Så er det tid til mere socialt nørderi i form af en filmaften med hovedtemaet Disney!
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad: Filmaften med masser af Disneyfilm og muligvis også anime (deltagerne bestemmer). Hvornår: Lørdag den 4. september. Starter kl. 16.00 og slutter ved midnat (24.00). Hvor: Salen (det store lokale), Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
De, som tilmelder sig arrangementet, og har nogle Disney film på DVD til at lægge derhjemme, og gerne vil vise dem til filmaftenen, må hjertens gerne lige skrive titlerne på filmene i en post her i tråden :) Tak
- 101 Dalmatinere - Aladdin + Jafar vender tilbage - Alice i Eventyrland - Aristocats - Atlantis - Bernard & Bianca + Bernard & Bianaca SOS fra Australien - Bjørne Brødre - Dinosauerne - Den lille Havfrue - Dumbo - Fortyllet - Herkules - Junglebogen - Kejserens nye flip - Klokkeren fra Notre Dame - Lilo & Stitch - Mulan - Mads & Mikkel - Oliver & Co - Pocahontas - Pinocchio - Robin Hood - Snehvide og de 7 små dværge - Sværdet i stenen - Tarzan - Tornerose - The Nightmare Before Christmas - Toy Story 1
Hvis jeg kommer, kan jeg tage: Løvernes konge 2 Dinosaurerne Den lille havfrue 3: Historien om Ariel (Jeg har også 1 og 2, men de er lånt til min søster) Georg Den gæve liansvinger Inspector Gadget 2 Og Flubber Med.
Men jeg kan også tage Det levende slot Min nabo Totoro Og Kiki den lille heks med X3
Er der virkelig så lav stemning for Kita hygge kom-sammen? :( Der må der være flere end 6 personer, der kan afsætte en lørdag aften til noget socialt nørderi i bedste selskab :P
Min mor har fødselsdag den dag, men jeg ved ikke, om jeg tager hejm til hende og koger en fødselsdagsgave sammen eller om jeg kommer... Skal lige tale med en samvittighed, før det bliver endeligt... Og så et par forældre, da det lader til at farmand skal arbejde den dag...
Jeg kan medbringe et par af de gamle sort-hvide kortfilm med Mickey og Oswald. Håber der bliver tid til et par af dem imellem Highschool Musical 1 og 2 ;D
Har nu fået tilmeldt mig - og jeg skal nok grave Løvernes Konge frem af gemmerne og tage den med...MEN jeg kommer muligvis lidt senere, for jeg skal arbejde, men jeg prøver lige og ser om jeg ikke kan slippe af med de sidste par timer så jeg kan nå til nørresundby omkring klokken 16 ;)
Vi er ved at have alt klar til i morgen, så det eneste vi mangler er at se jer deltagere til arrangementet! Det ville være super, hvis I ville tages jeres Disney-film med (Pixar/Dreamworks/whatever is welcome too)! :b Let's rock the night away ... with Disney!
Edit: Husk jeg kan kontaktes på 40 88 98 31 i tilfælde af, at I har besvær med at finde frem.