumeforsider er rigtig flotte. Endnu en charme ved mangaen er, når en ny character er på forsiden får han eller hun et lille digt som beskriver personligheden; det synes jeg er en cool detalje.

Fillersæsonen der kører for øjeblikket synes jeg for en gang skyld er værd at se. Det var et godt træk for studiet at fravælge en film i år og koncentrere sig om et interessant plot. Ikke nok med det så har Kubo selv været involveret i denne arc og det kan mærkes ^-^
    Men ja, jeg glæder mig også til at se I-ved-hvem kæmpe mod I-ved-hvem, jeg krydser fingre for at de bedste animatorer bliver sat på sagen, det bliver epic!
  21.  
    Det må jeg desværre sige, at jeg er uenig i. Den nuværende anime filler season er ikke ret god. Den startede godt ud, men har kørt i det samme spor for længe og de trækker efter min mening kampene meget langt ud (for a change). Min kammerat og jeg blev enige om, at sidste afsnit (245) var det værste Bleach afsnit i laaang tid. Jeg savner virkelig Bleach af den kvalitet, det havde før episode 168 (hvor filler arken om nye kaptajn starter), dog med undtagelse af episode 219, som også var et genialt afsnit - klart det bedste siden the good ol' Bleach. Episode 219 er episoden, hvor Hisagi (Mr. 69) kæmper, og det kan tydeligt ses for Bleach entusiaster, at der for en gangs skyld var smidt penge i en episode. Jeg har lige set det afsnit igen for dets awesomeness ^^

Exacta!