Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Zarsu
    • Feb 22nd 2010 edited

Så er det snart tid til årets første Kita Træf.

- Og hvad ville træffet være uden vores dejlige gameroom? ;) Som altid afhænger gameroomet helt af hvad I kan bidrage med.
    Herunder står en liste over de ting, der stadig mangler, og hvis du gerne vil medbringe nogle af de ting vi mangler, er du mere end velkommen! Bare skriv i denne tråd hvad du kan udlåne ^^
    Hvis du ikke har mulighed for selv at transportere tingene til træffet kan vi sagtens hente tingene i bil! Du skal bare informere os om dette.

Medbring heller end gerne spil til de forskellige konsoller! Jeg har indsat en lille liste over de spil jeg medbringer, så du ikke kommer til at tage de sammen med. Vi efterlyser mest spil vi kan være flere om, da det er lidt sjovere at spille imod/med hinanden ;P
    Spil, tilbehør og konsoller vil få navneskilt på sig, så der på intet tidspunkt opstår tvivl om hvem ejeren er.

Derudover vil jeg lige informere om at gameroom'et ligger lige ved siden af receptionen, hvor der konstant er mindst én vagt. Dette betyder at gameroom'et er under konstant overvågning, og at ingen af de forkerte ting forlader rummet ^^

Jeg mebringer:
    PS2 + Dragon Ball Z: Budokai, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Robotech: Battlecry, SSX Tricky, Tekken 4+5 og We Love Katamari.
    PS3 + Burnout: Paradise, Buzz (+ 4 buzz'ere), Call of Duty 4, Fight Night: Round 3, Full Auto 2, Kane & Lynch, Little Big Planet, Need for Speed: Prostreet, Resistance: Fall of Man, Skate, Street Figher IV, The Simpsons Game + div. downloadede spil, der ligger på selve konsollen.
    Wii + Mario Galaxy, Raving Rabbits 2 og Wii Sports.
    Xbox360 spil: Army Of Two, Beautiful Katamari, Burnout: Revenge, Dead Rising, Forza 2, Gears of War 1+2, Halo 1+2+3, Naruto: Rise of a Ninja.
    •  
      Prime
    • Feb 22nd 2010 edited

jeg medbringer 1 stk xbox 360 controller. 1 stk mikrofon, 2 stk Guitar til xbox
  1.  
    Jeg glemte at skrive at vi også søger Rock Band + instrumenter (gerne til Xbox360) :)