Jeg lovede at lægge et link op til de kostumer som jeg bygger, bedre kendt som fursuits. Mit galleri kan ses her:
http://www.furaffinity.net/user/huskymoocreations
Jeg laver det hele selv. De fleste af mine materialer bliver hentet hjem helt fra fra USA. Hvis i har nogle spørgsmål vil jeg med glæde besvarer de :)
Og lige et par hurtige svar til de spørgsmål som oftes bliver stillet:
1: Ja det er meget varmt at have på 2: Man ser ud af øjnene og trækker vejret igennem munden 3: Kostumerne er lavet af syntetisk kunst pels og almindeligt skum som man bruger i møbler og dets lige.
Wow, mega cool!!! X3 Kan det godt passe at jeg har set en af dragterne til svscon 2010? XD Laver du eventuelt dem her til andre og hvilken prisklasse ligger den i?! XD
Nice! Ville ønske jeg havde et fursuit.. Tænk at møde i gymnasiet i tre år kun i fursuit og ingen ville vide, hvem jeg var XD Det kunne være så KODYLT! Knæhøj karse :P
Jeg ved at Tokie (den brune/blå/lime hund) tog til et eller andet anime con.
Mine suits ligger mellem 3000-5000 kr for et partial (hoved, hænder, hale, arme, fødder). Alt efter hvor stort, hvor komplekts og andre små detaljer stiger prisen.
Jeg laver dem til alle det er ikke kun forbeholdt furs alene, men jeg laver kun dyr.
Jepsen Tokie hoppede rundt til SVS Con~ kan jeg vouch for~ Samt så her de næste få Cons (ikke til Genki) ser man måske en "lille" Drage rende rundt~ :P
Tak for link'et :3 Jeg holder stadig på, at du er unaturligt god til det der. Jeg kunne godt tænke mig en dragt engang, men jeg har ingen idé om, hvilken slags det skulle være.. og hvrodan jeg skulle få råd til det XD ... Kunne du lokkes til at lave et Pedobear-kostume? Det kunne jo være enormt cool ;P
Årh, det kan jeg godt se. Man må ikke tjene penge på andres idéer. Men du kunne jo beholde den selv og låne den ud! 8D Men pointen var nu, at det kunne være sjovt, selvom selve ansigtskonstruktionen på Pedobear er noget anderledes end det, du er vant til (af hvad jeg kan bedømme ud fra dit FurAffinity-galleri)
Oh, weird. Men okay, de ligner jo også hinanden så meget, at det ville have været sygt, hvis det havde været tilfældigt. Sjovt nok er parodien så blevet 100 gange så populær som den originale. Jeg har i hvert fald aldrig hørt om Safety Bear før~
Jeg laver også små dele som hale og øre og poter seperat :) Smid en mail til HuskymooCreations [at] gmail.com med en beskrivelse af hvad du leder efter og så kan jeg give dig en quote
Heeey, fuck jeg stalker dig, det må du altså undskylde XD jeg er helt overvældet over at der rent faktisk er en dansker der laver fursuits og så i den kvaliltet 8D det er mig der har skrevet en besked til dig både på email og furaffinity :D
og igen undskyld, synes virkelig bare at det er mega fedt. Og mødte både Tokie, Shadow og øøøh... hvad geden så end hed >.< til SvScon fredag - lørdag, og det var dem der inspirerede mig til at finde dig ^^'
Vil mega gerne have en fuirsuit ^^ men har ikke råd =P er kun 14 så det er begrænset hvor meget jeg kan få råd til xD Tror også jeg har nok med 1 cosplay kostume foreløbigt når jeg ikke er meld ind i anime kita endnu( ,men det bliver jeg snart ^^ )
,men vis jeg EN DAG får råd tror jeg jeg vil have en fursuit som en ulv =) er det med fuld dækket krop for 3000? vis ulven bare skal være hvid med grå øjne? sikke meget jeg må til at spare op ......