Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Aug 2nd 2010

Tradition tro vil vi igen afholde en afstemning om kantinens menu lørdag aften. Jeg har fået følgende tre valgmuligheder af kokken.

1: Oksefilet med sc. bearnaise - hasselbachkartoffel og grøn salat.
    2: Stegt kylling med hvide kartofler - brun sovs og hjemmelavet agurkesalat.
    3: Nudelret med svinekød i sur/sød sovs.

Afstemningen er åben til og med mandag den 9. august (om en uge). Dette er dog med lidt kort varsel men jeg vil meget gerne have valgt en menu før jeg åbner for tilmeldingen til træffet.

Så, stem løs!
  1.  
    1

Basta blev der sagt! :D
  2.  
    1 XD
  3.  
    Hvis nr.1 er med sovs har den min stemme.
    Sauce er noget tyndt noget som der er for lidt af.
  4.  
    1!
    •  
      Prime
    • Aug 2nd 2010 edited

Lad mig lige ændre det til Nr.3 xD
    • PIP
    • Aug 2nd 2010

ad hvorfor den sauce :/ ... 3, hvis det havde været en anden sauce havde jeg taget den første.
  5.  
    1
  6.  
    Sauce lyder ret tyndt, men jeg tror de fleste deltagere har fået mere end rigeligt af nudler lørdag aften.

Nr. 1
  7.  
    Det skal måske være tyktflydende gammeldaws sows?

Jeg må nok hoppe med på 1'eren...
  8.  
    jeg stemmer på kage!!...nåh det er ikke en mulighed? =3=
    så nummer 2 da xD
  9.  
    Jeg syntes nr 3 XD
  10.  
    nummer 1!!! X3
    •  
      lolo
    • Aug 4th 2010

jeg stemmer for nr... 1 ;3
  11.  
    Kan man ik' få noget uden saws?
    Ellers må jeg nok sige 1
  12.  
    1 !! most def. 1 !!
    Kan man få extra sovs? XD
  13.  
    Ej, I må da lige styre jer, folks! Det er da HELT klart nummer 3, der skal serveres! Så kan man få oksefilet og kartofler derhjemme... :P
  14.  
    Man kan os få nudler der hjemme ;P
  15.  
    Så vidt jeg kander mine forældre, så foretrækker de nr. 1. Jeg får kun nudler, når vi får wokmad, og det er 4 gange om året eller lignende >__<
    Men det kan vel også være ligemeget, for 1 vinder jo HELT klart alligevel. Nu er dte jo helle rikke, fordi jeg dør af 1'eren XD
  16.  
    1
    •  
      sema
    • Aug 4th 2010

1

Jeg må vist hellere skrive til kokken og få ham til at lave ekstra sovs :)
  17.  
    Masser af bearnaise :p

nr. 1
  18.  
    ^ What he said :p
  19.  
    Bare sån lige for at være nysgerrig - er det rigtigt bearnaise eller er det Knorr-pulver-bearnaise?
  20.  
    Nu fik jeg bare lige lyst til den kylling D:

2!
  21.  
    Sådan Daphne!! xD folke i skal stemme på kyllingen! xD
  22.  
    Hvorfor kylling når man kan få oksekød og bearnaise sovs :p

Vi må hellere kræve af kokken, at han laver den fra bunden :D
  23.  
    fordi kyllinger er fugle - fugle kan flyve, og man bliver hvad man spiser .... og hvem kunne ikke tænke sig at flyve? :D
    • PIP
    • Aug 5th 2010

hvorfor er folk så glade for sådan en skide bearnaise sovs? ... sovs skal indeholde alchohol!
  24.  
    Jeg vil hellere være en ko, nå! :D

@ PIP : I could not agree more!
    • PIP
    • Aug 5th 2010

@ choppermann måske fordi man må spise ting der kan flyve med fingrene ;)
  25.  
    @ PIP & CaMaVan. Jeg vil tilråde at I holder jer til ætanol...
  26.  
    jeg stemmer nummer 1!!

og kan kokken lave ekstra sovs og fra bunden af så bliver jeg en meget lykkelig lille pige!! XD
  27.  
    @pip og Cama: Wiskey sovs og sovs med en god øl i sku ikke at tage fejl af, især hvis der er en helt ko til :p mums :D

Man kan også sagtens spise alt muligt andet med fingrene, har spist kartofler og brun sovs med fingrene. Det er bare noget grisseri ;)
  28.  
    Jeg har spist pasta i gorgonzolasovs med fingrene. Det er heller ikke en fremgangsmåde der kan anbefales.
  29.  
    Ad, hvor er I bare ulækre! ;p
    Måske lige med undtagelse af <3 WHISKEYSOVS <3
  30.  
    @Chopper nu du nævner øl X3 du ved kender vel ikke heeeeeelt tilfældigvis et sted her i omegn der sælger øl fra Wychwood Bryggeriet? X3 øl som hobgoblin eller blackwych, der er ingen butikker jeg kan finde der føre dem mere :( heldigvis har de dem stadig på diverse pubs (og mit dejlige stamsted John Bull) X3

@CaMa MMMmmm Whiskey sovs :P der er en grund til man altid har en flaske whiskey stående ;)
  31.  
    @Meia
    nu antager jeg bare at "her i omegnen" er ca Aalborg...har du prøvet at kigge ind hos Ølkonsortiet, de har i hvert fald endnu ikke skuffet mig, så det var da forsøget værd ^^
    Ellers så mener jeg at have set dem (I hvert fald Hobgoblin) på hylderne i et af de lokale supermarkeder i Brønderslev - men kan self ikke liiiige huske hvor det var, må lige holde øjnene åbne næste gang jeg handler!
  32.  
    uh tak for tippet! :D
    og ja her i omegn er sådan ca Aalborg centrum eller tæt på :P
    •  
      sema
    • Aug 10th 2010

Det ser vist ud til at nr. 1 fik en sejr i dag. Jeg har meldt valget til kokken.
  33.  
    Jeg mener at jeg har set øl fra Wychwood i Superbrugsen ved Skipper Clements Plads
  34.  
    De har før hen været i superbrugsen, og i det fleste specialøl forretninger. Men hvis en superbrugs har dem, kan en anden superbrugs sikkert bestille nogen hjem til dig ;)
  35.  
    syntes jeg har været over det hele nu sådan i Aalborg midtby området still no luck getting beer from Wychwood :(