Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Zarsu
    • Jan 18th 2010 edited

Det næste Anime Kita Chibi arrangement er allerede blevet fastlagt!

Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement hver måned i første omgang. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange tiltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^

Hvad: Spil aften.
    Hvornår: Fredag den 5. februar. Starter kl. 16.00 - slutter ca. kl. 22.00.
    Hvor: Huset - Hasserisgade 10, 9000 Aalborg. (Se et kort hér)
    GRØN mødelokale & BLÅ mødelokale (De to lokaler ligger i samme bygning som kantinen!)
    Hvor meget: 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem af Anime Kita. Hvis du allerede er fuldt medlem er dette arrangement gratis at deltage i.
    Deltager begrænsning: 25 personer.

Dette arrangement foregår i Huset, hvor de store Kita Træf også bliver afholdt. Vi har lånt GRØN mødelokale og BLÅ mødelokale - de to lokaler ligger i samme bygning som kantinen.
    Aftensmad står I selv for at arrangere. Husk på at Huset sælger mad og sodavand! DET ER FORBUDT AT MEDBRINGE MAD, SLIK OG SODAVAND! Dette er Huset's regler.
    Til gengæld vil vi dog sælge lidt japansk slik, så som pocky.

Tilmeld dig igennem Selvbetjening

I det ene lokale vil vi stille fire fjernsyn op samt konsollerne PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360 og Wii.
    I det andet lokale vil der være borde hvor man kan sætte sig og spille tabletop games (bræt- og kortspil).

I er mere end velkomne til at medbringe spil til disse konsoller :D
    Især Wii controllers mangler vi!

Spil jeg selv medbringer:
    PS2: Burnout 3, Devil May Cry 3, Dragon Ball Z: Budokai, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Project Zero, Resident Evil 4, Robotech BattleCry, SSX Tricky, Tekken 4, Tekken 5, We Love Katamari
    PS3: Evil May Cry 4, Genji: Days of the Blade, Killzone 2, Mirror's Edge, Street Fighter IV
    Xbox360: Army Of Two, Beautiful Katamari, Burnout: Revenge, Dead Rising, Forza 2, Gears of War 1, Halo 1+2, Naruto: Rise of a Ninja
    Wii: Mario Galaxy, Raving Rabbits 2, Wii Sports

Vi glæder os til at se jer!
  1.  
    You go girl! ^^
    •  
      sema
    • Jan 19th 2010

•  
      Wish
    • Jan 22nd 2010 edited

Morten og jeg er kommet på listen. Vi medbringer tre Wii controllere samt Mario Kart Wii og Naruto til Wii, et par Munchkin spil og evt. nogle flere brætspil. Er der nogle ønsker til Munchkin? Vi har alm. med udvidelser, Space, Kung Fu, Cthulu, the god the bad. (Det kan godt være, at det ikke er stavet rigtigt eller er det præcise navn.)
  2.  
    War on terror?
    • mrk
    • Jan 22nd 2010

Ja ja mads, skal nok tage det med. Så kan du også lige betale din gæld ved samme lejlighed ;)
  3.  
    Oh yah ^^ I will do so ^^
  4.  
    Jeg kan medbringe SSBB til Wii ? ^^ .. Vist jeg altså kommer ^^'
  5.  
    Misling > Det må du meget gerne :D
  6.  
    Ellers kan jeg jo tage det med herfra MIsling
  7.  
    Nej nej, nu er jeg tilmeldt så jeg tager mit SSBB spil med+ GC controller ^^ .. Kommer der os brætpil ? XD
    • PIP
    • Jan 31st 2010

Ja det gør der
  8.  
    Jeg kommer nok også...

Nogen der er friske på et par omgange Magic Cards?
  9.  
    For så vidt ja, men det er lidt langt at tage for en aften.
  10.  
    Jeg skal nok tage mine Magic kort med Chopper ;)

Inkluderet med det tager jeg Gears of War 2 med, sammen med Halo 3: ODST og Armored core 4 ^^
    •  
      Wish
    • Feb 3rd 2010

Nu hvor der er kommet en tråd omkring betaling til træf via netbank, ville jeg lige høre om det også gælder de små eller vi bare kan betale, når vi ankommer? Kan nemlig ikke huske at have fået en mail, men ellers må jeg i gang med at grave.
  11.  
    Betaling foregår on location no worries Wish ^^
    •  
      Wish
    • Feb 3rd 2010

Fint ^^ Vi tager foresten også Werewolves med, da det var ret populært til det seneste HAF.
  12.  
    Weee. Lyder godt Drake :p

Det med betaling til træffet, skyldes at vi har lavet en politik til træffet om at man først er tilmeldt når man har betalt, da vi har problemer med at folk ikke møder op når der er så mange der gerne vil deltage.
    Dette er dog ikke tilfældet ved de små arrangementer.

Dog skal det siges at hvis man allerede nu har betalt medlemsskab til det kommende træf, gælder det også for minitræffet!
  13.  
    jeg tager også min xbox harddisk med da jeg lige har købt nogle arcade spil ^^
    Inkluderet med det tager jeg 2 controllers med, da Zarsu lige nævnte at vi måske havde brug for det :P

Oh chopperman, håber at få en udfordring ;) *CHALLENGER HAS APPEARED!*
  14.  
    *CHALLENGER WAS BANNED*

[/random]
  15.  
    J-jeg tager Okami med *A* (Mest fordi den allerede lægger i min taske, og er for doven til at hive den op lol)

Og håber ikke jeg er for syg til at tage med, for at lovet at blive rask, ff :1
  16.  
    WildestDrake, du er hermed udfordret :p

* challange accepted * the battle will be heldt at *** and there will be witnesses to deliver the true story and nothing but the true story. ;)
  17.  
    I'll be the referee and commentator if I can figure out how to be that! xD
    *looks at the fighters*
    Alright I want a clean fights. With no low blows. No Kidney Punches. Are we clea gentlemen?

ALright FIGHT
    •  
      Wish
    • Feb 7th 2010

Det gik hurtigt, men det var en hyggelig aften.
  18.  
    Ja, tak for en rigtig hyggelig aften.

Jeg må sige at der var sku en sjov og ret så underlig oplevelse at spille werewolf, for satan palz jeg skal sku nok få dig næste gang ;)
    •  
      Wish
    • Feb 8th 2010

Og jeg fik endelig et werewolf-kort denne gang ^^ og så vandt vi også.