Bemærk, at vi til dette træf har en deltagerbegrænsning på 90 personer og man er først sikret en plads når man har forudbetalt. Tilmeldingen åbner den 1. februar og tilmeldingen lukker den 8 marts hvorefter vi ikke tager imod flere tilmeldinger.
Er der spørgsmål til arrangementet, tilmelding, betaling, mad, overnatning osv. så skriv endelig her på forummet eller send en e-mail til plan@anime-kita.dk.
Husk, vi åbner for tilmeldingen til træffet den 1. februar. For at kunne deltage skal man forudbetale for arrangementet med en bankoverførelse. Det vil også være muligt at betale for arrangementet til Chibi 10.2 den 5 februar.
ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ ラムネ Umiddelbart ser jeg 13 kasser med Ramune, holy damn. Men på den anden side set har der ikke været et træf op til nu hvor der har været ramune i overskud :D Jeg ser ingen kasser med "POCKY", men det er måske kassen der er gemt omme bag det hele? :)
k4emic: Kassen med det røde tape på, bagved kassen med melon soda, er fyldt med pocky ^^ (man kan også se nogle pakker salat pocky i den forreste kasse).
Det virker ikke umiddelbart som om at der er figurer, cosplay/lolita eller lign så? De sælger vel kun anime og manga ikk? Ville det så ikke være en god idé med bring and buy for at gøre det muligt for folk at købe andre slags ting? :)
jeg har fået en direkte ordre fra en ven om at jeg skal cosplay Death the Kid.... hmm.. det bliver da det perfekte træf så... ÔwÔ Mwahahahaaa!! og der er pocky og ramune!! Yaaaaaaaaaaay!! *jumps happy around* kan næsten ikke vente. Glæder mig også selvfølgelig riiigtig meget til at møde nogen nye mennesker ^^
Jeg regner med at skulle cosplay Cloud strife som er kommet til Claymore verdenen (( Claymore er en anime )) og som selv er blevet til en Claymore, dog stadig med sit Buster Sword :)
Jeg har nogle problemer med at tilmelde mig ... Jeg ved for det første ikk en skid om netbank overførelser, kun at det kan tage dage >__> .. Og for det andet kan jeg ikk finde ud af det skema :__:
Mht. betaling, afhængigt af hvor gammel du er, vil jeg sige at netbank overførsler er ret så lige til hvis man altså har en netbank. Ellers kan man gå ned i banken og sige at man gerne vil overføre penge til en anden konto og give dem reg. nr og konto nr., og dertil kan man tilføje en lille besked til modtagen, som gerne skulle være et nummer du får opgivet når du har lavet din tilmelding.
Ellers kan forældre som regel godt finde ud af sådan noget.
Jeg kan se du er på listen over tilmeldte der ikke har betalt, så du har da kunne finde ud af noget mht. tilmeldingsskemaet. Hvis der er noget du gerne vil ændre mht. din tilmelding kan du klikke på det link der hedder "tilvalg" på følgende side: event 10.1
På ovenstående sider er der også et link der hedder "se kvittering". Hvor du kan se dit kita træf 10.1 ID nr. og konto og reg oplysninger.
Hvis du har yderligere problemer så skriv til plan@anime-kita.dk
Jeg har først lige hørt om Kita-træf idag, så jeg nåede ikke deadlinen med overnatning! Har fundet et sted at sove natten til lørdag, men mangler stadig et sted at sove natten til søndag. Er det muligt, at jeg kan crashe på nogens gulv eller sådan noget? JEg har skrevet til foreningen, men der er jo det der med brandmyndighederne, så det er jo ikke sikkert at jeg får lov ^^"
Jeg har lige skrevet tilbage til dig på e-mail og vi har muligvis en fri soveplads til dig. Hvis der er andre der har problemer med overnatning så skal i endelig skrive til plan@anime-kita.dk så ser vi hvad vi kan gøre.
Sema <-- Hvis der er mange problemer med at finde pladser, så kan det være vi har pladser også.. Vi har trodsalt både sofa og gæsteværelse med seng.. :)