Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Jun 22nd 2010 edited

Da en af Kitas to egne dansemåtter så småt er begyndt at fejle så har vi besluttet at indkøbe et sæt mere til foreningen. Der har været et par stykker (i den gamle tråd) der har givet udtryk for at de gerne vil være med i et fælles indkøb.

Vi køber ind fra mayflash.eu. Vi kan anbefale deres v2.5 måtte, da den er noget mere slidstærk i forhold til v2.0. Vi er dog i gang med at undersøge om v3.0 holder til endnu mere.

Hvis du gerne vil være med i et fælles indkøb så skriv det her i tråden eller direkte til sema. Så laver jeg en liste over hvad der skal købes ind, jeg indhenter et tilbud og køber måtterne ind så de kan hentes til næste Kita Træf.

Dansemåtter:
    Deluxe Dance Mat v2.5 - 260-, pr. stk. (Dem foreningen bruger lige for tiden)
    Deluxe Dance Mat v3.0 - 335-, pr. stk.

Påregn yderligere 30,- i fragt pr. dansemåtte. De endelige priser vil blive beregnet når folk har meldt hvad de skal have og jeg derefter har fået indhentet et tilbud fra mayflash.

Tidsplan:
    - 26. august: Deadline for bestilling af dansemåtter i denne tråd eller til sema direkte.
    - 3. september: Deadline for betaling til sema.

De købte dansemåtter kan afhentes til Kita Træf den 17-19 september.

Indkøbsliste:
    - Foreningen: 2 x v3.0
    - Skaya og Shin: 2 x v3.0
    - Dan: 2 x v2.5
    - Prime: 2 x v3.0
    - Kiwi: 1 x v2.5
    - bjarkemai: 1 x v3.0
    - Ea: 1 x v2.5
  1.  
    Kunne ikke finde nogen særlig udførlig sammenligning af de to, men enkelte steder har man lige smidt en linie eller to ind om forskellen på de to:

"You get high density foam in v2.5, avoiding sinking in the mat. v3 is a different story, it is a totally different dance pad, much more durable, with recessed arrows so you can feel their position, and high density foam."

"The new pad is thicker and stiffer compared to V2.5, with convex stepping buttons that offer more resistance, resulting in a feel that's closer to a DDR arcade cabinet."

Ved sgu ikke helt om det er til nogen hjælp, det var hvad jeg lige fandt på et par mins googlen...
  2.  
    Hey

Jeg vil gerne være med på at købe nogle nye måtter.... VI skal bruge nogle nye til foreningen også så det bliver nok 4 stk der skal til Randers...

Vil dog lige høre de andre i foreningen før vi gør noget.
    •  
      lolo
    • Jun 25th 2010 edited

jeg vil gerne melde mig til et fælleskøb, skal dog kun bruge en ^^
    '
  3.  
    Ved i ca. hvilken prisklasse fragt ville være i endnu? =)
    •  
      sema
    • Jul 1st 2010

Kommer lidt an på hvor mange vi er, men vi kan få op til 30kg fragt for 150 kr.

Fragtpriser
  4.  
    Alt efter hvornår i bestiller dem, så ville mig og Shin nok gerne have 2 version 3 dansemåtter med =)
    •  
      sema
    • Jul 3rd 2010

Som det ser ud nu regner jeg med at bestille dem engang i starten af august. Jeg får lige udarbejdet noget mere konkret i løbet af de næste par uger.
    •  
      sema
    • Jul 15th 2010

Jeg har opdateret posten med mere information. Hvis folk lige vil gentage de ting de gerne vil have med så skriver jeg dem på. Dette skal gøres inden den 29. juli, hvorefter jeg indhenter tilbud så jeg kan sige helt hvad det kommer til at koste. Derefter er det muligt at indbetale for måtterne før jeg bestiller dem den 19 august. (obs. jeg skal have modtaget betaling før jeg bestiller til folk).
  5.  
    Mig og Shin skal have to v3.0 måtter. Er det muligt at give betalingen til jer i kontanter istedet?
    •  
      sema
    • Jul 16th 2010

Ja, det kan vi nok godt finde ud af.
    •  
      Shin
    • Jul 16th 2010

lyder super^^
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010

der er stadig mulighed for at man kan få en?
    •  
      sema
    • Aug 4th 2010

ja det er der, har ikke fået indhentet tilbud endnu fra mayflash, de har lidt svært ved at svarer på mine e-mails.
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010

okay. det var bare fordi jeg gerne ville have en med ^^'
    •  
      sema
    • Aug 4th 2010

