Der vil endnu engang være mulighed for at deltage i en serie af cosplay workshops, denne gang bliver det før Kita Træf 10.1, som foregår d. 12.-14. marts 2010.
DATO'ER OG TIDSPUNKTER:
Mandag den 15. februar, kl. 16:00-21:00 - foregår i RØD og BLÅ mødelokale.
Mandag den 22. februar, kl. 17:00-21:00 - foregår i Gul mødelokale.
Mandag den 1. marts, kl. 16:00-21:00 - foregår i Det store mødelokale.
Mandag den 8. marts, kl. 17:00-21:00 - foregår i Gul mødelokale.
I workshoppen vil der være mulighed for at få hjælp, både til hvem man kan cosplaye og til hvordan man får kostumet syet.
Hvis det er muligt, så medbring selv symaskine! Stof, tråd, andre materialer og saks skal I også selv stå for at skaffe og medbringe. Husk det også altid er en god idé at have printet en masse reference billeder ud til det kostume du skal sy. Du behøver ikke møde op med det samme workshoppen åbner, bare kom når du har tid/har fået fri ^-^ Men husk en tilmelding er bindende, så tilmeld dig kun hvis du er 100 % sikker på at møde op!
Hvad: Cosplay Workshop før Kita Træf 10.1. Hvornår: Mandag d. 15. og 22. februar, samt mandag d. 1. og 8. marts. Hvor: Huset - Hasserisgade 10, 9000 Aalborg. (Se et kort hér) Hvor meget: 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem af Anime Kita. Hvis du allerede er fuldt medlem er dette arrangement gratis at deltage i. Deltager begrænsning: 10 personer.
Bare lige for at opklare lidt af forvirringen med mødelokalerne:
RØD og BLÅ mødelokaler plejer vi at have Stepmania og bagage opbevaring i til Kita træffene. GUL mødelokale plejer der at være biograf i til Kita træffene. DET STORE mødelokale er vi selv lidt usikre på :)
Der mødte slet ingen op til workshoppen i dag, så jeg vil lige høre om nogen af jer tilmeldte har I sinde at dukke op? For hvis ingen kommer vil jeg ikke spilde min tid på at sidde i Huset og vente :) Og så bliver de næste tre workshops bare aflyst~
Der var ellers 5 personer tilmeldt arrangementet. Og jeg kan se at 4 ud af de 5 går igen ved tilmeldingen til alle de resterende cosplay workshop arrangementer. Så som Zarsu siger ville det være rart at høre, om folk har i sinde at møde op til de næste arrangementer af slagsen?! Vi gør det jo mest for jeres skyld :) Det er helt i orden at melde sig fra igen, men så vil vi gerne lige vide det så vi ikke står med tomme forventninger.