Så er der lukket for overnatning. Nu gælder det deadline for tilmelding til eventet for alle andre. Betal hellere i god tid da vi har set betalinger der er 2-3 dage undervejs i systemet.
ps. Jeg undskylder den lidt "overdrevne" måde at skrive dette på her, men jeg kan se at vi har en del der er tilmeldt overnatning som ikke har betalt endnu.
Ja, til Chibi betalte du kontingent så den del skulle være i orden. Men du står stadig til at betale for et par måltider til Kita Træf og det er derfor du ikke står på betalte listen.
Deadline er nu ramt for tilmelding til overnatning. Da vi har en del personer vi ved skal overnatte og som ikke har fået pengene igennem endnu (de skulle vist være på vej) så har vi valgt at alle der er tilmeldt overnatning nu og ikke har betalt, alligevel er sikret en plads. Deadline er nu mandag den 8 marts for alle tilmeldinger og betalinger for træf.
Hm. Jeg har lige fundet ud af, at hende jeg skulle have sovet ved ikke kan have mig boende alligevel. Jeg ved ikke helt hvad jeg så skal gøre, men er der nogen der kan finde et sted jeg kan overnatte? >.<
- btw. Jeg bor i Struer, dvs. ca. 3 timer fra Aalborg..
Tusind tak :) Jeg vil også gerne vide om der måske en der kan guide mig fra stationen hen til Huset? <.< sidste gang var min bror der til at vise vej, men det er første gang jeg skal være alene i Aalborg :O
Vi kan godt følges fra stationen, ved dog endnu ikke helt hvad tid jeg kommer da det afhænger lidt af de andre. Hvilke jeg ikke helt kender endnu :) Men det er sikkert tidsnok til at nå starten af træffet :D (Håber jeg da)
Ahhh det var dejligt at høre. Så behøver jeg ikke stresse alt for meget. Glemte at gøre det inden jeg forsvandt over til sverige. kan nå det inden jeg smutter til norge. Glargh so much to do
Tilmeldingen lukker ved midnat, så det er hefter heller ikke muligt at ændre sine tilvalg.
Dertil skulle alle dem der ikke har nået at betale endnu, modtage en email, omkring betaling i løbet af i aften
Fordi der har været så mange problemer med betaling, vil dem som ikke har nået at betale endnu kunne betale i løbet af ugen eller til træffet. Det skal dog siges at hvis man betaler til vores netbank i løbet af ugen, skal man lige sørge for, at enten er man registreret som betalt på tilmeldingssiden inden fredag eller også skal man have kvittering med på overførslen af pengene.