hej alle i glade manga mennesker, der ude bag skærm;D
jeg kan se der ikke nogen diskussion om den dejlig axis powers hetalia så hvis du kender, så lad os snakke om den indtil vores ører falder afxD men hvem er din ynglings person så, og hvorfor?:D
Jeg kender den! Min yndlingsperson er Italy, den lille idiot der er vild med pasta og vin! Jeg elsker ham bare fordi han er så uvidende og kan pisse Germany af >//< Har kun set til episode 16 på youtube, men damn hvor jeg kan lide dem alle, der er blevet introduceret indtil videre! !!!Udråbstegn-mani!!!
Nee nee papa I like wine Nee nee mama nee nee mama I can't forget the taste of that bolegnese I ate yesterday Draw a circle there's earth draw a circle there's earth draw a cirle there's earth I'm Hetalia!
Kender den...jow jow:P Missede den i biografen til sidste Kita træf, så har selv været i gang hjemme...Er oppe på 45-46 afsnit nu, men på trods af det synes jeg ikke helt jeg er specielt vild med nogle af figurerne... normalt sætter jeg mig tungt på en figur der introduceres indenfor seriens første sæson og holder så fast i vedkommende som min fav, men ikke her....og hvis jeg skal være helt ærligt så er det fordi personerne er så bund kedelige at ikke engang min underbevisthed kan udpeje én der er mere værd end de andre... Det jeg synes Hetalia kan (og gør bedre end mange "større" serier) er at være sjov... For mig, som 23-årig, er det lidt som at prøve at huske hvad man fik at vide om anden verdenskrig i folkeskolens historieundervisning - man får alliancerne nogenlunde rigtigt, men man kan ikke helt huske hvorfor japan sluttede sig til tyskerne osv...så man accepterer når hårde facts bliver bøjet lidt for at passe figurerne og det kommer der bare alt for tit nogle sjove betragtninger ud af...
Jaah!! Jeg kender den! Og jeg elsker den! ;D Men min yndlingsperson.. Se dén var straks sværere... Men første pladsen ligger nok delt mellem America og Spain, elsker de to! America, den højt råbende, selvglade, lalleglade idiot, og Spain/Spanien den over glade, venlige(små pedofile) person der overhovedet ikke kan læse atmosfæren :D Elsker de to, der er bare et eller andet super dejligt ved dem :D Men jeg elsker alle personerne/landene, alle lige fra England, til Grækenland, til Rusland xD Men synes den er super genialt lavet serien, helt ærligt, verdens historie i tegnefilms format? Bedre bliver det ikke! ;D
Det har den. Den fortæller på en sjov og nuttet måde om Tyskland og Italiens samarbejde om magten(I Battlefield 1942 er der jo også en side, der hedder Axis(Jeg plejer at vælge den)) og om De Allieredes forsøg på at drage de andre ind i kampen og få Tyskland og Italien væltet.. Det er det, der gør det til en fed serie for mig.. På den måde lærer jeg måske lidt mere om WW2 end det, jeg fik ud af historietimerne i folkeskolen..
Castet fortæller vist mest om hvem der deltager, medmindre nogle lande deltager i form af objekter.
Om ikke andet, så lyder det ikke som den bedste idé at tage hændelser fra den slags serier for værende fakta uden at krydstjekke det. Nu hvor vi er ved det, så anbefaler jeg "The World at War" serien.
Jaaaaaaaah jeg ELSKER VIRKELIG DEN SERIE (og mig og vennerne har nogle sjoooov samtaler om den >xD) yndlingsperson.... av..... hvordan kan man vælge Oo'''' okay okay... ENGLAND <'3!!! HAN er bare dejlig også Canda fordi alle bare sådan glemmer ham selv hans ejen isbjørn QQ poor guy og er vild med prussien BARE FORDI han er så selvglad hahaha og en smule rusland også (hviderusland er virkelig skræmmende oo "MARRY MEEE MARRY MEE BROTHER MARRY MEEE!!!" rusland: help.... *crying in a corner*) ark man kan høre jeg har set for meget ><'''' elsk på hetalia!!!!