Der findes farmer dating, og dating for millionære. Det propper der ligefrem i fjernsynet :S Har vi brug for en anime dating? Det er der åbenbart nogen der syntes. Jeg må også indrømme jeg har haft en kæreste inden for anime miljøet.
Her kom tråden så til at lege dating i - mottoet må være "kig her for at finde en der er lige så nørdet som dig" :p
Men skal denne tråd kun være for singler... Hmmm... I don't think so ;) Men så kommer vi også lidt tættere på hinanden :D Men bare husk at forummet er åben for selv folk der ikke har en bruger!
Så ideen er skriv lidt om jer selv, og ingen dating side uden et fjollet billede af sig selv ;)
Køn: Mand :p Status: Optaget Søger: Ikke en kæreste, da jeg har en. Men leder faktisk efter en rigtig god rose vin. (Nu til dags ved man sgu aldrig hvad folk leder efter, her kan vel også stå hvad man helt præcis ønsker i en date ;) )
Navn: Kaspar Alder: 23 Bolpæl: Aalborg Interesser: Anime (giver sku lidt sig selv), rulleskøjter, kemi (Booom), ølbrygning, bolsjevodka brygning, te og mad. Elsker mad :p og Kæresten ;) Fester :p Hvor længe har man været i animemiljøet: Var med til at starte foreningen Anime Kita, har set anime siden 2004. Arbejde/studie: Kemi ingeniør studerende på AAU
Andet: ?? aner det ikke...
Men husk billede. Helst et fjollet et, for så husker man jer bedst! Folk er pænest når de griner :D eller mange er ;) hehe
Køn: Ja os' i den grad! Status: "Ikke til stede" Søger: Duuh, Google selvfølgelig...
Navn: Casper .. et fuldstændigt unikt navn her i foreningen, som ingen før har hørt. Alder: IT'S OVER..... ej okay :b Bopæl (eller bollepæl, ved ikke hvad ham choppermann har gang i ;p): Klokkerholm ... Ja det er lige så lulz som det lyder. Interesser: Sociale nørdearrangementer. Dvs. Kita træf, Chibi-arrangementer, cons, LAN ... Al den slags man bliver underlig og får firkantede øjne af 8) Hvor længe har man været i animemiljøet: Så min første anime og blev INSTANTLY HOOKED COMBO BREAKER tilbage i maj '08, så jeg er stadig forholdsvis ny i faget. Arbejde/studie: Har lige afsluttet 3 år på HTX og skal nu i gang med mit "sabbatår", som formegentlig kommer til at forløbe sig med et random fuldtidsarbejde og anime. Andet: Hest
Køn: Pige/kvinde n.n' Status: Single ^^ Søger: Hmm, det hele?? Venner, veninder og måske kæreste? XD
Navn: Katrine ^^ Alder: 16 Bolpæl: Hornum (Nær Aars) Interesser: Anime, 3D kort, Heste, fester? og meget andet XD Hvor længe har man været i animemiljøet: Hmm, cirka 2 år? eller der omkring^^ Arbejde/studie: Skal til at begynde på 10. klasse centeret Aars ^^
Andet: Den hår farve jeg har nu er ikk min egenXD har li fået det farvet for et par dage siden! XD - det er mørkebrunt nu men kan i ikk se fordi har lavet billedet sort-hvidt XD
Interessant drejning af bolpæl - Cama (lads os se hvor langt den bliver brugt :p). Plus det er ihvertfald et utroligt dejligt profil billede du har på facebook, vækker minder :p Alternativ måde at sige man er optaget ;)
Sema og jeg har altid joket med at kita kunne laves om til en dating service :p Så nu ville jeg lige afprøve det og se hva responsen bliver :p
Køn: Ikke så meget, så det tiltrækker mændene.. Men ellers er jeg kvinde :P Status: Single med hang til mandevedhæng, dog siden tidernes morgen kun min bror, der er ufrivillig vedhæng (På mobilen, ahyyrd! @.@) Søger: Nogen at dele tilværelsen med. Stærke krav før at vi skal mødes(Gælder kun potientielle kærester, med forlov): Du må ikke lyve, hvis vi skal giftes, skal vi først have holdt sammen i syv år, ellers er det spild af penge at finde ud af det senere, du skal have nogenlunde de samme interesser og ellers bare være til at stole på. Venner/veninder: Alt mellem himmel og jord godtages mod accept af dårlig humor, kedelig indstilling og lettere asocial, stille adfærd.
