Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hey alle!
    Jeg er deltager i en video konkurrence på newz.dk.

2. og 3. pladsen vinder en Xbox 360 og lige nu ligger jeg på 4. pladsen.

Hvis I stemmer på mig og jeg vinder 2. eller 3. pladsen, lover jeg at donere min nuværende Xbox 360 til foreningen.

Det eneste I skal gøre er at stemme "Interessant" på denne side: http://newz.dk/forum/video-konkurrencer/kenny-om-visual-studio-103882

Man kan stemme en gang hver dag, indtil på fredag kl. 12.

For at stemme kræver det en bruger på newz.dk, men det tager ingen tid at oprette sig som bruger, så please hjælp!
  2.  
    Så det betyder, at vi ikke må stemme så meget at du vinder 1. præmien? ;p
  3.  
    så er der stemt! :3... hvad sker der egentligt hvis du rammer førstepladsen? xD
    •  
      k4emic
    • Jul 15th 2010 edited

> så er der stemt! :3... hvad sker der egentligt hvis du rammer førstepladsen? xD
    Førstepræmien er et kursus i programmering med hvad videoen nu engang handler om - I så fald får kita ikke noget.
  4.  
    Yay, thanks y'all...

Som K4emic siger så er førstepræmien et 5 dages kursus i programmering + en iPad...

Men det er langt op til første pladsen, så stem bare :P
  5.  
    Har man så fået et resultat?
    •  
      jfs
    • Jul 19th 2010 edited

Vinderne fundet i videokonkurrencen

><8 klip klip 8><
    Anden- og tredjepræmierne, der er en Xbox 360 Slim, i kategorierne "Underholdende" og "Interessant" går til henholdsvis:

* Kenny Rasmus Hansen - "Kenny om Visual Studio"
    8>< klip klip ><8
  6.  
    Yes :D

Tak til alle der har stemt!
  7.  
    Yay! Tillykke Kenny :D
    Jeg har forresten stemt 4 gange så jeg får vel nogle procenter? ;)
  8.  
    Hvor nice! ;)
  9.  
    Tillykke :3

carma, vil du virkelig have en procentdel af en xbox? jeg tror ikke den virker så godt hvis du hakker den i stykker ;P
  10.  
    Jeg kan godt nøjes med strømstikket eller en controler :b
    • PIP
    • Jul 25th 2010

uh episk ... camavan du kan få lov at være med i næste kita intro som et syngende lydklip ;)
  11.  
    Yay!! ^^
    o'wait.......
  12.  
    Hvorfor ikke gøre det når man introducere De forskellige råd? en lille pap figur ala anime style af hver person fra de råd? xD