OkashiiCon er en splinter ny convention i Malmö, Sverige.
Hvad: Convention for den japanske popkultur. Hvornår: Den 5.-7. marts, 2010. Hvor: Östra Kanalgatan 3, Malmö, Sverige. Hvor meget: 20 svenske kr. for hele weekenden ved forhåndstilmelding. 40 svenske kr. ved køb i døren. Overnatning: Ja, koster yderligere 5 svenske kr. pr. nat (dvs. 10 svenske kr. for hele weekenden!)
● Deltager begrænsningen er lidt uklar. Jeg spurgte på connens Facebook gruppe og fik af vide at de i første omgang satser på 150 gæster, men gerne lukker flere ind hvis interessen er for det, eftersom de har plads til over 300 gæster. ● Der vil være en café med japanske godter, et gameroom, anime biografer, workshops, cosplay konkurrence, ABJD møde osv! ● Følg med på OkashiiCon's hjemmeside og Facebook gruppe for fremtidige opdateringer! (Deres engelske hjemmeside kan findes her!)
Er der nogen af jer, der regner med at dukke op og støtte denne nye con?~
Man kan jo flyve til Kastrup for omkring 300 kr. tur/retur fra Aalborg, og en togbillet fra Kastrup-Malmö koster omkring 150 kr. tur/retur, altså ca. 450 kr. i transport i alt.
ja, det er jo ikke fordi en tur til sverige er den store investering...og med et con var der endeligt noget i sverige der kan fange min interesse bare tilnærmelsesværdigt....men ak og ve, mit pas er udløbet, så med mindre vi tager Sverige under det danske flag igen inden alt for længe så må jeg sige nej tak...
Uhh kunne godt være man skulle gruble over mulighed for at tage derover.. skal lige sikrer min økonomi dog.. Hvor mange kan man regne med som rejse partnere? ^^