Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Jan 16th 2010

Så er der kommet mere information op omkring det næste træf. Jeg anbefaler både nye og gamle deltagere at de læser siden igennem specielt i forhold til tilmeldingen, deltager begrænsninger, betaling og deadline for tilmelding.

Bemærk, at vi til dette træf har en deltagerbegrænsning på 90 personer og man er først sikret en plads når man har forudbetalt. Tilmeldingen åbner den 1. februar og tilmeldingen lukker den 8 marts hvorefter vi ikke tager imod flere tilmeldinger.

Er der spørgsmål til arrangementet, tilmelding, betaling, mad, overnatning osv. så skriv endelig her på forummet eller send en e-mail til plan@anime-kita.dk.
    •  
      sema
    • Jan 29th 2010

Husk, vi åbner for tilmeldingen til træffet den 1. februar. For at kunne deltage skal man forudbetale for arrangementet med en bankoverførelse. Det vil også være muligt at betale for arrangementet til Chibi 10.2 den 5 februar.
    •  
      sema
    • Jan 31st 2010

1.  
    Jeg synes stadigvæk at vi skulle have fået på video hvor jeg gættede Daisuke fra DNAngel ud fra to basale informationer i gæt og animer ^^!
  2.  
    hih kan være du er heldig næste gang! :P
    •  
      sema
    • Feb 16th 2010

Så er der 3 uger tilbage før vi lukker tilmeldingen. Tilmeldingen til sovepladser lukker vi om 2 uger.
    • Raiu
    • Feb 21st 2010

Er der nogen der kommer i cosplay tøj til Kita con? :)
    •  
      Kev
    • Feb 21st 2010

Der er næsten altid nogen der cosplayer til Kita.
    • Raiu
    • Feb 22nd 2010

Cool nok, så er jeg ikke den eneste tror jeg :)
    •  
      sema
    • Feb 27th 2010

Vi har nu fået slik hjem til træffet!
    •  
      k4emic
    • Feb 27th 2010 edited

ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ
    Umiddelbart ser jeg 13 kasser med Ramune, holy damn. Men på den anden side set har der ikke været et træf op til nu hvor der har været ramune i overskud :D
    Jeg ser ingen kasser med "POCKY", men det er måske kassen der er gemt omme bag det hele? :)
  3.  
    Awesomely awesum? Cannot wait ... :D
    •  
      sema
    • Feb 27th 2010 edited

k4emic: Kassen med det røde tape på, bagved kassen med melon soda, er fyldt med pocky ^^ (man kan også se nogle pakker salat pocky i den forreste kasse).

ps. og ja, der er 13 kasser ramune.
  4.  
    CANDYY!!!!!!!! yaay! :3
  5.  
    Ummm :D
    • PIP
    • Feb 28th 2010

worship my candy buying skillz :)
  6.  
    Bliver Komics den eneste stand? =)
  7.  
    Hvem skal i cosplay til Kita træf? :)
    •  
      sema
    • Mar 1st 2010

Skaya: Ja, til dette træf er det kun Komics der sætter en butik op.
  8.  
    Det virker ikke umiddelbart som om at der er figurer, cosplay/lolita eller lign så? De sælger vel kun anime og manga ikk? Ville det så ikke være en god idé med bring and buy for at gøre det muligt for folk at købe andre slags ting? :)
    •  
      lolo
    • Mar 3rd 2010

yes! :D jeg regner med at cosplay, hvis mit kostume når at komme hjem ^ ^'
  9.  
    jeg har fået en direkte ordre fra en ven om at jeg skal cosplay Death the Kid.... hmm.. det bliver da det perfekte træf så... ÔwÔ Mwahahahaaa!! og der er pocky og ramune!! Yaaaaaaaaaaay!! *jumps happy around* kan næsten ikke vente. Glæder mig også selvfølgelig riiigtig meget til at møde nogen nye mennesker ^^
  10.  
    Jeg regner med at skulle cosplay Cloud strife som er kommet til Claymore verdenen (( Claymore er en anime )) og som selv er blevet til en Claymore, dog stadig med sit Buster Sword :)
  11.  
    Jeg har nogle problemer med at tilmelde mig ... Jeg ved for det første ikk en skid om netbank overførelser, kun at det kan tage dage >__> .. Og for det andet kan jeg ikk finde ud af det skema :__:
  12.  
    Hmm...

