Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Aug 10th 2010

I forbindelse med det næste Kita Træf har vi lavet en masse forbedringer til Selvbetjening over ferien. Den nyeste version blev lagt op her i nat og bringer en række spændende funktioner med sig.

Mest prominent er de nye offentlige profiler (prøv at trykke på mit brugernavn). På din egen profil kan du ændre dine informationer samt indstille hvilke informationer er offentlige for foreningens medlemmer. Som standard er ens profil ikke synlig og en "adgang nægtet" vil blive vist til alle besøgende. Vælger man en offentlig profil vil den kun blive set af medlemmer der er logget på, så ens oplysninger vil ikke blive indekseret af google e.l.

Sammen med de nye profil sider har vi nu fået et achievement system. Lige nu får man achievements for at deltage til arrangementer, men planen er at vi vil udvide det løbende til også at omfatte deltagelse i råd, vindere af konkurrencer og meget mere (forslag er velkommene).

Til sidst er der også blevet tilføjet en meget efterspurgt funktion til ens profil side. Man kan nu ændre sit brugernavn i selvbetjening! Jeg anbefaler dog at man tænker sig om før man bruger den eftersom det kan give en del forvirring hvis man skifter brugernavn, og folk derefter ikke kan finde ud af hvem man er ^^

Håber i kan bruge de nye funktioner...
  1.  
    Det er jo guldkorn for en forumnørd som mig :p

Evt. kunne man tilføje en "posts count" og "threads started" så vi har mere at stræbe om ^^
  2.  
    Awesome stuff ^^
  3.  
    Woohoo!! :D
    •  
      Wish
    • Aug 10th 2010

Ser da super godt ud. Cool med achievements. :)
    •  
      Kev
    • Aug 10th 2010

Let the stat padding commence!
  4.  
    Nu hvor folk selv kan gå på jagt, slipper vi forhåbentligt for de værste dating tråde ;)

De nye funktioner kan forhåbentligt knytte medlemmer yderligere sammen, det er super lækkert Sema!

Et foreslag vedr. at kunne skifte brugernavn, må være at vise tidligere brugernavne for at forhindre det værste svineri.

> Evt. kunne man tilføje en "posts count" og "threads started" så vi har mere at stræbe om ^^
    Please don't, det fører alt for nemt til en masse ligegyldige indlæg.

Forresten, er betegnelsen "jabber" ikke udgået? Jeg mindes at navnet XMPP har overtaget (Men jabber/xmpp er bredt brugt.)
    •  
      sema
    • Aug 10th 2010

k4emic: ja det ser vist ud til at jabber er nu betegnes XMPP (er gået helt forbi mig). Ser lige om jeg kan få det rettet på et tidspunkt ^^
    •  
      jfs
    • Aug 10th 2010

Hmm man kan ganske vist klikke på brugernavne over indlæg i tråde, men man kan ikke klikke i brugernavne i "Who's online" listen til venstre.
    •  
      sema
    • Aug 10th 2010

Det er korrekt, er ikke blevet fuldt integreret i dette forum endnu men håber jeg får tid til det snart ^^
  5.  
    Er jeg seriøst medlem nr. 4? Wauv.