Jeg søger en cosplay partner, eller en gruppe, som kunne tænke sig at cosplaye sammen med mig... Jeg laver som regel yaoi cosplay, dog ikke hele tiden, da jeg egentlig bare godt kunne tænke mig nogen at dele mine interesser med og have det sjovt sammen med... Jeg cosplayer som:
Kyouya Ootori - Ouran High School Host Club Sebastian Michaelis/Grell Sutcliff - Kuroshitsuji Zero Kiryuu - Vampire Knight Itachi Uchiha/Kabuto Yakushi - Naruto Lestat de Lioncourt - Vampire Cronicles Kaito Shion - VOCALOID
Og der kommer sikkert mange flere på listen, men lige for tiden, har jeg ikke nogen at cosplaye med, hvilket tager lidt af glæden ved det, så hvis der er nogen der er interesseret i at være min partner, eller starte en cosplay gruppe med mig, kan jeg kontaktes på mail: Shi-chan13@hotmail.com
Du skal helst bo et sted i nordjylland, da det så vil være lettere at kunne mødes og planlægge, etc... XD
Hvor cosplayes der? Ellers er jeg sgu frisk, men temmelig genert og uerfaren indenfor cosplay.. Og way to go med Lestat cosplayet (Vidste ikke man kunne cosplaye ham >.<A)
Altså, jeg bor i Tylstrup, men regner med, at det bliver i aalborg... Lille mig mangler en Len kagamine til Kaito (Elsker den pairing) og en Ciel/Sebastian, samt en Kaname, Tamaki, Naruto/Orochimaru, og hvad der ellers måtte komme... Det er dét der er sjovt, at planlægge cosplays sammen, og så freake folk ud med et kys på åben gade... Elsker at dreje hovedet om på folk... XD Desuden regner jeg med nogle photoshoots, samt nogle videoer til youtube.. XD
Og jo, man kan sagtens cosplaye Lestat, kom til at skræmme en lille pige med de spidse tænder, men hun så så sød ud, at jeg blev nødt til at smile... Ups? XD
Tylstrup... Det tager mig ca. tre kvarter at komme til aalborg med bus ^^ Og vil man se det jeg har fået lavet indtil videre, skal man bare finde YamisGuardianAngel på Youtube og Deviantart... ^^
heeh XD mine venner kalder mig os mest ChiiXD efter mit første cosplay:) dog var det mega ugly, men heey første gangXD Har du desuden msn? så kan vi snakke der:)
Jeg skal bruge det til Svs con sammen med mit nyeste cosplay (Izumi konata Lucky star) Dog har jeg bestemt mig for at tage en trøje på istedet for de "arm tingester" jeg havde lavet til hende-.-