Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    yush!
    Nu er det så snart denne hersens film - Kick-Ass - kommer (som ser proness ud - don't believe me? check for yourself: hier)
    Aaand, Prime and me vil tosset gerne se den i selskab med lidt andre nørder~
    Måske engang i næste uge? Anyone game?
  2.  
    Altså hvis I skal lægge op til sådan noget frækt noget så skal jeg fandme også med! Den ser da mega awesome ud! :D Og ham gutten fra Sex Drive er også med så det tegner bare endnu bedre...
    Kan se den har premiere her på torsdag. I'm game!

EDIT: ... og Nicolas Cage er endda med wtf?
    • PIP
    • Apr 12th 2010

hmm interessant jeg ved ikke helt, skal lige overveje det lidt, men tror jeg har et par der står højere på min liste til at blive set i biografen. Selvom den ser totalt nice ud, btw det ser ud til der er noget i lige så sindsyg stil i form af Defendor, selvom den ikke helt ser lige så godt ud ^^
  3.  
    Ham med underdrenge på knolden? Lyder temmelig fed, men ikke noget, jeg bestemt ville se i biffen.. Så hellere vente til den kommer på TV eller DVD..
  4.  
    Åh ja hvis jeg dog blot boede i Ålborg,
    forresten så kan tegneserien varmt anbefales :)
    •  
      lolo
    • Apr 13th 2010

jeg tror godt jeg kan :D
  5.  
    Skal vi sætte dato på biograf raid?
  6.  
    aw fabulous!!! hvis jeg kunne stave!! :'D
  7.  
    Yes let's put up a date! Hvornår kan folk? Er det næste uge vi invaderer Aalborg (går jeg udfra)? Så kan jeg vist alle dage på nær torsdag *lukkevagt ftl*
  8.  
    Kan alle dage På nær... Jah. Lørdag
  9.  
    Jamen jeg er fri alle hverdage pånær fredag.
    Så vi er ude i noget Mandag - Onsdag?
  10.  
    Ah, det kunne tyde på det...lad os lade vinduet være åbent en dags tid...HVIS nu der skulle være flere der er intereseret!!!! *hint hint* ;-)
  11.  
    Dog synes jeg bedst om tirsdag ^^
  12.  
    Noted :)
  13.  
    Jeg kan først være ved BioCity Aalborg kl 5 om tirsdagen, hvis I nu havde planer om at starte tidligere....
  14.  
    me too...har først fri kl 16... (men tirsdag er stadig fint for mig)
  15.  
    Er det forestillingen i Biocity Aab kl 1850 på tirsdag vi er på så?
    hvor mange er vi?
    PrimeTarget
    mini_jette
    CaMaVan
    Daphne34
    moar?
  16.  
    Nej moar skal ikke med!
    Den lyder bare til at være i vinkel! Så hapser vi vel lige noget aftensmad ved en 6-tiden inden da?
    Skal vi mødes en times tid inden forestillingen går igang? Hvis der altså er stemning for det.

More people gogo!
    Var du frisk, musikjunkie?
  17.  
    hmm, lyder til vi bare bliver et firkløver...Er det med mad inden eller hva siger du?! ^^ så mødes vi ~1745 ved billetlugerne?
    •  
      lolo
    • Apr 18th 2010

jeg er desværre blevet lidt usikker om jeg kan kommer ^ ^' der det måske lader til at jeg skal ud sammen med min familie, men jeg giver besked i morgen, hvis jeg kan :D
  18.  
    17:45 ved billetlugerne it is! ... and then we go get food, mums.
    •  
      Prime
    • Apr 19th 2010 edited

Nevermind that. Kom til at kigge forkert på datoerne
    •  
      lolo
    • Apr 20th 2010

jeg kan desværre ikke komme alligevel..
  19.  
    AWESOME MOVIE...
  20.  
    YARP :P