Navn: Liselotte (Lise, kaldes man da ogs' mest) Alder: 16 (17 til den 20.) Bopæl (Argh! Jeg kan stave!!): Hjørring, hos mine forældre. Og der bliver jeg til jeg er mindst 24, så slipper jeg for at finde et andet sted i Hjørring, siden jeg alligevel skal gå på en uddannelse her.. Interesser: Left 4 dead, NOOBness i stort set alle spil, Battlefield (Alle dem, brormand har), pokemon-kort, yugi-oh-kort, duel masters-kort, magic-kort (Har ikke nogen, men de er vildt godt tegnet!), sten (De er så flotte), tegnefilm, bamser, at tegne, at læse, at skrive, at sove, at glo tv. Ivrig biblioteksgænger. (Bonus info: Vil gerne være lærer og skal derfor gå på Hjørring semnarium efter gymnasiet) Hvor længe har man været i anime-miljøet: Stort set altid hvis man tæller det med, som jeg har set på TV uden at vide, at det var anime, men ellers siden jeg var en 11 til 12 år gammel. Arbejde/studie: Skal begynde på første år den 11. august på Hjørring Gymnasium :P
Andet: Hvaffor noget? O3O?
(Billedet er fra min tid, hvor computerens webcam virkede hele tiden)
Køn: Mand (ORLY!?) Status: Ledig~ (Pfft! I know.. Pathetic rite?) Søger: Whatever the world has to give, more or less~ Er sku frisk på hvad end der er at byde på, både på godt og på ondt! x3 Men jeg foretrækker dog det kvindlige køn mest samt, måske et længere varende forhold~
Navn: David 'Drake' Alder: 19 Bopæl: Brønderslev (Bor stadig hjemme hos Mutter indtil videre) Interesser: Anime (duh!), Furries (Ja jeg er en! må man gerne lære og acceptere uden at råbe "OMFG FURFAG!") Elsker at lave mad indimellem (jeg elsker lidt kulinarisk kunst), At tegne, at lege febrilsk med små random ting (Deriblandt Lego, Voks, Stof, jeg er lidt mærkelig ok? xD) Cosplaying, Magic The Gathering, at tage billeder af folk og mig selv =3 . Hvor længe har man været i animemiljøet: Bwaah... I dunno, siden jeg blev 12? I dunno ærlig talt er sku ikk sikker, skyder på 7 år O.o Arbejde/studie: går på Højskole for tiden til jeg starter på Gym eller noget lign næste år~
Andet: Køkkenet er et fælles område hvor der splittes med arbejdet! No Lazyness will be accepted, same counts for me! So if I am being lazy, kick my ass! xD Du må gerne kunne lide... Slanger.. No Pun intended!! >.>
Sød slange på midterste billede.. Jeg ville også have en ikke-giftig slange på et tidspunkt, men så sagde min papmor og bedste, at de ikke ville komme.. Og de vil heller ikke komme, hvis jeg tager mig sammen til at få rotter.. Så jeg holder mig til en helt sort kat XD
Køn: Mandsling Status: Single Søger: En kæreste som alle andre :P .. Men mere specifict: En sød, sær pige som jeg kan tage mig af og dele hverdagen med X3
Navn: Søren Alder: 26 Bolpæl: Nørresundby's mørke Centrum Interesser: Anime (kan lige så godt starte med denne), rollespil (mest PnP, men er begyndt at få lidt interesse for live), computerspil (Go Starcraft II, Go!!), billedredigereing og tegnerier.. Så generelt, en nørd :P Arbejde/studie: Arbejder som lagermester hos Capana Operation, hvor jeg rydder op efter folk og holder styr på en masse PC'er.. No Uddannelse yet, though..
Andet: Såå.. Hvad skriver man her? Random stuff?..... Kylling Kalender.. Kunne vel godt notere noget om migselv, men de fleste herinde kender jo mig, ellers kan det jo ordnes med en tur i biograffen eller lign :P
Smid en Søgning ind med Anime dating i google og jeg fandt den her side Dælme smart det skidt:)
Køn:Mand Status:Single Søger: En pige som giver mig lyst til at Smide alle mine planer bare for at side sammen med hende i sofaen.
