Det næste Anime Kita Chibi arrangement er blevet fastlagt!
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement hver måned i første omgang. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange tiltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^
Hvad: "Larme" aften. Hvornår: Fredag den 16. april. Starter kl. 16.00 - slutter ca. kl. 22.00. Hvor: Huset - Hasserisgade 10, 9000 Aalborg. (Se et kort hér) RØD mødelokale, GRØN mødelokale & BLÅ mødelokale (De tre lokaler ligger i samme bygning som kantinen!) Hvor meget: 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem af Anime Kita. Hvis du allerede er fuldt medlem er dette arrangement gratis at deltage i. Deltager begrænsning: 25 personer.
Dette arrangement foregår i Huset, hvor de store Kita Træf også bliver afholdt. Vi har lånt RØD mødelokale, GRØN mødelokale & BLÅ mødelokale - de tre lokaler ligger i samme bygning som kantinen. Aftensmad står I selv for at arrangere. Husk på at Huset sælger mad og sodavand! DET ER FORBUDT AT MEDBRINGE MAD, SLIK OG SODAVAND! Dette er Huset's regler. Til gengæld vil vi sælge lidt japansk slik, så som pocky og ramune.
I det ene lokale vil man kunne spille det evigt populære Stepmania på dansemåtter. I det andet lokale vil der være Ultra Star - det er singstar bare med mange flere forskellige sange, blandt andet anime sange. I det tredje lokale håber vi at kunne skaffe RockBand til.
Kæft hvor er jeg bare heldig med datoerne for de her chibi-arrangementer. Det er samme dag vi holder vores årlige klasse-druk-fest :s Jeg må desværre melde afbud :( Men I skal nok få det hygge uden at skulle høre på mit skråleri xD
Ja samme her, det rammer altid et eller andet D-; Er på vej hjem fra Frankrig den weekend. Ej hvor ku jeg godt tænke mig at skråle og danse med , damnit!
Jeg virl virkelig gerne komme, men jeg har arbejde.. MEN! jeg kan komme den sidste times tid ca!! :D skal jeg have tilmelding for det?(er fuldt medlem)
Hvordan finder jeg Huset? :3 Jeg er super newb i Aalborg x3 *rettelse* ooh der er et kort, dvs. jeg printer og går rundt mens jeg leder efter vejnavne :3 kommer til at ligne en turist xP P.s. har glædet mig til lige netop dét her træf! :D
Jeg er fra Fr.havn :3 hvor er i søde alle sammen, at hjælpe de handicappede i Aalborg n__n K4emic; Jeg vil følge den blå streg! O___O !! taaaaaak xD <3
Lyder til der kommer et par nye til Aalborg og i er da velkommen.. Håber bare i kan finde vej men det burde ik' være et problem da der er så mange som gerne vil hjælpe Hmm.. Har lagt mærke til at det lader til at "mandfolket" er lidt i undertal til dette chibi træf -.-'
Jeg prøver at finde derind selv, i første omgang n___n kan nok først nå toget så jeg er i Aalborg kl. 17. Vil helst ikke tage noget af nogens tid n___n' men tusind tak ellers <3 Jeg følger den blå streg! :3 btw blå streg ser meget overskuelig ud xP overskuelighed er noget jeg godt kan forholde mig til!
Yeah, jeg skal drikke mig hammelam i aften med klassen ude omkring brandstationen, så muligheden for en fuld CaMaVan kommer brasende og skråler med er ikke lig nul ;P