Så er det snart tid for endnu et Kita Træf, mere præcist åbnes dørene den 17-19 september i Huset, samme sted som tidligere træf.
Som altid har vi brug for alle de hjælpene hænder vi kan få, med at få gjort det hele klar til tiden, stillet borde frem, pyntet op etc.. Da vi starter træffet tidligere i år end vi plejer er der derfor et stort behov for hjælp til netop klargøringen om fredagen.
Nu tænker du sikker "nøj det lyder fedt, ka jeg kommer kl 0800 og hjælpe".. men desværre...
Vi starter først klargøring kl 1300, og jeg vil derfor gerne vide hvem der har lyst og mulighed for at møde ved huset kl. 1300 fredag den 17 september 2010 og give en hjælpene hånd med. Der vil ligeledes være mulighed for at møde ind kl. 1430 hvor der igen bliver givet en instruks for klargøring, så passer den tid bedre så skriv dig på der.
Kort og godt: Jeg skal bruge hjælpere til klargøring af Kita 10.2 på følgende tidspunkter:
Hold 1: Møder ved Huset, fredag den 17 september kl. 1300 Shin
Hold 2: Møder ved Huset, fredag den 17 september kl. 1430
Vagtepersonel: Silas - 2 Vagter plus 1 nat, efter fredag 2330, tager gerne brunchvagt efter en go nattesøvn Ea - vagter mellem 1100 og 0000, max 18 timer Camavan - Vagter, efter 2300 fredag og ikke mellem 1200 og 2300 lørdag Prime - bare ikke holdquizzen Sema - ikke gæt en lyd, ikke holdquiz, ikke stepmania og ikke nattevagt Kev - bare ikke holdquizzen Ke4mic - 6 timer, ingen nat, ikke gæt en lyd eller gæt og animer Shin - max 18 timers vagt
Vagt, ikke tidligere end fredag kl. 23.30 men ellers vil jeg gerne tage max 2 dagvagter af 2timers varighed og en nattevagt på 4-5 timer. Ikke under holdquizzen og kun den ene nat.
Jeg vil også gerne tage et par vagter i løbet af weekenden. Fredagsquizzen vil jeg gerne have fri til, og lørdag fra 13.30 til 22.00 vil jeg også gerne være fri, da jeg skal stå for og deltage i samtlige ting, der er på programmet :) Jeg kan godt tage en nattevagt en af dagene. Desuden er jeg med til oprydningen om søndagen.
Opsætning og oprydning er jeg selvfølgelig til (møder før hold 1).
Af vagter sætter du mig bare på hvor det passer bedst. Dog har jeg følgende forbehold. - Ingen nattevagter - Ikke vagt under Stepmania Battle konkurrencen (skal afholde den) - Ikke vagt lige op til Gæt en Lyd og Holdquiz (skal opsætte teknikken) men kan godt have vagt under konkurrencerne.
jeg kan også godt tage vagter ... ingen ide om hvornår jeg kommer, kan ikke under Intro, Gæt en Lyd og Holdquiz. Ikke efter midnat eller før brunch. Tager gerne under fredags, gæt og animer og cosplay halløj men vil helst se stepmania. (damn hvor må jeg være besværlig :P)
Jeg vil helst have vagt efter Velkomst i den store sal (fredag) og efter stepmania battle (lørdag).
Ellers kan jeg også følgende tidspunkter hvis det er nødvendigt
Fredag: ved ikke hvornår jeg kommer. Så ikke før kl. 6 og ikke efter midnat, da jeg sover hjemme. Lørdag: ikke før kl. 13.30 , da jeg gerne vil være med i stepmania battle og vi også lige skal op ;) (sover ikke i huset) Søndag: Kan godt tage en vagt fra kl. 10 til slut
Og her er de tidsrum hvori jeg kan sidde vagt: Fredag: kl. 16.30-20.00 + kl. 21.00-23.00 Lørdag: kl. 16.30-20.00 - Og så vil jeg gerne requeste at have vagt sammen med ApfelAstrid herinde fra!
Jeg er frisk på nogle vagter, dog har jeg følgende forbehold: - Ingen nattevagter - Ingen vagt til Stepmania Battle konkurrencen (skal afholde den sammen med Sema) - Ingen vagt til Holdquizzen, vil gerne deltage. - Da jeg sover hjemme, så er det nok bedst at jeg ikke får nogen morgenvagter og sene aftenvagter.
Vagtplan og det dertilhørende er på vej ud til alle de flinke hjælpere.
tak for at i ville melde Jer, meld tilbage senest torsdag kl 1200 hvis planen ikke passer Jer
Ellers kan alle spørgsmål stilles til mig når i lige fanger mig, men vær opmærksom på at der umiddelbart efter introen afholdes en samlet vagtinstruks hvor hele procedurens gennemgås og spørgsmål besvares
endnu engang, tak for at i meldte jer til, der er lagt kræfter i for at gøre det så nemt og overskueligt for jer som muligt :)