Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Nov 24th 2009

Planlægningsrådet er samlet og lokalerne er booket, hvilket betyder vi så småt er ved at varme op til Kita Træf 10.1. Vi håber på igen at kunne stable et hyggeligt arrangement på benene med alt det vi efterhånden forventer til et træf. Der vil løbende blive offentliggort mere information omkring træffet engang i januar.

I skal jo også lige have en dato ^^

Træffet afholdes den 12-14 Marts, i Huset, Aalborg.
    •  
      Wish
    • Nov 24th 2009

Som jeg skrev på Facebook, må I undvære mig denne gang. Tager til Tyskland et semester fra starten af marts.
    •  
      sema
    • Nov 24th 2009

:(

så må vi jo bare tage ned og kidnappe dig... må jeg kunne få noget hjælp fra Verner til ^^
    •  
      Kev
    • Nov 24th 2009

Jeg stiller gerne et køretøj til rådighed, i den gode sags tjeneste.
  1.  
    Så tager I lige noget billig soda og chokolade med hjem, ik?
    Der er nu booket plads den 12. - 14. marts i kalenderen :)
    •  
      SoYa
    • Nov 26th 2009

Jay, hvor jeg glæder mig! :D Krydset er sat i kalenderen! ^_~*
  2.  
    Så må jeg nok hellere få fri fra arbejde den weekend :D
  3.  
    *kryds er lavet*
  4.  
    skal jeg være over 16 for at komme med ??
    •  
      k4emic
    • Dec 18th 2009 edited

§3 Stk. 2, medlemmer.

Alle kan blive medlemmer, men personer under 15 år kan kun deltage i foreningens arrangementer i følgeskab med et myndigt medlem, som har ansvaret for vedkommende eller ved at medbringe en signatur fra vedkommendes værge.

Hvorfor står den slags ikke under reglerne for træf?
  5.  
    så hvis han vil kan søren så tage mig med ?? hvis jeg får lov af mine forældre
    ??
  6.  
    Hvis du ikke er fyldt 15 kan du kun deltage i kita-træf enten ved at være i følge med et myndigt medlem som tager ansvar for dig, eller ved at medbringe en underskrift fra din værge (Forældre, plejeforældre etc.).
  7.  
    I'll be there! regner i hvert fald stærkt med at komme, medmindre mit studie lige pludselig synes at ændre sig -.- crappy thing!