Der er efterhånden kun lidt over en måned til Kita Træf 10.2, så det er vel på tide med en gameroom-tråd.
Som altid afhænger gameroomet helt af hvad I kan bidrage med. Herunder står en liste over de ting, der stadig mangler, og hvis du gerne vil medbringe nogle af de ting vi mangler, er du mere end velkommen! Bare skriv i denne tråd hvad du kan udlåne ^^ Hvis du ikke har mulighed for selv at transportere tingene til træffet kan vi sagtens hente tingene i bil! Du skal bare informere os om dette.
Medbring heller end gerne spil til de forskellige konsoller! Jeg har indsat en lille liste over de spil jeg medbringer, så du ikke kommer til at tage de sammen med. Vi efterlyser mest spil vi kan være flere om, da det er lidt sjovere at spille imod/med hinanden ;P Spil, tilbehør og konsoller vil få navneskilt på sig, så der på intet tidspunkt opstår tvivl om hvem ejeren er.
Derudover vil jeg lige informere om at gameroom'et ligger lige ved siden af receptionen, hvor der konstant er mindst én vagt. Dette betyder at gameroom'et er under konstant overvågning, og at ingen af de forkerte ting forlader rummet ^^
Mangler til PS2: - 1 ekstra crontroller
Mangler til PS3: - 1 ekstra controller (medbringes af Prime) - 1 guitar til Guitar Hero
Mangler til Xbox 360: - 3 ekstra controllere
Mangler til Wii: - 2 ekstra wii-motes + 2 Nunchucks (medbringes af Concreteface)
Jeg mebringer: PS2: Burnout 3, Dragon Ball Z: Budokai, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Project Zero, Resident Evil 4, Robotech BattleCry, SSX Tricky, Tekken 4, Tekken 5, We Love Katamari. PS3: BlazBlue, Burnout Paradise, Call of Duty 4: Modern Warfare + Modern Warfare 2, Heavy Rain, Katamari Forever, Killzone 2, Little Big Planet, Mirror's Edge, Street Fighter IV. Xbox360: Army Of Two, Beautiful Katamari, Burnout: Revenge, Dead Rising, Forza 2, Gears of War 1+2, Halo 1+2, Naruto: Rise of a Ninja. Wii: Raving Rabbits 2, Wii Sports. Xbox360 spil: Army Of Two, Beautiful Katamari, Burnout: Revenge, Dead Rising, Forza 2, Gears of War 1+2, Halo 1+2+3, Naruto: Rise of a Ninja.
kan tage en controler + nunchuck til wii, samt soulcalibur legends,og castelvia judgement (begge har 2-player funktion) med fredag....men skal gerne have dem med hjem igen lørdag aften :3 (hvordan fungere det, skal man bare aflevere det i receptionen når man kommer, eller?)
Prime > Super, jeg har noteret dig til at medbringe PS3 controllerne, spillene holder du selv lige styr på at medbringe, ikk? :P
Kev > Vi mangler pt ikke noget til vores PS3'er (ja, vi har faktisk 2 af dem til træffet..), men ved du hvem der har dit manglende spil?
keki_chan > Hvis du selv sætter et stykke papir med dit navn på inde i spillet + controller kan du bare lægge det ind i gameroom'et :D Men ellers så afleverer du det bare i receptionen og forklarer dem hvad det er til, ja!
jeg skal nok tage 2 controllers med til Xbox~ Men det er kun hvis jeg kan tage til Kita, denne gang er jeg faktisk I tvivl om det X_X mest pågrund af en større con lige et par uger før, så jeg ved næppe om pengene løber op XD
Selvfølgelig, vi få lige styr på hvor de er blevet sendt hen (højst sandsynlig hos Zarsu) og så skal vi nok få dem med til det næste arrangement du deltager i ^^