AIOdense holder åbent hus lørdag og søndag den 17 og 18 april. Der vil være flere konkurrencer, manga-bibliotek, flere spil og forskellige konsoller, brætspil, biograf med anime samt cosplay-catwalk og andre events.
Af konkurrencer er indtil videre planlagt - Den store quiz (video, lyd og billeder) - MythBusters - er disse myter om Japan sande eller falske? - Gæt en maskot - Gæt en serie ud fra musikken - Tip-en-13er - DDR konkurrence - Karaoke / SingStar konkurrence
Har glemt at skrive at det er gratis, ligger lidt i åbent hus, og finder sted på Ungdomshuset, Nørregade 60, 5000 Odense C.
Det er åbent begge dage, dørene åbnes den 17 klokken 10 og lukkes igen den 18 klokken 15. Man kommer og går som man vil, men der vil finde ting sted løbende over weekenden så der burde være aktiviteter nok til at man ikke keder sig hvis man bliver.
Og vi får aldrig mere information om jeres arrangementer, hvis overhovedet så det virker bekendt ;) Hvad vil du vide?
Egrimm: Det er jo lidt svært når i ikke har noget forum længere :)
Ellers plejer vi nu at skrive på jeres forum når vi har noget (med links til vores egen side med mere info... Og så vidt jeg kan se har jeg også skrevet en e-mail til jeres bestyrelse med dato for det sidste Kita Træf. Så jeg ved ikke lige hvad du hentyder til der ^^
Ellers lyder det som et godt arrangement med masser af aktivitet. Det er sådan det skal være :)
Jeg har de sidste 2 år stået for at få info rundt på andre foreningers fora. Dertil har i jo ikke haft et forum i et stykke tid nu. Ellers plejer jeg at skrive følgende til jeres fora: - Hvad kan weekenden byde på, alt det spændende - Program - Speciel info (soveplads, mad) - Link til info og tilmelding - Kontakt info til foreningen, hvis yderligere spørgsmål
Så jeg forstår ikke rigtig hvor du har det der fra.
Nu er det sådan vi ind til videre kun har holdt 2 træf om året, hvor der er plads til at vi kan invitere de andre foreninger. Så vi skriver ikke mere end 2 gange om året.
Der kræves ikke nogen tilmelding, så derfor står der intet om det, troede det lå i åbent hus begrebet. Tænkte at det ikke var nødvendigt at skrive adresse før der vistes interesse.
Vi fjernede forummet fordi det ikke blev brugt, alle vores medlemmer skriver på FaceBook gruppen nutildags (og det er I også velkomne til).
Og sovemuligheder tænkte jeg ikke over, i mit hovede var det en automatisk ting at der er soverum når det strækker sig over flere dage ^.^;; Vi har som altid madrasser til rådighed som folk kan låne.
Og jo, vi har vist fået én email fra jer det sidste halve år or so, troede bare I var mere aktive må jeg indrømme ^.^;; At I så stort set er den eneste forening der sender info ud af sig selv til andre så de ikke skal tjekke hjemmesider fast skal I have stor ros for. Jeg ved godt at vi selv kunne blive bedre til det, men når I er de eneste hvor emails til bestyrelsen ikke bouncer mister man lidt lysten til at sende ud medmindre det er vigtigt.
vi er skam mere aktive men jeg tror ikke i vil være interesseret i 1/2 dags arrangementer med plads til max 25 personer ;) det er der nu nok lidt for langt mellem Odense og Aalborg til. Desværre er det ikke alle der har FaceBook profiler eller har lyst til at have en så det er vi desværre nogen der ikke er i stand til :(