Ved ikke om reglen med en vokal blev vedtaget, men det er det jeg gør fra nu af så. Vokalen "A" var rigtig. Så fra nu af må vokaler ikke gættes mere...(?)
Ej der må næsten være flere end bare den, matchende tegnene, ik? :p Ellers føler jeg mig ret dum. Det gør jeg stadigvæk efter som svaret blev gættet på en halv time... -.-
Tja... jeg fandt ud af, at "entertainment" passede med det sidste og så søgte jeg bare på det på ANN. "FUNimation Entertainment" var hvis det første resultat og da "FUNimation" passede med de første tegn, gættede jeg på det. Da jeg ikke får særlig meget tid ved computeren før søndag, giver jeg turen videre til den mest morgenfriske (den der ser det tidligst, klokken er nu 7.55).
*facepalm* Er ikke så vågen endnu. mangler at smide et ord på >.< Sorries. Regnede med at folk var klar over at det hele var japansk stuff. >.< Oh well
Hmm, kan skyde på Ohashi (spisepinde)... det er det eneste jeg lige kan komme på men jeg kender ikke så mange (særlige) japanske madlavningsredskaber og specielt ikke hvad de hedder :(
Hvis det skal være et redskab vil jeg gætte på "Tamago" (Jeg aner ikke hvad det er, men min ven, Casper, der sidder ved siden af mig, siger at det er noget man bruger i køkkenet :S)