Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

1.  
    Traditionen tro skal turen også gå til Fårup Sommerland, hvor vi Kita folk rigtig skal hygge os! ;)

Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^

Hvad: Fællestur til Fårup Sommerland
    Hvornår: Lørdag den 31. juli. Vi går derind ca 11:40
    Hvor: Ved indgangen til Sommerlandet.
    Hvordan: Der går en bus (200) fra Aalborg Busterminal, så I kan være derinde 11:33. Ellers er der sikkert nogle i bil med ekstra pladser.
    Pris: Det koster ikke noget til foreningen, men entré til Fårup Sommerland koster 220,- (link). En busbillet med adgang til Sommerlandet koster 240,- (link).
    Deltager begrænsning: Over 9000!

Tilmeld dig på Selvbetjening her!

Vi kan ikke forbyde ikke-betalende Kita medlemmer i at være i vores selskab, men skal man nyde af den grillmad vi tager med og griller til fællesskabet, så kræver det et medlemskontingent (kr. 50,- eller 100,-).
    Det er selvfølgelig ikke påkrævet at alle deltagere går sammen under hele turen og følges ad hjem, men for hyggens skyld bør vi i det mindste holde os sammen i grupper :)

I er ganske velkomne til at cosplaye til arrangementet, men tag nu hensyn til varme og vejr ^^
    Vi håber på at se et stort antal fremmødte deltagere på dagen, så garanterer vi en hyggelig dag i et hyggeligt selskab!

PS: Jeg kan kontaktes på 40 88 98 31 når som helst, hvis I skal guides rundt eller I bliver væk fra flokken :D
    Vær ikke bange for at sende en besked eller ringe, jeg bider ikke (i hvert fald ikke over telefon!)
    •  
      jfs
    • Jun 28th 2010

Jeg skal se om tid og budget rækker til det i år...
  2.  
    Det er altså også noget af en tur, især for økonomien, for sådan et en-dags-arrangement med Kita, når man bor i staden :) Men det er sgu friskt!
    •  
      sema
    • Jun 29th 2010

Jeg har nu opdateret posten med link til tilmelding ^^
  3.  
    Synes stadig det er awesome at Du overvejer det Jfs ^^ God stil!
  4.  
    Yaay.. Fårup Tur :D
  5.  
    Uhh hvor spændene! :3
    Så skal man se om pengene er til det X3
  6.  
    niiiice!!! det lyder altså virkelig hyggeligt!!
  7.  
    Det lyder mega fedt xD
    Ha, og så er det ikke engang så frugteligt dyrt :3 Det kan en fattig godt tage med til xD
  8.  
    skal arbejde - igen i år D': nogen der ved hvornår fårup lukker/hvornår folk regner med at tage hjem? kunne godt finde på at dukke op efter arbejde hvis det ikke er for tidligt :3
  9.  
    keki_chan > Så vidt jeg husker lukker de kl 21.00 den dag, men du kan selv tjekke efter på deres hjemmeside :D
  10.  
    Kom frisk, kom frisk! Vi skal have flere med i Fårup!! :D
    •  
      SoYa
    • Jul 12th 2010

Ku virkelig godt tænke mig at komme, men skal delvist flytte den weekend T_T
  11.  
    Ville virkelig også gerne med!
    Men! Jeg bor på Samsø, skal arbejde, skal flytte til Skive lige om snart....
    JEG HAR IKKE TID! D':
  12.  
    Nogen der skal have et lift fra Aalborg af? :D
  13.  
    Jeg vil meget gerne :3
  14.  
    Okay, jam' det må du da gerne ^_^ .. Har ca. plads til 4 personer... Tror jeg da :P

Det tager en halv time at køre til Fårup sommerland, ved dog ik' hvor lang tid det vil tage at komme ind.. Der kan jo godt ske at være en smule kø :P
    Så det er nok en ide at tage afsted lidt før kl. 11.. Hvor vil du så hentes?
  15.  
    Hvor end det er lettest for dig. Jeg bor selv ved Mac Donals i nørresundby, men jeg er villig til at lette min røv til hverend det er lettest for dig at samle mig op :)
  16.  
    Hehe, det vil være helt perfekt.. Bor også i Nørresundby og jeg mener kun der er en McDonalds i hele Nørresundby området, så det er nemt at samle dig op der :P
  17.  
    Fantastisk! Jeg bor i de der røde bolig blokke lige ved motorvejs afkørslen
    •  
      Shin
    • Jul 19th 2010

Søren, os mig os mig XD ca samme sted
  18.  
    Du skal bare kigge efter en der har en ræve hale på :P
  19.  
    Okay, jam' så tager du da os bare med shinji.. Skal Shacha ik' med?

