Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Så må vi hellere annoncere lidt for det lille Manga hjørne, som vil befinde sig i galleriet denne gang.

Vi mangler dertil lidt manga til dette hyggelige rum. Hvor der vil være puder og nogle stole hvor man kan sidde og læse manga og hygge.

Foreningen lever af at det materiel der er til træffet er medbragt af medlemmerne selv, vil jeg meget gerne opfordre til at folk tager noget af deres Manga med.

Indtil videre tager Nikkelmann noget manga med. Skriv endelig gerne det i medbringer i denne tråd.

(husk at medbringe en seddel til træffet, over hvad i medbringer af manga)
  2.  
    Jeg tager nok lidt med, men der er grænser for hvor meget jeg vil slæbe med fra København.
  3.  
    Lyder rigtig godt silas

Vi kan hilse at sige til de utroligt mange nye mennesker der er kommet inden for det sidste år. En del af Anime Kita's styrke er dens medlemmers villighed til at hjælpe med at engagere sig i foreningen, som f.eks. hjælpe med til arrangementerne, sidde i råd til oppyntningen, PR, web, konkurrence, og dertil er der også rigtig mange der før hen har bidraget med egne ting så som manga, anime, spil og hvad der nu ellers måtte være af spændende ting man kunne finde på at bidrage med til fællesskabet af os nørder ;) Foreningen Anime Kita i sig selv ejer stort set ikke noget selv, det er medlemmernes egne personlige dele der befinder sig til træffet, bortset fra det vi ved der har en lav holdbarhed (så som dansemåtter)!

I skal endelig ikke holder jer tilbage med at tage noget med. Folk er gode til at passe på tingene, især hvis de bidrager med noget selv ;)

Dette gælder også spil, anime og hvad i nu ellers har af interessante ting ;)
    •  
      sema
    • Mar 9th 2010

Jeg kan også tilføje at der også er plads til brætspil eller kortspil (såsom Munchkin) ^^
  4.  
    Det med brætspil og kortspil står jo i anden tråd sema :D