Super, hvilken model skal det være?
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010

Deluxe Dance Mat v2.5..

hvis det er har man så mulighed for at først betale til næste kita træf?
    •  
      sema
    • Aug 4th 2010

Jeg vil helst have betalingerne ind på forhånd, så jeg ikke skal ligge ude med for mange penge ^^
    •  
      lolo
    • Aug 5th 2010 edited

haha okay ^^ hvordan gør man med betaling? :)
    •  
      lolo
    • Aug 15th 2010

ville lige sige at jeg har skifte navn fra musikjunkie til kiwi, bare så er på plads ;D
    •  
      sema
    • Aug 24th 2010

Update: Undskyld at den her tråd døde lidt, men kunne ikke rigtigt komme i kontakt med mayflash.

Jeg har lige modtaget et tilbud fra mayflash hvor vi har fået følgende rabat. Rabatterne er angivet efter besparelsen set i forhold til køb af en enkelt måtte eller to måtter hos mayflash.

- v2.5 måtter til en pris på 260,- pr. stk. (30% rabat / 15% rabat)
    - v3.0 måtter til en pris på 335,- pr. stk. (45% rabat / 25% rabat)

Fragten er omkring 30,- pr. måtte.

Jeg har opdateret tidplanen. Jeg skriver en e-mail til alle der har bestilt måtter indtil videre og får en bekræftelse på deres ordre. Torsdag aften sender jeg så den endelige ordre til mayflash, og jeg regner så med at kunne få den endelige pris fredag. Derefter vil de enkelte personer der har bestilt have en uge til at betale for måtterne ved bankoverførsel før jeg beder mayflash om at sende måtterne til danmark.

De har så 1 1/2 uge til at få dem til danmark, hvilket burde være rigeligt til at de er fremme til Kita Træf 10.2.

Er der nogen der skal have en måtte med på falderæbet her de indtil torsdag aften til at skrive her i tråden eller direkte til mig.
  6.  
    Mig mig, jeg tager en v3.0
    •  
      sema
    • Aug 25th 2010

noteret ^^
    •  
      lolo
    • Aug 26th 2010

jeg tager stadig en v2.5 måtte :D
  7.  
    Hvad gjorde du for at få rabat?
    Da jeg forhørte mig ved den sidste bestilling, var meldingen at det kunne jeg ikke få. Ikke engang på den forskel der var i stykprisen på en hhv to måtter. Ikke så meget som nedslag i fragtomkostningerne var mulig.
    •  
      sema
    • Aug 26th 2010

Jeg gjorde ikke så meget, sendte et udkast til en bestilling og ventede. Dog tog det dem meget lang tid for at svarer, hvor de også har skrevet i deres e-mail at vi har fået lidt ekstra rabat fordi de havde så lang en svartid.
    •  
      sema
    • Aug 26th 2010

Ordren er nu sendt til mayflash. Jeg sender også en e-mail ud omkring betaling til alle der har bestilt.

Kiwi: Vil du ikke sende en e-mail til mig eller evt opdaterer din selvbetjening e-mail, den du har registreret nu er vist ikke i brug.
    •  
      lolo
    • Aug 27th 2010

har ændre min e-mail, så den nu skulle passe ;D
    •  
      sema
    • Aug 27th 2010

takker
    •  
      sema
    • Aug 31st 2010

En e-mail er sendt ud med betalingsoplysninger. Ordren bliver betalt og afsendt i løbet af denne uge.
    •  
      lolo
    • Sep 20th 2010 edited

nogle, der kender nogle gode sider med sange? :D
  8.  
    Er jeg den eneste der har haft problemer med Lynlåsen der falder af på 3.0?
    •  
      sema
    • Sep 27th 2010

Har jeg også gjort på en af kitas 3.0, er et normalt problem for 2.5 og 3.0 desværre :(
  9.  
    Okay Det er ikke det største problem da jeg ikke skal flytte dem så meget. Derfor stadig trælst. Men Jeg må bare finde på en metode at sikre dem på i fremtiden >.>
    •  
      sema
    • Sep 28th 2010

I Kita går vi efter princippet aldrig at skille dem ad igen (hvis vi kan undgå det). Dvs de bliver opbevaret og transporteret i samlet stand. Hvis de skal skilles ad skal man være meget varsom med lynlåsen.
  10.  
    Aye. Må bare fikse noget med den der er åben allerede. Noget tape and whut not
  11.  
    Duct Tape!
    The only truly right solution.