Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    nu har jeg i længere tid haft en tanke om et træf i silkeborg. men inden jeg overhoved gør noget ved det. ville det være rart at vide om man kunne trække folk helt til det dystre midjylland for det...
    ville det er noget at køre efter? selvfølgelig ville det ikke komme i kambollage med andre events og ville ligge som andre events i weekenden.

så venligst. kom med jeres tanker. har vi nok eller vil vi have endnu et event at se frem til? er det for langt væk?
    eller noget helt andet.

de bedste hilsner
    dværgen^^ (morten)
    •  
      jfs
    • Jan 7th 2010

Prøv at kigge 30 km mod vest, der finder du http://www.animeherning.dk/ :)
  2.  
    Hehe :P
  3.  
    Fedt med initiativet. Men spørgmålet er også lidt om dem der kommer fra Nordjylland ikke har nok i Kita, SVS og Anime herning når det gælder større arrangementer. Og deres lokale animeforening i de små arrangementer, altså i form af ugentlige / mindre arrangementer.

Men hvis man får stillet noget nyt og unikt på banen, kunne ville det nok være interessant. Hvis det er endnu et arrangement med omkring 100 mennesker, med noget af det sædvanlige, vil det nok være for meget gentagelse for mig. Der er også lidt langt fra Aalborg.
  4.  
    Der er jo også ved at ske ting og sager i Randers mht. en ny anime-forening har jeg ladet mig fortælle.
    Godt med initiativ! Men som choppermann siger skal der noget unikt til før det holder... tror jeg.
    Om ikke andet kan du vel hjælpe med at arrangere de andre træf rundt omkring? :)