Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Ja, har fundet ud af jeg godt kan tage med til Genki alligevel (yaay!), men der er bare det problem at jeg kommer til at køre derned alene.. Hvilket jo godt kan blive lidt ensomt (og dyrt)..
    Så vil høre om der er nogen som vil have et lift fra Aalborg af?

Tager nok afsted ved en 7 tiden på fredag og vender næsen hjemad igen Søndag når Con'en er ved at nærme sin slutning..
    Prisen kommer nok til at være omkring de 300kr..
  2.  
    Hmm det kunne väre man skulle hoppe med her istedet (så jeg slipper for at tage toget i Hobro ;))
    Jeg har dog lovet at hjälpe med at pakke op og ned ved en dealer bod så jeg skal lige tjekke hvornår det er färdigt ellers er jeg da interesseret.
  3.  
    Oka.. Havde selv tænkt på at tage med der, men er lidt besværligt at tage en tog tur til Hobro..
    Men hvis du har lovet at hjælpe må du da hellere det.. Jeg har ik' noget der skal nåes hverken Fredag eller Søndag, så er fleksibel.. Har bare ik' lyst til at stå op klokken meget om morgnen eller tage hjem klokken øv om aftenen.. Det er jo en 4 timer lang tur XP
  4.  
    Ja, det er også den der Hobro tog tur der ligesom generer mig lidt (men jeg forstår da udemärket godt at det kan blive nödvendigt). Jeg har lige skrevet til ham her fra forumet som jeg har lovet at hjälpe men jeg tror godt du kan skrive mig på så rejse partner.
  5.  
    Okay jeg vil gerne med her. Vi kan lige snakke om det i morgen.
    •  
      lolo
    • Jul 30th 2010

jeg tænkte på om det er tur-retur? :)

hvor samler du folk op henne, hvis det er? ^^'
  6.  
    Yepsen..
    Det er tur-Retur.. Medmindre folk gerne vil efterlades i københavn :P

Jeg henter folk hvor det nu passer dem bedst (eller der hvor jeg nu kan finde hen XP) .. Men så længe de enten er i Aalborg eller tæt på motorvejen påvej mod København er man sådan set velkommen til at hoppe med :)
    •  
      lolo
    • Jul 31st 2010 edited

okay fint, så vil jeg gerne have en plads :D
  7.  
    Neeeeeros! Kan jeg os få lift? :)
  8.  
    Det kan du da sagtens ^_^ .. Tror dog ik' jeg har plads til flere hvis folk også regner med at have en masse grej med..
    Hmm.. Hvor vil folk så gerne hentes?
  9.  
    Aalborg/Nørresundby passer mig fint :) Men damn kl 7.00 er tidligt :o
  10.  
    Jeg vil gerne være der til når herlighederne starter, og Honey har vidst en veninde hun gerne vil hjælpe med at sætte noget op..

Hmm.. Du ved vel godt hvor Sasha og Shin bor? Når man drejer ned til dem er der lige et lille område med en Spar, en bank og et eller andet gejl.. Vil det være nemt for dig at komme der ind eller er der et andet sted som vil være nemmere? Honey bor nemlig lige i nærheden :P
  11.  
    Jo det ville være lige til højrebenet, men jeg må desværre trække mig tilbage igen.
    Fandt anden transport der passede mig lidt bedre tidsmæssigt, sorry for the confusion :)
    Tag det ikke personligt :D
  12.  
    Jeg tager det personligt og vil blive ved med det til tidens ende... Eller til den dag jeg får en tudekiks XP
    Men bare rolig, no confusion :)
    •  
      lolo
    • Aug 3rd 2010

kan du hente en på kennedy arkaden, hvis det er?^^'
  13.  
    Det kan jeg tihvertifald :)
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010

mange tak ^^ jeg regner med at være der lidt i syv :D
  14.  
    Henter du mig samme sted som sidst?
  15.  
    Yepsen.. Jeg henter dig ved Spar igen, ommkring en syv-tiden og bagefter smutter vi forbi Kennedy Arkaden og henter Junki'en X3
    Hmm, kan du ik' placere dig ved stationens indgang istedet? Det er ret nemt lige at køre derind og samle folk op?

