Traditionen tro skal turen også gå til Fårup Sommerland, hvor vi Kita folk rigtig skal hygge os! ;)
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^
Hvad: Fællestur til Fårup Sommerland Hvornår: Lørdag den 31. juli. Vi går derind ca 11:40 Hvor: Ved indgangen til Sommerlandet. Hvordan: Der går en bus (200) fra Aalborg Busterminal, så I kan være derinde 11:33. Ellers er der sikkert nogle i bil med ekstra pladser. Pris: Det koster ikke noget til foreningen, men entré til Fårup Sommerland koster 220,- (link). En busbillet med adgang til Sommerlandet koster 240,- (link). Deltager begrænsning: Over 9000!
Vi kan ikke forbyde ikke-betalende Kita medlemmer i at være i vores selskab, men skal man nyde af den grillmad vi tager med og griller til fællesskabet, så kræver det et medlemskontingent (kr. 50,- eller 100,-). Det er selvfølgelig ikke påkrævet at alle deltagere går sammen under hele turen og følges ad hjem, men for hyggens skyld bør vi i det mindste holde os sammen i grupper :)
I er ganske velkomne til at cosplaye til arrangementet, men tag nu hensyn til varme og vejr ^^ Vi håber på at se et stort antal fremmødte deltagere på dagen, så garanterer vi en hyggelig dag i et hyggeligt selskab!
PS: Jeg kan kontaktes på 40 88 98 31 når som helst, hvis I skal guides rundt eller I bliver væk fra flokken :D Vær ikke bange for at sende en besked eller ringe, jeg bider ikke (i hvert fald ikke over telefon!)
skal arbejde - igen i år D': nogen der ved hvornår fårup lukker/hvornår folk regner med at tage hjem? kunne godt finde på at dukke op efter arbejde hvis det ikke er for tidligt :3
Okay, jam' det må du da gerne ^_^ .. Har ca. plads til 4 personer... Tror jeg da :P
Det tager en halv time at køre til Fårup sommerland, ved dog ik' hvor lang tid det vil tage at komme ind.. Der kan jo godt ske at være en smule kø :P Så det er nok en ide at tage afsted lidt før kl. 11.. Hvor vil du så hentes?
Hvor end det er lettest for dig. Jeg bor selv ved Mac Donals i nørresundby, men jeg er villig til at lette min røv til hverend det er lettest for dig at samle mig op :)
Hehe, det vil være helt perfekt.. Bor også i Nørresundby og jeg mener kun der er en McDonalds i hele Nørresundby området, så det er nemt at samle dig op der :P
Muhahah >:3 jeg dukker op - men det bliver først ved 14:30 - 15:00 tiden D: er der nogen jeg må kime ned på mobilen hvis det ikke er muligt at finde jer? ^^
Første skridt er at lave en bruger på vores hjemmeside, som du allerede har gjort. Derefter melder du dig blot til et af vores arrangementer og når du så møder op til det så klarer vi kontingent betalingen på stedet.
Det var en skam Shin.. Kan hun ik' bare tage hendes arbejde med? :) Men det er godt at høre at den lille misling kommer med... Synes dog det er lidt snyd den boer så tæt på XP
Lidt regn gør ikke noget. Sidste år var jeg i Djurs hvor det regnede, med det resultet at parken der næsten ikke var nogen i parken og derfor ingen kø! Så hvis folk blot sørger for at tage noget tøj på så de kan klarer noget regn er det egentlig ikke så ringe.
Men jeg har slet ik' noget imod regn på sådan nogle ture.. Det er ik' noget en paraply ik' kan ordne.. Men det kunne jo være at vejr guderne tager fejl, og vi slet ik' får en dråbe :D