Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Mar 15th 2010 edited

Først og fremmest tak for endnu et dejligt træf som blev gennemført uden de store problemer. Vi besøg af 82 personer der fik gamet, quizzet, læst, set, danset, sunget og hygget sig igennem weekenden. Der blev forsøgt med en række nye konkurrencer såsom gæt en lyd, stepmania battle og en række spil-konkurrencer som blev positivt modtaget. Vi vil fortsat arbejde på at forbedre de konkurrencer vi har samt løbende udskifte ældre konkurrencer. Vi vil også gerne sige tak til Komics fra Aarhus som havde sat en butik op hos os og donerede præmier til os samt Laserdisken der ligeledes donerede præmier til foreningen.

Som altid har en del personer været involveret i planlægningen og udførelsen af sådan et træf. Derfor skal planlægningsrådet, konkurrence-rådet, PR-rådet og ikke mindst vores mange hjælpere have en stor tak for den indsats de har gjort.

Billeder fra arrangementet vil løbende blive lagt op på vores hjemmeside i løbet af ugen.

Vi vil som altid gerne have så meget feedback som muligt om vores træf. Så i er velkommen til at komme med ris og ros her i tråden eller sende det til plan@anime-kita.dk, specielt vil vi meget gerne have kommentarer på tilmeldingen (betaling mm.), konkurrencerne og gerne ideer til nye indslag.
  1.  
    uh det har været et fantastisk træf!! :'D hyggeligt som altid og fyldt med herlige glade mennesker og dejlig stemning :3 thumbs up!

angående betaling synes jeg i har været rigtig gode til at få det ud og til at meddele om at det skulle betales over nettet og hvornår deadlines var osv. var lidt ked af måden det var arrangeret på i starten med at man ikke kunne betale og bestille ved dørene, mest fordi jeg finder det lidt hyggeligt. men igen så synes jeg i har klaret det rigtig godt og det er noget i skal blive ved med, det nytter jo heller ikke noget hvis der kommer folk langvejsfra og så ikke kan få en plads.. så her er vidst kun ros fra min side af :'D keep on with the good work peeps..:3
  2.  
    ctrl+c og ctrl+v hvad nitsche sagde :P
  3.  
    Var mit første træf og jeg håber på at være velkommen igen næste gang, det er rart at vide at der er andre der er lige så tossede med Manga og Anime :)
  4.  
    Det er du da Samurai ^^
  5.  
    Æhm... Er der blevet fundet et liggeunderlag?
    Jeg har glemt mit ^^"

BTW: FANTASTISK TRÆF! Har stadig ikke fået min stemme helt tilbage, men...
    • PIP
    • Mar 17th 2010

jeg smider en liste op omkring hvad der er blevet glemt i løbet af i dag.
  6.  
    Jeg har ikke noget at brokke mig over :) Kun måske lige svupseren med velkomst-diaset, men der havde jeg vagt så det show overværede jeg ikke ^^
    Den nye betalingsmetode var ikke noget problem for mig, men jeg ved det var lidt besværligt for nogle (folk uden netbank fx).
    •  
      SoYa
    • Mar 17th 2010

Ja tak for et awesome træf det var hygge, både at pynte op og være med og snakke med random people... Gameroomet var rigtig dejligt as always og quizzerne var topnotch!
    Tak for denne her omgang og glæder mig meget til næste gang!

Bring and buy var en rigtig god ide og fik selv solgt til ca 150kr! Awesome. :D selvom det lidt mere plads til tingene ku ha været bedre.
    Jeg syns at mangalæsningen var lidt svært i det der 'hjørne' fordi først og fremmest lå stedet meget afsides og da mig og louise ville læse manga var der folk der lå og sov i læserummet :S

Var rigtig glad for at komics var der, dejligt med så meget manga! Derudover syns jeg at placeringen af stepmania og karaoke også var nice fordi det ikke forstyrrede nogen.
    Gæt en lyd konkurrencen var som allerede nævnt i en anden tråd rigtig hyggelig, selvom holdquizzen stadig er min favorite!
    Der er ikke rigtig så meget kritik udover det med manga hjørnet og plads til bring and buy.
    Btw ka man ændre sit brugernavn på en eller anden måde, fordi folk havde besvær ved at sige mit lange navn til træffene? Så overvejede at afkorte det.

Men ellers et nice træff igen! Jay!! ^_^
  7.  
    "og da mig og louise ville læse manga var der folk der lå og sov i læserummet :S"
    Sorry that might've been me :/
  8.  
    Synes træffet har været super godt, masser af mærkelige mennesker XD
    Låg godt nok også mærke til at der var en del som sov inde i Manga-Roomet.. Men hvis det er et problem, kan man sige at folk har tilladelse til at vække disse sovetryner på passende måder :P

Men der var lidt forvirring omkring det med betalling.. Min søsters, kærestes søn ville gerne med, men nåede ik' at betale til tiden, så man regner sådan set med at man ik' kan komme med da man ik' har nået det, men så kan man alligevel.. Dette vidste de så ik', og fik det kun afvide fordi jeg spurgte :P

Og DarkSoYa, dit navn er ik' langt, det er bare folk som er dovne og gider ik' skrive for mange bogstaver.. Se bare på CaMaVans navn.. Hans er næsten lige så langt som dit :)
  9.  
    Der er heller ingen, som kalder mig CaMaVan... Det er enten CaMa eller Karma ^^
  10.  
    Det gjorde jeg nu faktisk. Enten det eller Casper.
  11.  
    Tak, Silas :')
  12.  
    Jamen Karma. Der er jo så mange Casper, Kasper, og hvordan du ellers vil stave til det. Så karma er meget nemmere. *nod nod* Og det passer jo også til dig...
  13.  
    Ja tak, har jo herre god karma ^^
    •  
      SoYa
    • Mar 21st 2010 edited

Så må jeg også finde et eller andet der lyder godt ud fra mit navn....noget folk ka kalde mig. Souya eller something :/ :P
  14.  
    Jeg tænke på om det var mulig at få kontakt med nogen ud over træffende? er der måske nogen der bor i aalborg området der gerne vil mødes til en eller anden ting engang?
    •  
      Kev
    • Mar 22nd 2010

Der er masser af Chibi-events og hygge aftener med jævne mellemrum. Det gælder bare om at holde øjne og ører åbne.
  15.  
    ... eller klikke sig herind og se listen over events med tidspunkter angivet ^^
    http://www.anime-kita.dk/arrangementer/
  16.  
    Hvad er SVScon for noget?
    •  
      Kev
    • Mar 22nd 2010

Con i Herning

http://svscon.dk/dk/
    •  
      Wish
    • Mar 22nd 2010

Jeg tænkte på, hvordan det går med at få billeder ind fra folk? Vil gerne se, hvad I lavede.
    •  
      sema
    • Mar 23rd 2010

Det har været lidt sløjt med antallet af billeder til dette træf. Jeg har lagt dem op fra Zarsu men ud over dem kender jeg ikke til nogen der tog billeder under træffet :(

Er der nogen der ligger inde med billeder jeg ikke kender til og som i gerne vil have op på vores galleri så skriv endelig til mig på sema@anime-kita.dk.
  17.  
    Der blev da optaget en del film, bliver nogen af dem sat online? måske via youtube eller noget...
  18.  
    film er fandme forbudt!!.. særligt dem fra den der gæt en dans konkurrence!!