Jeg sidder lige og stresser af inden jeg skal små 50 km ud på landet (hvor der ingen internet er oO) og mæske mig i sild, kål, medister, and, risalamande, juleslik og julekager - julen er en hård tid...for mavesækken;) - Så kirke, disney's juleshow, lidt traven om juletræet og så...gaver!
anyways...håber i alle får en rigtig dejlig dag/aften og vi ses på den anden side:)
Glædelig jul til alle herinde. Jeg håber at dagen bliver god og minderig(er der sådan et ord?!) og at alle har det megafedt, for den her dag samler i den grad folk^^,
Ok. Takker for hjælpen med danske ord, Silas ^^, Endnu en gang ønsker jeg.... GOD JUL OG GLÆDELIGT NYTÅR OG JEG HÅBER AT DETTE ÅR BLIVER LIGE SÅ GODT SOM DE ANDRE!! XD
Min jul blev fejret i luften og så lige et smut omkring Horsens fra 23:37-01:15 for at få lidt kold julemad hos kusinen. Derefter smider man sig på madrassen og venter på at man skal tage en færgetur hjem til Samsø... JEG SKAL ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG, A-L-D-R-I-G REJSE I JULEN IGEN! ALDRIG NOGENSINDE MERE!!
Nå, men jeg kan vel altid ønske glædelig bag(h)jul! Håber at I nød aftenen! :D
puha....efter to dages næsten konstant hyggen er der lige en fri aften inden det starter op igen i morgen...Min juleaften var skide hyggelig og pakkerne helt perfekte - skal kun ud og bytte en enkelt ting!
Håber alle i andre osse havde en dejlig aften med godt udbytte *wink wink*...og endnu en gang glædelig jul:)
God jul.. Min jul bestod af hele fire jul!! den 24. : Hjemme og nyde det hele med fars forældre, min storesøster, min faster og den øvrige husstand på fem individer...(Katten er talt med) den 25:Julefrokost hos mors far(mormor er død), mor og storesøster. Derefter julemiddag ved fars forældre med faster, hendes næsten nyerhvervede husbond, storesøster, forældre og bror.. Og en anden kat end vores egen..(Hun er nu også så sød at jeg ikke kan nænne at undgå hende når jeg besøger de gamle) den 26. : Hos mor, morfar, storesøster og onkel og tante.. Selvom jeg ikke havde fået købt gaver til de fleste.. Onkel fandt mandlen, men delte gaven med os andre.. den 27. : På motorvejen til Odder ved Skanderborg og holde den fjerde jul(ca.) med papmors søsters familie.. Hjem efter god mad og overnatning på to sammenskubbet stole(Jeg skulle bare liiiige prøve det) dagen efter..
Jeg har erhvervet mig: Seks mangabøger(SDK 1 og 17(Nu har jeg to af sidstenævnte) og Ranma½ 14, 18, 19 og 20) og slik i en sort æske af min faster og onkel, 200,- af onkel og tante, bog(Abarat af Clive Barker) og 2 x drikkeglas med kande(rosendahl) til når jeg endelig flytter hjemmefra(Ikke i den nærmeste fremtid) af papmors familie, Harry Potter 6 dvd og Ice Age 3 dvd, sengetøj, Wacom Volito2(Aner ikke om det er heelt rigtigt) af den nærmeste familie(Fra Aalborg, Åbyen og Struer samt herhjemme) og det allerfedeste nogensinde i år: Musemåtte og krus med et billede af Alcatraz og toppen af min brors hoved(et billede taget af min far) og hvor der på kruset står Lise's Krus(Forkortelse af dåbsnavnet, jeg er yndet tilhænger af) af min bror XD X3 Jeg elsker simpelthen den knægt så meget! Godt nytår og glædelig(hvad-der-nu-kommer-af-højtidelig-ting-efter-nytår) til alle XD