Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      SoYa
    • Apr 18th 2010 edited

Jeg ville lige spørge hvor folk foretrækker at købe anime stuff online
    og om der er nogle bestemte steder folk har gode erfaringer med at bestille ting fra :)

Jeg tænker mest på henholdsvis sider til bestilling af anime boxe, enkelt dvder og figurer?

Selv har jeg indtil nu købt meget ind i Tyskland og bestilt på amazon eller købt brugt på ebay.

Jeg har hørt godt om jbox.com men er der nogle andre gode sider?

Jeg siger allerede på forhånd mange tak for at dele jeres erfaringer ;)

Hilsen og Knus Annette aka. SoYa
  1.  
    Jeg ejer ikke så mange anime ting. men det betyder ikke at jeg ikke interessere mig for anime :3
    Men jeg regner med at indrette mit hjem med forskellige kulturelle ting fra japan.

men ja. jeg er ellers meget vildt med online shopping generelt ^^
    man skal bare lige holde godt øje med de fandens shipping priser ...
  2.  
    Jeg køber ikke online (Aner hat af hvordan man gør) men vil lige nævne at jeg har planer om at bygge et japansk hus i udkanten af Hjørring i løbet af mange år (Finansering og byggematrialer er desværre påkrævet T3T) :)
    •  
      Wish
    • Apr 19th 2010

www.axelmusic.com har forholdsvis billige priser og ofte gode tilbud. De sender via Danmark, så man skal ikke bekymre sig om told. Fragt er 10 kr. per DVD-skive, mener jeg.
    •  
      SoYa
    • Apr 19th 2010

Thx ;) Jeg checker det ud. Hvad med sider hvor man ka bestille anime toys, dvs figurer og alt andet merchandise? Ideas?
    Leder lige nu specifikt efter noget Code Geass lir.
  3.  
    Ved ikke lige om det har det der Code Geass halløj.. men www.play.com er altid et besøg værd.
  4.  
    http://www.tokyotoys.com/ har en del figmaer og lign., desværre er priserne på noget af deres merchandise nærmest astronomiske i forhold til f.eks. jbox.
    •  
      SoYa
    • Apr 20th 2010

Nåhja, der har jeg kigget :) De har en del ting og nogle af dem er også mega nice, men ja det er rimelig dyrt :/ Men hvis der er noget jeg SKAL ha så betaler jeg gerne mere.
    Jeg checker lige play.com ;D Tak for tippet Palsgaard!