NOTE: Hvis folk nu skulle gå hen og blive træt af at høre på min musik, så kan man smide lidt af sit eget over på en USB stick da mit anlæg har USB :D
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010 edited

jo, det kan jeg godt ^^ stiller mig med et kæmpe skilt xD
  16.  
    Neros!
    Can youza count me in?
    You got room? =3

Jeg hopper ind istedet for Cama~ :P
  17.  
    I think you can do that.. Tror hvertfald jeg kan få plads til 3 mennesker og alt deres grej.. Håber jeg XP
    Men hvor vil du så hentes henne? Helst et eller andet sted i nærheden af Aalborg..
  18.  
    I dunno.. >.> Bor I brønderslev xD

Jeg vil PRØVE at være i Aalborg ved Kennedy ved 7 tiden~
    så jeg tager bus kl 6 herhjemme fra~
    Tager nøjagtig 1 time for mig~

Så det burde ikke være det sværeste, går dog an på om hvor tidligt jeg nu går i seng imorgen >.>
    Intet andet end at sige jeg lover det? xD
  19.  
    oh wut? et KITA medlem fra Brønderslev? Why was I not informed?? O.o
  20.  
    Fordi han er FARLIG
  21.  
    Indeed it is.. So be careful..

Men jeg tager afsted for at hente folk lidt i syv.. Og du skal være ved stationen, ik' Kennedy..
    Hvis der så går lang tid og du stadig ik' er kommet, antager vi bare at du har mødt noget der var farligere end dig selv og slap ik' væk XP
  22.  
    Haha!
    Har altid Boet I brønderslev?~ :P
    Og JAH! *evil grin* Er meget Farlig~ Burde du vide alt om Silas ;P

Jepper!
    Men Neros... >.>
    Hvor meget i 7?
    Jeg læser nu på Rejseplanen at min bus er lidt mærkelig pågrund af Vejarbejde, bliver nød til at tage bussen 05:42 herfra, så er jeg I Kennedy 06:38 >.>
    Det burde vel give mig rigelig med tid til at vente på bilen ved Stationen ikke sandt? XD
    Så kan jeg måske napse en lille lur eller noget, medmindre Junkie larmer for meget med alt musikken =P
  23.  
    Jeg har en del grej med, men jeg kan have noget mellem benene og siddet med mit fursuit hoved på skødet.
  24.  
    Jeg skal først hente honey hvilket bliver omkring kl. 7, så er nok ved stationen lidt over 7.. Så du kan nok få sovet lidt.. Ellers har du 4 timer til at slumre i :P
    Og må indrømme at jeg er lidt bekymret om vi har plads til alt vores grej :/
  25.  
    Troede jeg var den eneste...ehm...brønderslevboer (=3=)' i KITA... *shock*
  26.  
    Jeg har blot 1 stor Taske + 1 stor hat :P
    Min Task er meget indelukket og simpel..
    men den kræver nok en plads bag i den er stensikker..

Lol, Jamen dog Jette :P
    tsk tsk~ You're never alone! x3
    •  
      lolo
    • Aug 5th 2010

WildestDrake - skal gøre et forsøg på at larme xD

jeg regner med en til vider en rejsekuffert og et sammenrulle liggeunderlag..

Neros - hvad farve har din bil egentlig? ^^' så har jeg noget at gå efter xD
  27.  
    jeg har en lille sporsts taske, en rygsæk, en luftmadras som er i en pose og så har jeg min dyne og et ko hoved. Jeg ejer ingen sovepose. Jeg kan sidde med noget af det på skødet som sagt.
  28.  
    Det er bare et spørgsmål om at pakke det rigtigt. Der kan også ligge noget på bagsædet imellem de som sidder der. Min dyne kan f.eks agerer armlæn der.
  29.  
    Jeg bruger selv En stor 2mands Luftmadras som jeg propper i min taske, samt en Pumpe, og en sovepose jeg ligger ved siden af tasken..
    (Jeg hader liggeunderlag X_X)
  30.  
    Den kan os bruges som hovedpude X3
    Men vi får at se om vi kan få plads til alle.. Burde vi nok.. Har aldrig prøvet at køre med så meget junk i den bil jeg har nu :P

Og den er mørkegrøn.. Mener jeg da..
  31.  
    Nåh, jeg pakker lige de sidste ting og så ligger jeg godt i sengen..
    Ses Imorgen ved Kennedy! ^^