Jeg kunne ikke få øje på en generel Genkitråd, så nu laver jeg en. Jeg ville lige høre, hvem herinde fra, der skal med? Jeg kører derover sammen med min kæreste (mrk), på vejen samler vi to andre venner op. Vi sparer heldigvis noget på overnatningen, da vi kan overnatte hos noget af en af vores venners familie. Jeg var ikke med til "betaconnen", så det er første gang, jeg drager til Genki. Jeg har ikke gjort mig de store forestillinger omkring connen, men jeg håber på nogle nye alternative events, da jeg har fået indtrykket, at Genki gerne vil være anderledes. Jeg er glad for at se, at de har fjernet "Guy or girl" igen, da det lød temmelig meget som en "Mand eller kvinde" rip off.
Hvad ser I frem til? Hvad forventer I? Skal I cosplaye og hvad? Bare skriv alt generelt omkring Genki.
Det er også min første gang til Genki, og jeg skal som Prime også være Pashiri (hjælper). Jeg ved ikke helt, hvad jeg har af forventninger. Jeg håber nok lidt på en forbedret version af J-popcon, som ikke indebærer det omtalte gopher-chaos.
Jeg skal med og det her bliver mit første Anime con ever. Jeg er en veteran inden for furry cons dog. Jeg går ud fra det går ud på det samme i sidste ende - bare en anden interesse.
Jeg skal også med og har heller ikke været med før... Det var dog først i går jeg nåede frem til at jeg tog afsted, så jeg har ikke fået kigget så meget på hvad der sker til genki.
Hehe.. Jeg håber det bliver bedre end J-Pop.. Det var virkelig et kaos..
Jeg havde planer om at komme med, men er nu lidt usikker på det da jeg har hørt at de ik' har sove pladser til folk og jeg har ik' fundet noget sted at overnatte :S
Vi har stadig massevis af sovepladser. Til gengæld skal du være hurtig for at få en, for vi lukker snart tilmeldingen til det. (Brandvæsenet skal have en liste med alle overnattende en uge før vi åbner, og der er halvanden uge til nu!)
Jo, der var en periode, det er vist over en måned siden nu, hvor vi ikke havde nogen sovepladser bekræftet, men det er for længst klaret.
Okay, det kan godt passe at det var dengang jeg fik det afvide (og tilmeldte mig).. Var meningen jeg ku' overnatte ved en, men den plan røg lidt i vasken..
Men som nævnt, så er jeg tilmeldt og dengang stod der ik' noget med sovepladser.. Hmm, lige pt køre jeg selv derover, og tror ik' jeg har lyst til at tage hele vejen til København, men kan da prøve at smide en tråd op og spørger om der er nogen der vil med.. Hvis jeg da kan på en eller anden måde få en soveplads.. Men ser ik' ud til man kan redigere sin bestilling..
Dette er også min første omgang Genki. Glæder mig som et lille barn! >w< Skal cosplaye: Hungay fra Hetalia, Alpha (maskot for Comic Party), en Rabbid fra Raving Rabbids, en random loli-doll, ubestemt Akatsuki, Hinata fra Naruto, osv... Det er dem, der står på mit program ^^ Jeg har egentlig ikke rigtig nogle forventninger som sådan. Jeg håber bare, at det bliver superhyggeligt. Det er mit andet store con, jeg skal til -- det første var SVS her i år, og det var overraskende nice, så jeg tror, jeg er godt med på, hvordan det bliver :3
Hahah! XD Heldigvis kan jeg godt begrænse min baggage, når det virkelig gælder. Undlader gerne min sovepose til ære for et cosplay... Kan jo altid bruge Akatsuki-kappen som dyne/tæppe ^3^
Ser ud til at Genki går hen og bliver mit første træf uden for Danmark XD Men måske man skulle overveje J-Popcon her senere i år, selvom jeg dog ellers plejer at foretrække de lidt mindre træf.
Jeg glæder mig specielt til alle de mange planlagte aktiviteter :D Til Tegneserier boderne :P Og ikke mindst til at se alle de herlige folk der nu engang kommer, sådanne steder :)