Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Jeg har kigget lidt rundt og det virker meget til at tingene går op i mere "hardcore" Anime, dvs. for folk der ser rigtigt meget Anime og lign. Er der slet ikke nogen der er sådan lidt "light" version og godt kan lide Anime, men kun har set en håndfuld serier og ikke går helt hardcore op i det?

En anden træls ting er så at man ikke rigtigt har nogen at dele med, med mindre man blive kæreste med en der både kan lide Anime og er dygtig til engelsk (findes stort set intet Anime på dansk så vidt jeg ved), er der andre der har haft problemer med dette?
    •  
      Kev
    • Jul 9th 2010

Hvis du leder efter folk der kun ser "lidt" anime, så tror jeg ikke du skal kigge efter dem til de forskellige træf, eller på internettet for den sags skyld. Hvor man opstøver sådanne folk henne er lidt random, jeg arbejder f.eks. sammen med en der passer meget godt ind i din vision af en "light"-core animefan.

Og problemer med at finde folk at dele det med? Er det ikke derfor vi ofte stimler sammen i vores små communities på internettet og til træf?
  2.  
    "Light" folkene findes skam, men fordi deres interesse i anime, manga og/eller kultur ikke er ret dyb, binder de sig sjældent til interesse-grupperne der findes rundt omkring på nettet og i den virkelige verden.

Hvis du leder efter anbefalinger for serier, kan http://myanimelist.net anbefales som et sted at starte.
    •  
      sema
    • Jul 10th 2010

Du vil også kunne finde et par stykker i foreningen der går ind under din light betegnelse, eller som tidligere har set en del anime men ikke følger så meget med længere (herunder mig selv). For denne gruppe er det nok lige så meget muligheden for at mødes på nettet og til arrangementer med en masse hyggelige mennesker.
  3.  
    Jeg vil da også selv mene at jeg er en af disse "light"-mennesker.
    Har ikke set så mange serier, og går ikke UTROLIG meget op i anime/manga, selvom jeg gerne ville.
  4.  
    Jeg er vist en 'light' type. Jeg vil hellere læse serien end at se den som anime.
  5.  
    Jeg har nu aldrig haft problemer med at finde folk at dele med.. =)
  6.  
    well jeg er helt sikkert en "light" version eller hvad man nu skal sige det O_o kom først rigtig ind i anime-verdenen for lidt over et år siden.. efter jeg mødte min kæreste :3 så har ikke set alt mulig anime, men ville gerne at jeg havde været inde i det før så jeg kunne have været en "hardcore" version XD elsker anime.. men har ikke altid så meget tid til det O-o

men ja I'm a light version ^^
  7.  
    Ok, rart at vide alligevel. Har dog haft rigtigt stort besvær med at finde nogen at være kæreste med der også vil se Anime og selvom de måske godt kan lide Anime, skal de jo også være rigtig gode til engelsk, da mange serier ikke har danske undertekster. :/ Rigtigt trælst...nogen der kender nogle søde piger der både er Sci-fi, computer og Anime nørder? (og er single og søgende)

Ja ja ok...nok lige så usansyneligt som at vinde 5 gange i streg i lotto. :(
    •  
      jfs
    • Jul 14th 2010 edited

> (og er single og søgende)

Du glemte "og ikke er erklæret ren homoseksuel"... det er tilsyneladende meget almindeligt netop blandt piger i det danske miljø for japansk popkultur. <_<
  8.  
    Ok...lidt sjovt/mærkeligt. Ikke at der er noget galt med homosexuelle piger. Nogen bi-sexuelle/heterosexuelle single og søgende?

Suk, lol og dobbel suk.
  9.  
    Jeg søger en lille, bitte smule efter en kæreste. Jeg er ikke helt computer-gris, men anime er noget af de få ting, jeg faktisk forstår.. Og jeg er hetero 100% ;P
  10.  
    Hehehe, jeg elsker Full Metal Alchemist. En af mine favorit serier. Hvad er en "computer-gris"? Jeg tror ikke der er nogen der vil have grisseri med deres computere, hehehe ;) Jeg søger også en "lille bitte smule" ;) Hvordan skriver man egentligt til hinanden herpå?
  11.  
    Det kan man ikke, men I kan udveksle msn/skype/andet-informationer i denne her tråd og så tage den derfra. :)
  12.  
    I stedet for nørd eller noget i den retning.. Skal altid spørge brormand om hjælp.. Og ved han det ikke, spørger jeg min far. De er begge teknikgeeks ;P
  13.  
    Ok, ja, det hjælper jo. Er du mand eller kvinde? Fremgår ikke helt af din tekst eller brugernavn.
  14.  
    Skal vi lave en Kita Dating side eller hvad :p For de desperate og søgende ;) hehe...
  15.  
    Det var lidt det samme jeg tænkte.. ^^'
  16.  
    Eller måske en dating sektion her på sitet. Bare ærgeligt man ikke kan kontakte hinanden. Traditionelle dating sites tillader ikke fritekst søgning, så man kan ikke engang søge efter Anime som en interesse.
    •  
      Kev
    • Jul 18th 2010

Lvl. 19 Slice of life - otaku, LFG.. Anyone?
  17.  
    XD. Nice one Kev
  18.  
    Tja, det kan man jo også gøre, heh :p
  19.  
    Hehe!
    Kevin din gris, du glemte at tilføje "LFG @ lvl. 5-12" ;)
  20.  
    Kvinde, 16 år, 1.65 cm høj, leverpostejbrunt hår, der altid (næsten) er uglet.. Eller bare tæt på sjusket opsat..
    Interesser: Manga, anime, historier, gode bøger, det lettere paranormale og mere til ;P

ARGH! Nu er jeg helt fjollegrinern! >//<
  21.  
    hahahaha :P

det her er altså interessant!!! Kita-dating XD wtf!

så skal man bare skrive informationer herinde og hvad man søger eller hvordan? O-o
  22.  
    Naarh.. Mon ikke man skulle lave en ny tråd? (Selvom jeg nok ikke har modet til at starte den >//<)
  23.  
    Wauv...ret sexet :thumbsup:

Kvinder/piger ser nu bedst ud når de har lidt sjusket/uglet hår, og ikke perfekt glattet hår der ligner en hårprodukt reklame. Bare de ikke ligner Bob Marley efter han har slikket i en stik kontakt, så er det godt, hehe. Men ok, bare min mening.

Hvis det ikke er helt galt, må du da gerne lige smide mig en mail på fj<at>eogamer.com , nu hvor man ikke kan sende beskeder herinde.
  24.  
    Og du må godt skrive til mig på Lise_muse@hotmail.com ( >//////<)

(Hører Jibun Kakumei af Miyavi, men jeg plejer da ikke at blive helt fjollegrinern over at høre den.. ?!)
  25.  
    Update anyone??
  26.  
    Det lyder til at det kunne blive ret dirty ;) Må vi så høre hvad der sker i to ;) Vi burde næsten lave en dating tråd :P

Jeg starter sku en nu. Selv om jeg ikke engang kan være den første til at søge ;) har en dejlig tøs...
  27.  
    Siger det ikke.. Hemmelighed!
    Kan dog nævne, selvom han læser det, at jeg IKKE stoler helt så meget på ham som før..
  28.  
    Ok, det var så en ret kryptisk udmelding må man sige. Kan du ikke bare skrive til mig i en mail eller FB hvad det drejer sig om?
  29.  
    det lyder jo helt interessant!! O_o
  30.  
    Yup XD
  31.  
    Slet ikke noget slemt, bare nogle misfortolkninger af begge parter. Det kan ske. Det er i orden nu..