Denne gang vil vi prøve med et lidt anderledes Kitas chibi-arrangement; nemlig en kombineret cosplay walk og picnic!
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^
Hvad: Cosplay walk + picnic. Hvornår: Lørdag den 19. juni. Starter kl. 13.00 - slutter når folk ikke gider mere. Hvor: En rundtur i Aalborg midtby og så picnic i Østre Anlæg. Deltager begrænsning: Jo flere jo bedre :D
For at deltage i cosplay walk behøver du ikke møde op i et cosplay. Alle er velkomne! Vi opfordrer dog dem, der kan til at møde op i cosplays, så vi kan gøre Aalborg opmærksom på at vi eksisterer :D
Skema for dagen: - Aalborg banegård: Vi mødes i venteværelset (det med det lille model-tog) på Aalborg banegård kl. 13.00. - Bogard/Mangadi: Herefter går vi hen til Bogard, der ligger på Boulevarden. Her sælger de en masse forskelligt anime/manga merchandise. - Mekong Marked: Vi går videre ned af Algade for at besøge Mekong Marked. Det er et asiatisk supermarked, der blandt andet sælger pocky og andre sjove sager. - Karolinelund: Herfra går vi over i Karolinelund, og benytter os af bagindgangen. Hvis der er stemning for at prøve forlystelserne kan det sagtens arrangeres, og ellers er Karolinelund både flot og sjov at gå igennem. - Østre Anlæg: Bagefter går vi over i Østre Anlæg, der er en stor park som ligger ved siden af Karolinelund. Her er vi resten af dagen og holder picnic og hygger os =D
Husk at medbringe tæpper og mad! Ellers ligger der også en del madsteder rundt om parken hvor man kan købe mad, hvis man ikke vil medbringe dette. Dem, der ikke er interesserede i selve cosplay walk'en kan bare komme og joine os når vi sidder i parken. Vi burde senest være der ved 15tiden.
CaMaVan > Havde helt glemt jeg havde rykket tidspunktet fra kl. 12.00 til kl. 13.00 - tak fordi du er vågen :D
Vi søger for resten idéer til underholdning på vores picnic! Indtil videre har vi planer om at købe nogle engangs grill, pølser og brød for nogle af Anime Kita's penge ;) Hvis nogen har bolde må I meget gerne tage dem med! Og der vil også være Twister. Men har I, medlemmer, nogle flere gode idéer til underholdning? :D
Jeg synes, at det lyder smadderhyggeligt, men sidder stadig fast i Tyskland. Det er rigtig godt at se så mange forskellige slags småarrangementer komme på banen. Ros til Chi-rådet.
Davs. Tænkte på; fordi at nu er det jo sådan at jeg engang i tidernes morgen (til sidste Kitatræf) glemte min tegne mappe+pinalhus >__< kunne man evt finde ud af noget så man kunne få det igen til Chibi-træffet?
for jeg vil VIRKELIG gerne have det tilbage nu!! DDDX
Sema: Tak skal du have ^_^ jeg ved ikke selv om jeg kan komme med endnu men ellers skal Hanne (musikjunkie) med så hvis det er kommer hun nok og spørger efter det ^_^ men tak
Jeg kommer og hiver Pip'eren med. :) Har krydset af at jeg cosplayer, men mit cosplay er ikke ligefrem lavet endnu, så hvis jeg får virkelig travlt i weekenden... Jeg håber. ^_^
Jamen Zarsu, så vil jeg se hva du har af spil >D Hvis du har pokemon, ender det sikkert med at jeg sidder og plager dig om at vise hvilken nogle du har
Jeg kommer:) i en kigurumi, ved godt nok ikke om man kan kalde det et cosplay, men har jeg sagt:) angående med at betale kontigent? hvem skal jeg betale til?
Jamen du kunne jo bare komme ind i fars jakke.. jeg havde endda Werther's :P EJ skal nok være sød. Tak for en fed dag. Vejret der så bleve bedre efter vi stoppede. xD Men jah. It was fun ^^