Navn:Alex Alder:21 (Lidt endnu...) Bopæl:Hadbjerg (Mellem Århus og randers) Interesser:Anime Computer spil Mest wow/SC2 for tiden. Jeg laver det man kalder Amv,s og det er noget jeg virkelig elsker at gøre. Arbejde:Udlært slagter men gammel sports skade gjorde det umoligt at forsætte så skal begynde på Sosu uddanelsen til September (Ja jeg ved godt det er et sjovt jobskifte) Og jeg håber på at kunne arbejde men Unge med problemer engang i fremtiden eller børn med svære handicaps.
Andet:Tja mit navn på Youtube hvis nogle vil se mine Amv,s er Vikingfromdk det vil også være lidt wow stuf. Msn:Alexsmithnielsen@sol.dk Ellers så hænger jeg lidt ud i forumet og hvem ved måske kommer til et af jeres Events kunne da være Grineren.
Ps jeg har ikke noget Wepcam eller foto af mig selv men hvis man gerne vil se mig så Søg min Email på Facebook.
Køn: Mand (hmm bred og høj) Status: Single Søger: hmm ved ikke om det er en kæreste, men nok mest bare venner med samme interreser (især anime, de er sværre nok at finde i forvejen)
Navn: Thomas Alder: 18 (snart 19) Bolpæl: Esbjerg Interesser: Anime (det er vel derfor vi er her ;) ), hmm jeg var en overgang meget til mmorpgs, men efter min comp gik ned så faldt min interrese og kan ikke rigtig komme igang igen da de fleste spil atm er kedelige, plejede at spille MGT men ingen der spiller rigtig her mere (sigh), så søger også forslag til nogle nye interreser haha xD (lavet både amvs og leget lidt med billede redigering) Arbejde/studie: HTX elev på esbjerg teknisk gymnasium, har fritidsarbejde på en tankstation for at supplere lidt til min SU
Andet: har en m8 atm i esbjerg som jeg selv fik til at se anime så vi hygger os da engang imellem med at sætte os ned en weekend og så bare stene 2-3 shows xD
Køn: Mand (temmelig bred og i superdårlig form, desværre) Status: Forlovet Søger: Altid på udkig efter en god flaske portvin. Og specialøl. Mmmmm... Specialøl.... Yebisu....
Navn: Morten Alder: 22 Bopæl: Århus (Højbjerg/Skåde) Interesser: Anime, manga, pc-spil, se-- hov, nu skal jeg lige tænke på børnene. Portvinsdrikning. Arbejde/studie: Studerer japansk sprog, kultur, historie og samfund på Aarhus Universitet. Forhåbentligt består jeg re-eksamen så jeg kan gå videre til andet år.
Andet: Der er et par stykker i min klasse som ynder at se anime sammen. Vi gør det bare ikke ofte nok. Orv ja, det kan nok ses at jeg ikke har taget den her tråd alt for seriøst. Men siden hvornår har den her forening været det? Med mindre det er sket i de sidste to og et halvt år.
Billedet er fra sidste år, da jeg var i USA. Billedet er taget i The Gun Store i Las Vegas, Nevada, USA. Geværet er en M1 Garand fra 2. Verdenskrig, standardvåbnet i den amerikanske hær - dog modificeret til at bruge ammunition af kaliber .308 i stedet for .30-06 (.308 er meget almindelig). Ja, jeg ser bøvet ud.
>Orv ja, det kan nok ses at jeg ikke har taget den her tråd alt for seriøst. Men siden hvornår har den her forening været det? Med mindre det er sket i de sidste to og et halvt år.<
Jeg gjorde nu heller ikke min post (#3) alt for seriøs, men hvis Anime Kita i sin helhed ikke er seriøs, så ved jeg ikke, hvad der er.
Mit indtryk har været at man ikke ta'r tingene alt for seriøst her. Kun når der er brug for det. Jeg vil også lige understrege at jeg da synes at budskabet i denne tråd skal tages seriøst. Og jeg mener da også seriøst at jeg altid er på udkig efter en god portvin.
