Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

•  
      sema
    • Aug 11th 2010 edited

Så har vi noget mere information klar omkring Kita Træf 10.2. Udformningen har ikke ændret sig meget men jeg anbefaler at i læser træf info-siden så i har styr på datoer og deadlines for tilmelding mm. I kan også læse vores program for weekenden.

Som noget helt nyt til dette arrangement vil vi prøve at afholde et lille hyggeligt cosplay show, benævnt Chibi Cosplay Showet. Mere information omkring dette samt tilmelding kan læses her.

Tilmeld jer Kita Træf 10.2 her!

I er velkommen til at stille spørgsmål til arrangementet her eller på e-mail til plan@anime-kita.dk.

Update: Tilmelding og betaling til træffet er nu lukket. Ses til træffet!
  1.  
    Med hensyn til træf info-siden, så står der "Det hele render af stablen fredag d. 17. marts kl. 16:30:00 til søndag d. 19. marts kl. 11:30, i Huset, Hasserisgade 10, 9000 Aalborg.". Var det ikke i September? =)
    •  
      sema
    • Aug 11th 2010

Jow, det er vist en svipser :)
  2.  
    Okay ^^
    •  
      sema
    • Aug 11th 2010

Tilmeldingen er nu åben.
  3.  
    Tilmeldt og betalt xD
    •  
      Wish
    • Aug 11th 2010

Så er jeg også tilmeldt, og betalingen er på vej.
  4.  
    Tilmeldt og betalt. Jeg glæder mig allerede!
  5.  
    Ohhh yeah. Hvad med lidt God gammel Army of two For old times sakes Mads :P
  6.  
    Tilmeldt og betalt.
  7.  
    > Hvad med lidt God gammel Army of two For old times sakes Mads :P
    Sure thang, men jeg skyder dig ikke igen for at vække dig :D
  8.  
    xD
  9.  
    Jubiii :p Så har jeg også endeligt fået betalt. Det går sku stærkt :D
  10.  
    Har tilmeldt mig, men er fuldstændig flad indtil der går løn ind :(
    •  
      Wish
    • Aug 23rd 2010

O.o Der er nu 87 tilmeldte hvoraf 53 er godkendt. Kita er godt nok blevet populært, men det er jo også meget forståeligt. ^^
  11.  
    Det er min tilstedeværelse der lige har givet foreningen et BOOST i populariteten ^^
    *steals the spotlight*
    •  
      k4emic
    • Aug 23rd 2010 edited

Jep, Navigatøren er kendt vidt omkring ;)
  12.  
    *nods* Ja det er han
    •  
      sema
    • Aug 24th 2010

Der er nu 91 tilmeldte. Bemærk at der kun er 90 pladser og det derfor er de 90 første der betaler for arrangementet der har sikret sig en plads.
  13.  
    Tilmeldt og betalt :3
    •  
      Shin
    • Aug 27th 2010

der bliver kamp om de sidste 19 pladser! hvem kommer først når tøsrsten er størst! KITA!!!!!!!
  14.  
    Nej det er nu godt nok Bonanza! :P
  15.  
    Nej, Bonanza kommer først sammen med mig. Det fylder ikke så meget, så det bliver nok et af de spil jeg tager med.
    •  
      Wish
    • Aug 30th 2010

Kan du overtales til at tage San Quan og Ticket to ride med også Silas?
  16.  
    klart
    •  
      sema
    • Sep 2nd 2010 edited

Så er der 94 tilmeldte og tilmeldingen og betaling er derfor lukket. De ekstra 4 personer på listen kommer af at vi fik 6 betalinger ind samme dag.
  17.  
    Hvad med dem der fik betalt, men ikke fik det registreret på grund af forskellige banker? =)
    •  
      sema
    • Sep 2nd 2010

Vi tager lige stilling til problemstillingen til vores plan møde i aften.
  18.  
    Okay :-)
  19.  
    Hvad fandt i ud af?
    •  
      sema
    • Sep 3rd 2010

Beslutningen er blevet udsat til mandag. Jeg skal nok vende tilbage der med en konkret løsning på hvordan vi håndterer den nuværende situation.
    •  
      sema
    • Sep 6th 2010 edited

Update:

Okay, følgende blev besluttet med hensyn til deadline for tilmelding til træffet. På grund af den uheldige timing det var at deltagerbegrænsningen blev nået den første, og der derved var en gruppe personer der tilmeldte sig den første i den tro at der stadig var pladser, er der blevet besluttet at folk der betalte der har en gældende tilmelding. På grund af forsinkelse af betalinger mm. er dette blevet omdannet til en deadline for betalinger på kontoen mandag kl. 18, hvilket nu er overskredet. Derfor er de personer vi har modtaget en betaling for nu, og derfor er kommet på deltager listen, godkendte.

Personer der ikke er på den godkendte liste har derfor ikke nået at få betalingen igennem til tiden og har derfor ikke fået en plads. Hvis vi modtager sådanne betalinger kontakter vi selvfølgelig vedkommene med henblik på at få pengene ført tilbage.

Vi vil tilstræbe os på at finde en bedre procedure for tilmeldingen til næste træf for at undgå samme tilfælde.

- plan
  20.  
    Godt at høre!
    Gokurosamadeshita
  21.  
    Yay~~!
  22.  
    Hmm.. Hvordan kan der være flere tilmeldte end vi har plads til? :P
    •  
      sema
    • Sep 7th 2010

Grunden er beskrevet i detalje her. Skyldes at vi udvidet deadlinen på grund af folk der sendte penge den første, da der stadig var plads, og så fik betalt oven i hinanden.
  23.  
    tis, fik først afsat min vagt da der var fuldt hus :(

jeg prøver igen næste gang ^^

hyg jer alle sammen
    •  
      sema
    • Sep 14th 2010

Jeg vil gerne påminde folk at vi til dette træf åbner dørene officielt allerede kl. 16:30. Så vi skulle være klar allerede der med gameroom, tegnebord mm. Vi har dog ikke nogle enkelte lokaler såsom biografen klar før senere på dagen.
  24.  
    Tak for et hyggeligt træf alle sammen! <3 :D
    •  
      Wish
    • Sep 19th 2010

Jeg vil også gerne sige tak for et super hyggeligt træf. Det var godt at være til Kita igen. ^^