Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Feb 23rd 2010 edited

Så er der lukket for overnatning. Nu gælder det deadline for tilmelding til eventet for alle andre. Betal hellere i god tid da vi har set betalinger der er 2-3 dage undervejs i systemet.

ps. Jeg undskylder den lidt "overdrevne" måde at skrive dette på her, men jeg kan se at vi har en del der er tilmeldt overnatning som ikke har betalt endnu.
  1.  
    Altså jeg har jo betalt 100 kr til Chibi arrangement? skal jeg betale ydeligere?..
    •  
      sema
    • Feb 27th 2010

Ja, til Chibi betalte du kontingent så den del skulle være i orden. Men du står stadig til at betale for et par måltider til Kita Træf og det er derfor du ikke står på betalte listen.
    •  
      sema
    • Mar 1st 2010

Deadline er nu ramt for tilmelding til overnatning. Da vi har en del personer vi ved skal overnatte og som ikke har fået pengene igennem endnu (de skulle vist være på vej) så har vi valgt at alle der er tilmeldt overnatning nu og ikke har betalt, alligevel er sikret en plads. Deadline er nu mandag den 8 marts for alle tilmeldinger og betalinger for træf.
  2.  
    Ja, jeg forstår det ikke helt, for jeg skulle have betalt i lørdags ._.
    •  
      sema
    • Mar 2nd 2010

Vi har lidt problemer med at betalingerne tager lang tid at komme igennem til vores konto.
  3.  
    Af en eller anden årsag, går der en dag ekstra når folk betaler til foreningens konto :(

Men din betaling er gået ind nu Vincent.
  4.  
    Hm. Jeg har lige fundet ud af, at hende jeg skulle have sovet ved ikke kan have mig boende alligevel. Jeg ved ikke helt hvad jeg så skal gøre, men er der nogen der kan finde et sted jeg kan overnatte? >.<

- btw. Jeg bor i Struer, dvs. ca. 3 timer fra Aalborg..
    •  
      sema
    • Mar 5th 2010

Jeg finder lige ud af i dag om vi kan finde en ekstra soveplads til dig til træffet.
  5.  
    Tusind tak :)
    Jeg vil også gerne vide om der måske en der kan guide mig fra stationen hen til Huset? <.< sidste gang var min bror der til at vise vej, men det er første gang jeg skal være alene i Aalborg :O
    •  
      Silas
    • Mar 5th 2010 edited

Når ellers photobucket virker er her både et kort og et billede af Huset

6.  
    Vi kan godt følges fra stationen,
    ved dog endnu ikke helt hvad tid jeg kommer da det afhænger lidt af de andre.
    Hvilke jeg ikke helt kender endnu :)
    Men det er sikkert tidsnok til at nå starten af træffet :D
    (Håber jeg da)
  7.  
    > Silas, tak for kortet :)

> bjarkemai, jeg regner med at tage et tog så jeg kan være der enten 16.52 eller 17.52 - kommer an på hvor jeg finder et sted at overnatte. :)
    •  
      sema
    • Mar 5th 2010

aoi_san: Jeg har nu tilmeldt dig overnatning til træffet begge nætter. ^^
  8.  
    Jeg kommer også med tog,
    hvad tid er dog endnu lidt usikkert,
    men jeg vil tro at det bliver omkring 18:00,
    måske lidt før.
  9.  
    jeg tænke på deadline det betyder godt nok til og med mandag den 8 marts ik oo'
    for har en veninde som først kan betale imorgen ^^'
  10.  
    Jeg overfører imorgen! *ryster, for havde tænkt sig at overføre lørdag, men så var banken lukket*
    •  
      sema
    • Mar 7th 2010

Ja, det er til og med mandag ^^
  11.  
    Ahhh det var dejligt at høre. Så behøver jeg ikke stresse alt for meget. Glemte at gøre det inden jeg forsvandt over til sverige. kan nå det inden jeg smutter til norge. Glargh so much to do
    •  
      Shin
    • Mar 8th 2010

hva med dem der overføre i dag? det tager jo et par dage om at nå frem
  12.  
    Tilmeldingen lukker ved midnat, så det er hefter heller ikke muligt at ændre sine tilvalg.

Dertil skulle alle dem der ikke har nået at betale endnu, modtage en email, omkring betaling i løbet af i aften

Fordi der har været så mange problemer med betaling, vil dem som ikke har nået at betale endnu kunne betale i løbet af ugen eller til træffet. Det skal dog siges at hvis man betaler til vores netbank i løbet af ugen, skal man lige sørge for, at enten er man registreret som betalt på tilmeldingssiden inden fredag eller også skal man have kvittering med på overførslen af pengene.