Tradition tro vil vi igen afholde en afstemning om kantinens menu lørdag aften. Jeg har fået følgende tre valgmuligheder af kokken.
1: Oksefilet med sc. bearnaise - hasselbachkartoffel og grøn salat. 2: Stegt kylling med hvide kartofler - brun sovs og hjemmelavet agurkesalat. 3: Nudelret med svinekød i sur/sød sovs.
Afstemningen er åben til og med mandag den 9. august (om en uge). Dette er dog med lidt kort varsel men jeg vil meget gerne have valgt en menu før jeg åbner for tilmeldingen til træffet.
Så vidt jeg kander mine forældre, så foretrækker de nr. 1. Jeg får kun nudler, når vi får wokmad, og det er 4 gange om året eller lignende >__< Men det kan vel også være ligemeget, for 1 vinder jo HELT klart alligevel. Nu er dte jo helle rikke, fordi jeg dør af 1'eren XD
@Chopper nu du nævner øl X3 du ved kender vel ikke heeeeeelt tilfældigvis et sted her i omegn der sælger øl fra Wychwood Bryggeriet? X3 øl som hobgoblin eller blackwych, der er ingen butikker jeg kan finde der føre dem mere :( heldigvis har de dem stadig på diverse pubs (og mit dejlige stamsted John Bull) X3
@CaMa MMMmmm Whiskey sovs :P der er en grund til man altid har en flaske whiskey stående ;)
@Meia nu antager jeg bare at "her i omegnen" er ca Aalborg...har du prøvet at kigge ind hos Ølkonsortiet, de har i hvert fald endnu ikke skuffet mig, så det var da forsøget værd ^^ Ellers så mener jeg at have set dem (I hvert fald Hobgoblin) på hylderne i et af de lokale supermarkeder i Brønderslev - men kan self ikke liiiige huske hvor det var, må lige holde øjnene åbne næste gang jeg handler!
De har før hen været i superbrugsen, og i det fleste specialøl forretninger. Men hvis en superbrugs har dem, kan en anden superbrugs sikkert bestille nogen hjem til dig ;)