Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

1.  
    Det er jeg selvfølgelig også! :D Selvom det vist bliver lidt koldt. Vi skal nok få en god tur trods det meget usikre vejr!!
    •  
      Shin
    • Jul 30th 2010

Så pakker jeg badetøjet^^
  2.  
    .... Så tager Misling og jeg bare i RiverRafting imens... Skal fandeme ikke nyde noget af badeland! >__> (der er jo vand!?)
    Desuden har min nye hårfarve ikke godt af klorvand... XD

Anyway, er der nogen, der ved, hvad det koster at leje sådan en fesen vogn i Fårup? :3

Apropos vejret, så siger nogle vejrudsigter altså, at vi får rigtigt sommervejr i morgen. Wonder what I should believe.... *shrug*
  3.  
    Tak for en hyggelig tur! :D ^^
  4.  
    Jov tak. Og I lige måde da.- ^^
    tark for en fed tur ^^
  5.  
    Tak for en hyggelig dag. Billeder? xD
  6.  
    Ja jeg vil også gerne sige tak til alle jer, som mødte op og hjalp os alle til at få en dejlig hyggelig dag! :D
  7.  
    Ja, tak for en superfed dag, folks! ^__^
  8.  
    Det var bare super sjovt :D Og heldigt at der ikke var flere mennesker!!
  9.  
    Rigtig godt.. Og vi havde faktisk nice nok vejr XD
  10.  
    Det samme om søndagen :P Der var intet af det regn, de sagde skulle banke på ;P
  11.  
    Så lige nogle billeder på fjæsbogen - det her er guld:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=6085585&id=648423831&ref=album&fbid=446531983831

Manden i den hvide T-shirt der går forbi og lige har spottet halen - "WTF??!", man kan næsten læse hans tanker =D
    Det er åbenbart ikke alle der er klar på en KITA invasion XD

Ser ellers ud til i havde en hyggelig dag :)
  12.  
    XD Poor guy! Prøvede for første gang skydebanen og fik hele tre huller i det sorte område.. Men det hul, der var tættest på midten, var min bror, der stod til venstre for mig og blev træt i armen ?! TT.TT Men jeg ramte da to gange..