Men jeg synes ikke vi skal diskutere hvor seriøse vi er her. Helt seriøst. ;-)
Køn: det mest intelligente af mulighederne (d.v.s kvinde) Status: stolt single Søger: en otaku, (ven eller kæreste) der både interesserer sig for Shounen og Shoujo / en gamer jeg kan nørde japanske videospil med!! :D Indenfor "kæreste-delen" foretrækker jeg en mand, der minder om min storebror! :3 (men det må meget gerne være en bishounen. Helst på min højde og med sort/hvidt hår, gule øjne og evt. vinger! xD)
Navn: Anne Alder: snart 16 år Bopæl: i udkanten af Århus (Sabro/Fårup) Interesser: Anime (whaaat?! O3O), videospil (specielt base-turned JRPG), japansk musik (og andet godt musik), alt inden for japansk kultur, at tegne (specielt manga, og photoshop-farvelægning), at gynge (lol, tha's right! x3), at stalke og udspionere folk der ligner japanere >:D, videospil (igen), madlavning, rengøring, syfilis og andre godter! (>^_^)> Arbejde/studie: Jeg har intet fritidsjob, men studerer på Århus Center 10... (en tiende klasse)
Andet: jeg elsker alle der har en interesse for det originale! ^.^ Nå, ja! Hvis du stjæler mit første kys, eller har tænkt dig, at spørge om jeg vil være din kæreste, er du derefter TVUNGET TIL AT GIFTE DIG MED MIG!!!!! Intet pres! <3
At that point. I'll jump in meself xD Køn: Self er jeg da Mand Status: Alene Søger: En vej i livet? Eller, hvad med det hele hvis det er en bedre beskrivelse?
Navn: Mads Alder: 25 Bolpæl: Aabybro Interesser: Anime, Guitar/musik, Sport, sociale arrangementer, deraf for det meste Kita / de mere nørdede, da de generelt er bedre ^^ Arbejde/studie: hvad er det? Hvor længe jeg har været I Animemijøet. Puha. jeg blev hooked da jeg var 6 år. og så siden har jeg set det fast fra en alder af 16.
Andet: Elsker at lave mad. Also. Suits are awesome
Vidste ikke at kasterede handkatte kunne lide at lave mad :P Hvis man altså oversætter Fyr efter gammel dansk. ^^ Men jah. Synes mad er noget man skal nyde. derfor skal der også gøres noget ud af det... Dog kun når det er til flere end mig selv. >.< Gider ikke lave mad til mig selv. det er jeg skam for doven til xD
> Men jah. Synes mad er noget man skal nyde. derfor skal der også gøres noget ud af det... Dog kun når det er til flere end mig selv. >.< Gider ikke lave mad til mig selv. det er jeg skam for doven til xD Hørt hørt! Enhver mand burde være i stand til at få noget velsmagende ud af køkkenet, ellers har de god grund til at skamme sig :D (Mancooking, anyone?)
kvindens plads er i dagligdagens trivielle køkken.. skal der serveres lidt ekstra, er det jo som altid manden der har ekstraordinære, og i forhold til kvinden overlegne, evner, og derfor tager over.. capiche!?
....hvor er ignore funktionen når man lige mangler den?! De fleste kvinder kan køre en mand rundt i cirkler i et køkken fordi de fleste "mandfolk" kun kan lave 2-3 retter, mens kvinder, der kan lave mad, gør det ORDENLIGT og lærer at lave en lang række retter... Capiche!?
Selvfølgelig kan kvinder mange flere retter... de skal jo lave mad hver dag..
men det er jo lidt ligesom sport.. mændende ved godt at det intet er værd at vinde alle træningskampene.. vi vinder bare dem der tæller.. og der er kvalitet at foretrække over kvantitet..
Tjaeh, muligheden foreligger helt sikkert efter de udtalelser, men fra min side personligt kan du nøjes med lidt lettere lemlæstelse for jeg kommer fra et hjem hvor min far og bror altid har været de store kokke... Min mor kunne slå ihjel med hendes madlavning og jeg er sgu selv sån lidt for doven til det der laven mad, med mindre der kommer folk, der gider spise med mig...
Men mænd der tror at de er Gordon Ramsey fordi de kan stege en bøf vinder sgu ikke meget respekt hos mig...
Enig. Tråden handler om "Anime Dating", og burde også holdes på det punkt...
Vi er vist alle enige om nu, at mænd og kvinder har hver deres styrker og svagheder inden for forskellige emner (bl.a. madlavning), og at mini_jette og Paalsgard IKKE kommer på blind-date... ^.^'
Tja... mini_jette og Pals på date ville da undgå den akavede stilhed, der siges ofte at opstå. (Jeg har aldrig været på date med en potentiel kæreste, så taler ikke af erfaring.)
