Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Betaling til et træf vha. netbank er utroligt dejligt for bestyrelsen. Men så opstår der igen et problem, der er nogen der ikke kan finde ud af at læse hvad de skal gøre for at deres betaling bliver registreret.

Når der står skriv dit ID "træf ????.???.???" i besked til modtager, når du overfører pengene. Så ville det jo være rart hvis det også blev gjort, ellers er jeg sku ude og svømme lidt. Da jeg skal have it support hver eneste gang, der er nogen der kløjser i det.

En opfordring til folk der skal betale, skriv det ID nr. i får givet og IKKE alt muligt andet. Dertil er det også lykkedes en at skrive de et helt ID nr og så de første 4 tal i et andet han så skulle have send i en besked. Der er sku nogle der er kreative.

hilsen Kassereren
  2.  
    alrighty will remember chopper :P
    •  
      sema
    • Feb 3rd 2010 edited

Det skal så siges at vi med lidt arbejde godt kan finde de korrekte ejere af de betalinger vi har fået ind indtil videre. ^^
    •  
      Shin
    • Feb 4th 2010

så er der betalt^^ kan se i også automatisk får mit navn med da det er danskebank^^
  3.  
    og jeg betaler bare til Chibi event ;)
  4.  
    Ind til videre er det lykkedes at få alle indbetalinger, registreret i systemet, også selv de lidt sjovere af slagsen :p

Jens du er jo også en af dem der godt kan finde ud af det ;)

Hvis der er der har spørgsmål omkring betalingen eller noget de skal have opklaret mht. betaling. Så skriv endelig her eller til plan@anime-kita.dk
    •  
      Shin
    • Feb 9th 2010

det er jo super simpelt^^ har også ordnet Sashas
  5.  
    Vent, koster det penge?? XP
  6.  
    Hehe... Du har måske aldrig undret dig hvor alle dine penge blev af en gang i mellem? ;)