Fik på en måde lyst til at være med! ^^ Køn: Hunkøn! Status: single Søger: Venskab/Forhold/Whatever... -.-
Navn: Amalia Alder: 14, fylder 15 nytårsaften^^ (That's right, mindreårig for nu! X3 ) Bopæl: Vester Hornum, mini by i nærheden af aars Interesser: Anime/manga (No shit, sherlock...) fist fight spil på playstation, tegne, cosplaye, elguitar^^ (Wooh heavy metal! >.<) indføre særhed på min skole! ^^ Arbejde/studie: Jeg går i niende klasse... -.- gud hvor jeg bare hader min skole... -.-
Andet: mit humør er aldrig til at blive klog på, jeg kan gå fra overglad til jeg-er-totalt-pisset-af-og-smadrer-dit-fjæs-med-et-vaffeljern-sur. Jeg syntes at Kisshu er totalt nuttet!^^ Oh, og jeg har det med at true folk med vaffeljern... -.- Det er småsært, i know! X3
Nej, det er en heks! >w<A (Jeg var på morgengåtur på efterskolen en vintermorgen, så nogle hestepærer og bestemte straks, at heste er hekse og hestepærer er hekse-hømhøm'er XD)
Navn: Super hemmeligt ;3 Køn: Kvinde Alder: 25 (26 til januar) Fra: Nørresundby Status: Single Søger: Alt andet end en kæreste ;)
Hvem der!?
Såmænd bare endnu en af tusmørkets engle. Jeg er hvad du gerne vil have jeg skal være - Jeg er alting og ingen ting. Ligesom alle andre har jeg fået et navn, valgt nogle interesser og en profession, men alle disse ting er blot resultatet af en lang række valg og overvejelser. De beskrive hvad jeg er – ikke hvem jeg er.
Jeg mener ikke det er muligt at beskrive sig selv med ord, således at disse ville kunne retfærdiggøre det hele menneske. Internettet kan gøre mange ting, men der er bare visse ting som man bliver nød til at opleve. Grib livet, gå ud – oplev.
Okay søster måneskin, nok med det der filosofiske pladder humanisme jeg vil have nogle facts!
Jeg betragter mig selv som en en sød, sjov og anderledes person. Er i gang med en mellemlang videregående uddannelse og driver en freelance kostume virksomhed ved siden af. Musik (primært elektronisk) og dyr har en stor betydning i mit liv og fylder derfor også meget i min hverdag.
Det skal iøvrigt nævnes at jeg er fur (furry) og jeg er helt ny og grøn inden for det her anime sjov.
Om et halvt år rykker jeg rødderne op fra den jyske muld og flytter til København. Nørrebro vil blive mit nye hjem og jeg glæder mig til en tilværelse som immigreret jyde på stenbroen.
Køn: JA! Og kvinde-menneske Status: Skræmmer dem væk med min weirdness XD Søger: andre nørder, venner/veninder
Navn: Line E Larsen Alder: 14 Bolpæl: Mou (det mest nedern sted på jorden >xd) Interesser: Anime/manga/cosplay(yup den er sku god nok!), rulleskøjter, musik, freak folk ud!, skræmme folk med mit BB/L cosplay og at lave cosplay Hvor længe har man været i animemiljøet: 2 snart 3 år!!! Arbejde/studie: Går i 8 klasse på en lorte skole. og passer børn.