Personligt tror jeg heller ikke det bliver det bedste, hvilket efter min mening er 10eren (syntes det er den bedste historie :)
En revolution er nu også langtfra det jeg er ude efter, jeg håber egentligt blot på mere at det samme. Men spændt det er jeg nu, kan nærmest ikke vente til den 9.
Personligt glæder jeg mig rigtig meget til udgivelsen, jeg syns også at tierene var mest awesome, efterfølgerne har desværre ikke være min smag (12 er da ok, men mja) og det bliver nok svært at gøre det bedre, men det ka nok dårlig vurderes om det bliver bedre uden at have spillet det.
Men regner da også med det bliver mindst lige så godt. Glæder mig personlig rigtig meget over at der i den første udgave af 13eren er en kvinde in the lead :) Så det blir forhåbentligvis rigtig godt.
Så må vi se om 'Versus' bliver ligeså godt. Ved ikke lige hvad jeg syns om konceptet med de tre dele, da der ikke er nogle udsigter til at jeg køber psp'en og dermed ikke får spillet 'Agito', men ja, så må andre fortælle mig hvordan det var :S
Jeg tror ikke det har så meget at sige, for da de annoncerede de tre sagde de noget om, at det kun var dele af mytologien som de havde tilfælles.
Dette kan de selvfølgeligt have lavet om i de efterfølgende år, men jeg håber det ikke. Jeg ejer nemlig heller ingen psp.
Hvad angår versus XIII, så er jeg ret spændt for de trailere der har været indtil videre, har været yderst interessante, kan generelt godt lide det lidt mørkere design osv. som de har vist i dem.
Men er ikke så meget til et alt for action præget ff, hvilket det nok desværre bliver. Af samme grund frygter jeg også for mgs rising.
Jeg venter også spændt, eftersom jeg mere er til de ældre spil. FFX sagde mig ikke så meget, FFXII endnu mindre så..jaeh..
Grafikken er fap-ulous, men der skal jo mere end bare grafik til at danne et godt RPG spil (hence f.eks FFVII). Jeg håber virkelig historien er god og holder hele vejen igennem!
Jeg synes også det er fedt at se Square prøver noget nyt, nemlig det med at udgive spillene i forlængelse af hinanden. Jeg glæder mig især til at kunne spille det på PSP - så kan man jo have det med over alt!
Og jeg tror ikke du skal forvente at se spillet til Kita Træffet - vores gameroom bygger mere på sammenspil end ego-tripning :)
Vores? Jeg har nu været med ret længe heh, er egentligt fra før det blev en rigtig forening :D
Men da ff jo har ret stor relevans mht. jrpg's, ville det jo ikke være utænkeligt at en eller anden tog det med for at demonstrere det for de andre, eller for blot at nyde åbnings sekvensen i fællesskab.
Personligt finder jeg ikke ffvii værende så genialt igen, jovist det er godt, det er jo ff, men efter min egen lille mening har tieren den bedste historie, derefter nieren.
12erens historie sagde mig ikke ret meget, men er spændt på om 13erens gør, håber, men tvivler lidt, er lidt mere til den gamle skole hvad det angår, noget ala helt redder prinsesse osv.
Men det er jo et ff spil, så det er jo næsten garanteret at være godt, spørgsmålet er blot hvor godt :D
Jeg for en køber det hvert fald her den 9. Er vist for spændt til at vente, så Kita ligger egentligt lidt uheldigt hvad det angår, men hvad, man overlever jo nok :P
Uh, skriv endeligt på forummet til den tid og Agito er noget værd, har mine forbehold mht. det spil, ligesom det også gør sig gældende over for ffvxiii.
Ellers nogle der glæder sig til ffxiv når vi nu er i gang? Jeg gør, måske vi endda kan forme et kita party hvis vi er nok hehe :)
Hui ja - FFKita party ville være en rigtig god idé :D Er ihvertfald med på den hvis den idé bliver omsat til reality!
Jeg har godt nok ikke skænket ffxiv så meget opmærksomhed endnu, men går altså heller ikke særlig meget op i online spil, 11eren har jeg ikke prøvet, men hvis jeg har nok bare aldrig rigtig interesseret eller beskæftiget mig med ff online spil.
Folk må da gerne dele deres erfaringer mht dette også ;)
Men ja ellers har jeg nok ikke set så meget på ffxiv fordi ffxiii ligger lige foran døren, så ja nu må vi se på det :D
Jeg har aldrig spillet et mmorpg, de har aldrig rigtig sagt mig noget. Kun lige med undtagelse af ffxi og star wars galaxies(i begyndelsen, ikke senerehen), men der fik jeg bare aldrig rigtigt taget mig sammen til at komme i gang.
Men et kita party i ffxiv kunne være ret så sjovt :D Jeg er med på den hvis andre er når den tid kommer.
"Vores? Jeg har nu været med ret længe heh, er egentligt fra før det blev en rigtig forening :D"
Nu skrev jeg så "vores" fordi jeg er en del af planlægningsrådet, der arrangerer Kita Træffene, og fordi det er mig der alene står for at arrangere gameroomet ;)