Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Er der en måde hvorpå jeg ka' bli'e frameldt nyhedsbrevet? Hvis jeg en dag igen beslutter mig for igen at komme til Kita-træf, fordi det en skønne dag lykkes Palsgaard at presse mig, så vil jeg finde info her på forum eller på hjemmesiden. Indtil da vil jeg gerne slippe for den e-mail i min indbakke.

Ellers vil jeg bare lige ønske foreningen alt held og lykke, velkommen til alle de nye medlemmer, hej til alle dem der var der dengang jeg var der, og give udtryk for at bestyrelsen ændrer visse regler.

Til dem der husker mig, kan jeg fortælle at jeg i de sidste to og et halvt år er droppet ud fra datalogiuddannelsen i Aalborg - efter et hurtigt, kort skift til softwareingeniøruddannelsen - og er begyndt på Japanstudier på Aarhus Universitet - hvilket fik mig til at flytte til Århus. Min interesse i manga og anime er stadig stærk, selvom pengene sjældent strækker til nye indkøb, nu hvor jeg også skal betale husleje. Næste år går turen (forhåbentligt) til Japan i et semester, og alt efter hvornår afgangstidpunktet ligger, skal jeg giftes med min forlovede. Jeps, Mulle skal giftes.

Som sagt, god fornøjelse med det hele. Det kan godt være jeg kigger forbi en gang imellem. Palsgaard lader til at savne mig.
    •  
      sema
    • Aug 17th 2010

Jamen vel mødt ^^

Er godt nok et stykke tid siden sidst. Håber du har det dejligt i Aarhus, er jo trods alt en super dejlig by ^^ Oh ja, og et stort tillykke med forlovelsen skal du da også lige have.

Mht. afmelding af nyhedsbrev så kan du gøre det på denne side ved at fjerne fluebenet fra "Informer mig omkring arrangementer og andre tiltag igennem min e-mail."

over and out
  2.  
    OK, tak. Jeg havde travlt med at gøre noget ud af min trussel om at forlade foreningen. Der var folk der ikke troede på at det ville være permanent. Det er det jo så heller ikke denne gang, dog mere permanent end sidste gang. :-P