Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement hver måned i første omgang. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange tiltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arragement! ^_^
Hvad: Spil aften + kortspil. Hvornår: Fredag den 27. august. Starter kl. 16.00 - slutter ca. kl. 22.00. Hvor: Huset - Hasserisgade 10, 9000 Aalborg. (Se et kort hér) GRØN mødelokale & BLÅ mødelokale (De to lokaler ligger i samme bygning som kantinen!) Hvor meget: 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem af Anime Kita. Hvis du allerede er fuldt medlem er dette arrangement gratis at deltage i. Deltager begrænsning: 25 personer.
Dette arrangement foregår i Huset, hvor de store Kita Træf også bliver afholdt. Vi har lånt GRØN mødelokale og BLÅ mødelokale - de to lokaler ligger i samme bygning som kantinen. Aftensmad står I selv for at arrangere. Husk på at Huset sælger mad og sodavand! DET ER FORBUDT AT MEDBRINGE MAD, SLIK OG SODAVAND! Dette er Huset's regler. Vi regner dog med at sælge lidt japansk slik til arrangementet!
I det ene lokale vil vi stille fire fjernsyn op samt konsollerne PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360 og Wii. I det andet lokale vil der være borde hvor man kan sætte sig og spille tabletop games (bræt- og kortspil).
Medbring alle de tabletop games I har lyst til! :D
I er mere end velkomne til at medbringe spil til disse konsoller :D Især Wii controllers mangler vi!
Spil jeg selv medbringer: PS2: Burnout 3, Dragon Ball Z: Budokai, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Project Zero, Resident Evil 4, Robotech BattleCry, SSX Tricky, Tekken 4, Tekken 5, We Love Katamari PS3: BlazBlue, Burnout Paradise, Call of Duty 4: Modern Warfare + Modern Warfare 2, Heavy Rain, Katamari Forever, Killzone 2, Little Big Planet, Mirror's Edge, Street Fighter IV Xbox360: Army Of Two, Beautiful Katamari, Burnout: Revenge, Dead Rising, Forza 2, Gears of War 1+2, Halo 1+2, Naruto: Rise of a Ninja Wii: Raving Rabbits 2, Wii Sports
Det er du vist selv lidt ude om ;) Er der egentlig sådan nogen animeforening i staden som afholder sådan nogle små arrangementer med hyppigere interval ligesom Kita?
Skal lige vende den med de voksne :) (Bare jeg må, pleeease! >//<) Men ellers kan jeg tage Naruto: Clash of Ninja revolution med og mindst en controller til wii (Måske også en nunchuk og endnu en controller). Jeg har også nogle PS1 spil, hvis de kan køre på PS2.. Der er det Tekken 5 og nogle andre, jeg ikke helt husker..
er nødt til også at vente til weekenden.. Farmand er næsten lige taget til Lindø >.<'' Men ellers tager jeg mindst en controller med og Naruto-spillet..
Jaah! Werewolf! count me in! Jeg har desværre kun de ting der allerede tages med~ >.> Men skal nok tage et par extra Xbox Controllers med i tasken for en sikkerheds skyld så har vi lidt extra~
Så slemt er det heller ikke.. Man skal bare have god tid, mod at komme og penge nok til et tog eller en bus.. Hvis jeg kommer, skal jeg finde ned til Hjørring banegård og med toget til Aalborg og så gå resten af vejen for at komme derhen..
Efter at have snakket med sema i weekenden og fået lov til at invadere bunkeren, så kommer både Morten og jeg til chibi-arrangementet. Er der stadig brug for ekstra Wii controllers? Jeg kan medbringer spillet Let's Tap, hvis I kan sørge for papkasser til. Jeg har endnu ikke selv spillet det.
Wish> Du må meget gerne medbringe dine Wii ting. Wii'en er ikke lige min favorit consol, så jeg har ikke andet til den end det jeg skrev i start-tråden!
Bare lige så I kan få et nummer på, vi medbringer 3 Wii kontrollere + nunchuks og spillet Let's Tap samt to papkasser. Jeg går ud fra, at der er batterier til stede. Jeg ved ikke lige hvad niveauet er på dem i kontrollerne nemlig.
Så er det i morgen det går løs! Puh, er godt nok lidt nervøs... Så hvis I ser mig stå lidt og rødme ad helvedes til, er det fordi der er en masse mennesker, jeg ikke kan huske hvad hedder eller hvordan ser ud X3 Så dum er jeg X'3 Og undskyld hvis jeg ikke husker jer >/////<;;;;
Kischii > En af mine kammerater kommer også i dag. Det bliver hans første anime/manga arrangement nogensinde (lige nu er hans "skabs otaku" som han selv siger det), så du er ikke alene om det, bare rolig :D
Wish: Det første egentlige, ja. Jeg var med til det første i Fårup Sommerland, men ellers har jeg ikke været med til et arrangement.
Zarsu: Rart at vide. Så følger jeg bare efter ham hele tiden (Har det med at udsøge mig en person, jeg føler, jeg kan stole på, og følge efter vedkommende uanset hvor irriterende, det kan være) -w-
Nu liver jeg altså lige lidt op i en gammel tråd, men det er fordi jeg er ved at blive temmelig nysgerrig. Ham Alex, der var til arrangementet, går han på Hjørring Gymnasium? Nu har jeg to gange syntes at have set ham, men har ikke hilst, da jeg ikke er god til at huske personer så frygteligt godt. Den ene gang stod ham vist overfor min klasse i en grøn jakke til en brandøvelse Den anden gang stod han før 2. modul foran lokale 24. Undskyld, hvis det lyder uhøfligt, men er jeg ved at se syner eller ser jeg rigtigt? >///<
Kischii > Jeg gik i klasse med Alex inde på Aalborg Katedralskole (et gymnasie her i Aalborg), så jeg tror ikke rigtig han går på Hjørring Gym, nej =) Han læser på uni, så vidt jeg husker.