Mht. betaling, afhængigt af hvor gammel du er, vil jeg sige at netbank overførsler er ret så lige til hvis man altså har en netbank. Ellers kan man gå ned i banken og sige at man gerne vil overføre penge til en anden konto og give dem reg. nr og konto nr., og dertil kan man tilføje en lille besked til modtagen, som gerne skulle være et nummer du får opgivet når du har lavet din tilmelding.

Ellers kan forældre som regel godt finde ud af sådan noget.

Jeg kan se du er på listen over tilmeldte der ikke har betalt, så du har da kunne finde ud af noget mht. tilmeldingsskemaet. Hvis der er noget du gerne vil ændre mht. din tilmelding kan du klikke på det link der hedder "tilvalg" på følgende side:
    event 10.1

På ovenstående sider er der også et link der hedder "se kvittering". Hvor du kan se dit kita træf 10.1 ID nr. og konto og reg oplysninger.

Hvis du har yderligere problemer så skriv til plan@anime-kita.dk
  13.  
    HEJ!

Jeg har først lige hørt om Kita-træf idag, så jeg nåede ikke deadlinen med overnatning! Har fundet et sted at sove natten til lørdag, men mangler stadig et sted at sove natten til søndag. Er det muligt, at jeg kan crashe på nogens gulv eller sådan noget?
    JEg har skrevet til foreningen, men der er jo det der med brandmyndighederne, så det er jo ikke sikkert at jeg får lov ^^"
  14.  
    . . . Men nu har jeg lige nærlæst det der, og der skal man være medlem for at være med, og jeg kommer ikke ret meget til Nordjylland, såeh... ^^"
    •  
      sema
    • Mar 4th 2010

Jeg har lige skrevet tilbage til dig på e-mail og vi har muligvis en fri soveplads til dig. Hvis der er andre der har problemer med overnatning så skal i endelig skrive til plan@anime-kita.dk så ser vi hvad vi kan gøre.
  15.  
    Sema <-- Hvis der er mange problemer med at finde pladser, så kan det være vi har pladser også.. Vi har trodsalt både sofa og gæsteværelse med seng.. :)
    •  
      sema
    • Mar 5th 2010

Det lyder godt, kan måske godt blive aktuelt alt efter hvor mange flere der mangler pladser.
  16.  
    Mmhm.. Men vi kan se på det til den tid.. :)
  17.  
    DEJLIGT! TRÆF! X'D I LOVE IT!
    dejlige personer, nej FANTASTISKE!
    kommer helt sikkert næstegang også X'D
    eeeeej det stepmania det er et gudet spil!
  18.  
    xD
    *falder død om* Is home. Thank you D.E.R.... Wait
    Tak for et fedt men udmattende Træf See you Next Chibi event / træf / Otehr Con's
  19.  
    Aner ikke hvordan jeg kunne blive så udmattet så hurtigt.. Var bare træt hver eneste aften.. Jeg må gøre det bedre næste gang, hehe ^^'
  20.  
    Enig. Super dejligt træf og dejlig glad atmosfære, ligesom Kita skal være! :D
    Og ja føler mig også tappet for energi x_X
    •  
      sema
    • Mar 14th 2010 edited

Super fedt træt, det må vi gøre igen ^^

Men først står den på en dejlig lang aften på sofaen...
  21.  
    Tak for et godt træf,
    glæder mig til næste gang...
  22.  
    Tak for endnu et godt træf, det var hyggeligt!
  23.  
    Det har ikke været et rigtigt kita-træf hvis man ikke er godt mørbanket når man kommer hjem.
    Tusind tak for et godt arrangement!