Men tror det er nemmest at hente jer ved Spar.. Og skal nok se om jeg kan få øje på en ræve hale.. Burde vel ik' være så svært :P

Men jeg kommer for at hente jer 10.45.. Så burde vi nok kunne nå det... Tror jeg X-)
  20.  
    Muhahah >:3 jeg dukker op - men det bliver først ved 14:30 - 15:00 tiden D:
    er der nogen jeg må kime ned på mobilen hvis det ikke er muligt at finde jer? ^^
    •  
      jfs
    • Jul 22nd 2010

Det ser for øvrigt ikke ud til at jeg dukker op i år, det rækker økonomien ikke til :)
  21.  
    Ups ja, glemte at skrive mit mobilnummer ned. I kan til hver en tid ringe eller skrive til mig på 40 88 98 31 :)

Det er en skam, jfs, men det er vel kun fair nok med den afstand :p
    •  
      Shin
    • Jul 23rd 2010

Hun skal arbejde søren-kun
  22.  
    Vil I ikke sætte skub I dem omkring jer så vi kan få flere tilmeldte til Fårup-turen? :) Jo flere, jo bedre.
  23.  
    Ville gerne med, men det er lidt for kort varsel for mig tror jeg nok.

Erhm...hvordan melder man sig ind i foreningen egentligt?
    •  
      sema
    • Jul 26th 2010

Første skridt er at lave en bruger på vores hjemmeside, som du allerede har gjort. Derefter melder du dig blot til et af vores arrangementer og når du så møder op til det så klarer vi kontingent betalingen på stedet.
  24.  
    Jeg kommer ^^ Dejligt at jeg kun bor 10 km derfra >D
  25.  
    Det var en skam Shin.. Kan hun ik' bare tage hendes arbejde med? :)
    Men det er godt at høre at den lille misling kommer med... Synes dog det er lidt snyd den boer så tæt på XP
    •  
      Shin
    • Jul 26th 2010

vi får regn... øv bøv
  26.  
    Ja det ser desværre sådan ud. Det er bare typisk vores held. Se bare på det sidste cosplay walk + picnic vi afholdte ... :s
  27.  
    Det er fordi i holder alt det der udendørs noget når jeg ikke kan komme..! I bring the sunshine you know!!! :)
    •  
      sema
    • Jul 27th 2010

Lidt regn gør ikke noget. Sidste år var jeg i Djurs hvor det regnede, med det resultet at parken der næsten ikke var nogen i parken og derfor ingen kø! Så hvis folk blot sørger for at tage noget tøj på så de kan klarer noget regn er det egentlig ikke så ringe.
  28.  
    Hehe.. Uden Mini Jette, kommer solen ikke X3

Men jeg har slet ik' noget imod regn på sådan nogle ture.. Det er ik' noget en paraply ik' kan ordne.. Men det kunne jo være at vejr guderne tager fejl, og vi slet ik' får en dråbe :D
  29.  
  30.  
    WEll Pooh. ser ud til jeg Ikke skal cykle derud >.>
    •  
      Shin
    • Jul 28th 2010

nogen der vil med i vandland?
  31.  
    Kan desværre ikk vandland >__>
  32.  
    hahahaha, med det vejr behøver i ikke tage i vandland for at få lov at svømme lidt XD
  33.  
    Jeg skal måske søndag :P
  34.  
    Öv med regn altså x(
  35.  
    Se det på den lyse side. Selvom man ikke kommer i vandland eller prøver Rafting, så bliver man våd alligevel :P
  36.  
    Jeg har ik' rigtig noget imod regnen.. Og som Kischii siger, så behøver man jo ik' tage i vandland eller rafting for at blive våd X3
  37.  
    Mja nu er problemet bare at jeg ikke kan lide at blive våd xD
  38.  
    jeg er frisk på vandland SHin.
  39.  
    Hehheh.. Bare rolig, der er sikkert masse der har paraply med du kan gemme dig under X3
  40.  
    Sascha, Astrid og jeg er frisk på vandland :D