Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hey!
    I har nok ikke set mig herinde før, selvom jeg har været medlem i et stykke tid.
    Men vil lige høre om nogen solgte naruto fra bind 10 af?
    Synes naruto er en rigtig god serie (indtil videre i hvert fald), men synes bare at 70kr for et bind er for meget, og de har ikke naruto i læsehesten, så ville lige høre om nogen solgte det herinde? :D
  2.  
    Du kan jo altid læse mangaen online, hvis du gerne vil spare de penge. Fungerer fint for mig og mange andre.
  3.  
    det bare hvis man kan købe bindene for 20-30kr brugt, ville det være fint for mig... har det sådan, at jeg helst vil sidde med en bog
  4.  
    Du kunne også overveje at låne dem på biblioteket...GANZ GRATIS~<3
    •  
      Kev
    • Jul 3rd 2010

Derudover er det ganske ulovligt at læse manga online, det skulle du vide Casper :(
    •  
      Wish
    • Jul 4th 2010

Der findes faktisk et par lovlige sider:
    Online Manga Magazine IKKI prsented by VIZ Media
    Shonen Sunday

Der er dog ingen af de to, som har Naruto tilgængelig.
  5.  
    Okay. Editer lige:
    Jeg kender to sider, der også viser mangaer, man kan læse, men jeg ved ikke om de er lovlige eller ej..
    Meen.. De to andre ser ret spændende ud.. Dem vil jeg godt kigge på på et tidspunkt :P
    •  
      Silas
    • Jul 4th 2010 edited

Jeg synes du skulle tage at fjerne de henvisninger.
    Forummets regler siger ingen snak om eller henvisninger til ulovligt materiale.

Du kan være ret sikker på, at det der er udgivet i vesten, ikke er lagt ud af fans med rettighedshavernes samtykke.
    De to du nævner er helt sikkert ulovlige.
  6.  
    Ellers er naruto rimelig billig over amazon.uk... men skal bare lige have at vide hvad fragten er, og er det pr bind eller for en hel sending de tager fragt?
  7.  
    det er per bind så vidt jeg ved...man får en valgmulighed hvor man kan krydse af og bede dem sende alle de bestilte varer samlet, så tager det lidt længere tid, men det bliver lidt billigere...
  8.  
    Så skal man kun betale fragt for hele sendingen?
  9.  
    altså hvis du får det sendt samlet så tager de forsendelsesprisen for første vare og så koster hver bog efter det vel det halve at få sendt - så man sparer, men ved ikke hvor meget... bedste måde er bare at prøve at køre bestillingen så langt man kan inden du rent faktisk kommer til at betale... Så kan du lure prisen helt nøjagtigt inden du bestiller (og betaler) for noget - der er jo også 2 forskellige måder de kan sende det på og hvis man er villig til at vente 1-2 uger ekstra så kan man spare meget på forsendelse den vej...så synes du skal gå ind og prøve at lege lidt med det :)
  10.  
    Husk at checke om markedspladsen er billigere. Dér er fragt for bøger og film altid et fast beløb pr. vare (3.94£ på britisk/3€ på tysk).
    Det kan tage noget tid hvis der sendes fra Amerika eller Australien, men det er min erfaring, at det oftest er billigere, med mindre man bestiller meget.
  11.  
    Skal lige ha at vide om jeg har forstået det rigtig... ´koster det 3,94 pund pr vare man får sent... altså også hvis man køber 5 bøger. skal man så betale næsten 4 pund ekstra per bog... eller kun 4 pnd i fragt for hele sendingen?
  12.  
    4£ gange 5, hvis man køber 5 bøger på markedspladsen, selv hvis det er fra samme sælger. Til gengæld er grundprisen ofte lavere.
  13.  
    nårh... på den måde...troede at man også skulle betale 4pund for hver bog ekstra, når man købte fra amazon selv
  14.  
    Jeg har måske Naruto 11-30,31 eller deromkring til salg.
    Kan ikke huske om jeg har givet dem væk eller om de stadigt er der et sted,
    men tager hjem her engang i denne uge, så kan jeg lige se efter hvis det er.

PS. Hvis det er så havde 1-10 ingen interesse vel?
    Dem havde du i forvejen ikke?
  15.  
    Det ville være nice :D det er fra bind 9- opad :D
  16.  
    Har du en mail?
    Har tjekket her i dag og jeg har dem stadigt hvis det er...
  17.  
    tjekkede lige... fra bind 10 til der hvor du har....
    Men min mail er: steffen_meldgaard@hotmail.com