Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Ohøj til det gæve folk

Oppyntningsrådet, er igang med at skaffe plakater til oppyntning af huset til Kita træf 10.1 og vi mangler en del. Vi har efterhånden fået doneret en del, men man kan jo ikke få plakater nok ;)

Ud over en masse plakater kan oppyntningsrådet byde på, de meget kreative tegninger fra tidligere kita træf, det fantastiske kita reklame fly, og en tegnevæg til fri afbenyttelse.

Så her er en lille opfordring til folk der kunne tænke sig at bidrage med at tage nogle plakater med til oppyntning. Eller donere nogle plakater til foreningen.

Det skal nævnes at der bruges elefantsnot til at hænge plakaterne op med!!!

Ifølge den store oppyntningsplan, skal der bruges 56 plakater :p

Foreningen har 19 plakater
    Chopper 3
    Silas 7-10
    DarkSoya 5-10
    Vincent 10-20

Samlet: 44-62
  2.  
    mmmh Elefantsnot<3
  3.  
    Er i sikker på foreningen har råd til det? Er en elefant ik' lidt dyr i drift eller nakker i bare noget fra zoo? XP
  4.  
    Jeg kan tage disse plakater med, plus en Chobits og en Kamikaze Kaito Jeanne samt en wallscroll fra Magical, Lyrical Nanoha.
  5.  
    Du må skam endelig gerne tage nogle stykker med silas, men er det ikke mega besværligt at fragte dem fra KBH???
  6.  
    Har et par plakatrør. Burde kunne være i tasken med sengetøj.
  7.  
    har vist en 20-30 plakater jeg godt kan tage med
    •  
      SoYa
    • Feb 24th 2010

Jeg kan også tage nogle med hvis det er, no problem, vi skal nok få samlet nok til træffet :) Jeg ved ikke lige hvor mange jeg tar med ... 10 :S måske?
  8.  
    Weeee...

Vincent der er sku noget af en mængde, men tag endelig nogen af dem med:p Så skal der pyntes og hænges plakater op over alt :D

Lyder sku godt DarkSoya :D Det er altid godt med flere plakater.
  9.  
    Nå ja, jeg har jo vundet en konkurrence eller to, desuden ligger de bare i mit skab.
  10.  
    Så har de godt af at komme ud og se verden... Plakater skal luftes en gang i mellem...