Haha, det har du nok ret i! ^.^ Nu du skriver her Maibrit kan du jo også skrive dine "stats"... (eller hva man kan kalde det xD) Det kan være, du finder dig en god date! x3
Ekstra til mit indlæg: Jeg kan ikke lave mad og højst noget med kartoffelmospulver, en elkoger og en skål og til nød lave kødsovs! (plus minus et meget lille udvalg.. Og jeg kan ikke koge ting med mindre man står ved siden af og forklarer hvordan det skal gøres!) XD Meen.. Jeg laver nogle gode muffins.. Når jeg gider XD
Køn: Aner det ikke (herre) Status: Ensom Søger: Ændring af ovenstående status; job
Navn: Niels Alder: 26 Bopæl: Hvidovre, København Interesser: Ud over anime (som jeg bruger for lidt tid på?) er jeg kodenørd og synes mange ting relaterede til sprog (både naturlige og programmerings-) er spændende. Også lyd, musik og sang, og til nogen grad fotografi. Madlavning: Det handler om at lære råvarer og teknikker, og hvordan man kombinerer ting fornuftigt, til det er opskrifter et godt redskab. Det er ikke sjovt at lave mad til bare én person. Arbejde/studie: Studerer til datamatiker, droppet ud fra datalogi, savner arbejde.
Andet: Jeg er dårlig til at indlede en samtale, men du er mere end velkommen til at tale til mig hvis du ser mig, jeg vil gerne svare :)
Light! <3 A>///<A Aww.. I somehow want the Death Note to be real.. And do like Light did.. Except getting caught and joining the police(Not tall enough anyway)..... X3 (Off-topic)
Køn: JA! (pige) Status: Optaget Søger: Venner og veninder
Navn: Mia Alder: 17 Bopæl: Løgstør Interesser: Jeg har ikke rigtigt andet end Anime-manga-cosplay, boring life ne?, Jeg har spillet fodbold og haft hest, men pga. brækket håndled måtte stoppe. Jeg kan godt li' historie (mest før 1800tallet) Hvor længe har man været i animemiljøet: hmm, ca 2 år og nogle måneder. ^^ Arbejde/studie: 1. xy på HTX i Aars
Andet: hmm, HETALIA!! jeg hader skole og er godt skoletræt. Jeg kan faktisk også godt lide drama/skuespil.
Chobits_kat: Hornum! Det er jo tæt på mig! Jeg har også lige været på 10. klasse center vesthimmerland i Aars!
Det sidste billede er så p!sseskræmmende! Ligner virkelig, at der svæver noget okkult omkring hende.... O___O (OG MIA, FÅ SÅ DE SK!DE LINSER UD!! DU SKRÆMMER SGU DA LIVET AF BESSE HER!! >A<)
>:D Prøver lige at puste noget live den post igen!
Køn: Girl power xD staus: Singel Søger: alt 8D så i kommer bare!
Navn: Serena Alder: 17 Bopæl: Randers Interesser: uh der er mange :) Jeg elsker at sy, så indtil vidre har jeg selv syet mine cosplays. At synge er også en ting der tager utroligt meget af mit fritid (x.x arbejder i et kirkekor) Jeg er lige begyndt på gymnasiumet hvor jeg går på en sprolig linje, der efter vil jeg på uni og læse japansk ^^ Jeg er også lidt af en historie freak ^^'
Køn: Hankøn! Status: Single Søger: Otaku af en hvilken som helst slags til at udfylde rollen som hvad som helst
Navn: Rasmus alias Junder alias Razzer med røven der kradser alias Midget Alder: 18 Bopæl: Hirtshals Interesser: Anime, manga, gaming, geocaching, shi-fi af en hvilken som helst type, computere, fremmede og uddøde kulturer, musik. (på trods af at jeg ikke kan spille på noget instrument OVERHOVEDET!!) Er desuden lidt af en kage entusiast.
Andet: Er lige nu ved at tage grundforløbet for data linjen på Technology College Aalborg med henblik på at uddanne mig til datatekniker. Er nørd på stortset alle punkter. Langhåret!
Anime top 5 Code Geass/R2 Hajime no Ippo Fullmetal Alchemist: Brotherhood Eureka Seven (serien, IKKE filmen) Tengen Toppa Gurren Lagann